Miauwen op de kattebak

Discussie in 'Katten' gestart door Jan1971, 26 jun 2004.

1. Jan1971

Lid geworden:
    24 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij op dat mijn kitten eerst heftig miauwt op de kattebak en tegelijk driftig graaft. Dat driftig graven doet de andere poes ook. Maar dat miauwen is nieuw voor mijn. Ik dacht eerst dat ze pijn had. Maar het is niet bij elk bezoek aan de kattebak. Ze had wel wat diarree toen ik ze uit het asiel meenam. Dit is inmiddels een dag of 2 over. Heeft dit er iets me te maken

2. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht ook gelijk aan pijn, mischien heeft ze een ontstekking wat de ene keer erger is dan de andere keer en dat ze daarom maar soms mauwt.
    Ik zou er toch even naar laten kijken, want diarree is geen goed teken.

3. Harma

Lid geworden:
    5 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Miauwt ze ook bij het plassen? Of alleen bij de diarree?
    Anders kun je proberen wat urine op te vangen en dit door de dierenarts te laten controleren op een blasontsteking.
    Als een kat diarree heeft kan de anus best zeer doen, dun wat vaseline er op geeft vaak wat verlichting.
    Succes!!

4. Jan1971

Lid geworden:
    24 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het miauwen is minder geworden. Kan het zijn omdat ze nu weet waar de bak is. De eerste keren zocht ze mij op en beon hard te miauwen. Ik had het natuurlijk niet door en daar ging de plas. Als ik ze dan op de kattenbak zet begon ze ook te miauwen. nu zoekt ze de bak zelf op. En de diarree is over.

5. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    toch nog even goed in de gaten houden hoor, als het katjes op de kattenbak zit en nog mauwt dan kan er iets mis zijn, hoeft niet maar kan wel.

6. Jan1971

Lid geworden:
    24 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ik zeker doen. Ze moet binnekort toch naar de DA voor de vervolgprikjes. Zal ik het meteen melden.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. designdragons
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    2.259
  2. kattenvrouwtje4
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    4.892