Mag ik zomaar een naam neerzetten of niet?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Amigo_dobermann, 20 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu was ik net met mijn df-site regenboogbrug Lotte
    bezig, maar nu heb ik een vraag, mag ik de naam van de dierenarts die ervoor heeft gezorgd dat Lotte niet de juiste behandeling kreeg haar naam vermelden of niet?

Graag jullie mening.

Ps: waarom ik de naam van Lotte d'r vervangend dierenarts wil neerzetten is dat mensen niet zomaar bij haar op haar praktijk komen, ik zou niet op mijn geweten willen hebben dat er meer dieren doodgaan.

2. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat dat best kan en mag. Ik zou er niets verkeerds inzien. Ik zou alleen niet haar helemaal afbranden tot de grond, maar ik denk dat als je zegt dat je door haar Lotte hebt moeten missen, dat dat prima kan dan!

3. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als zij dit zou zien kan ze
    mij dan niet aanklagen, wegens smaad ofzo?

4. Sabrina

Lid geworden:
    11 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    officieel mag dat niet geloof ik..

5. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar dacht ik ook al aan, maar hoe kan ik mensen dan laten weten
    dat ze voor een bepaalde dierenarts op moeten letten, kijk ik kan
    wel heemstede zeggen, maar daar zitten geloof ik nog drie a twee andere artsen,en straks gaan alle eigenaars helemaal weg uit heemstede en dat is ook niet de bedoeling.

6. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij hebben liever dat je het niet doet, als mensen erom vragen mag je wel een pb sturen.

Hoewel je dierenforum site je eigen verantwoordelijkheid is zitten wij er natuurlijk wel aan vast. :wink:

7. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, en zou niet willen dat jullie uit de lucht worden gehaald
    heb ik straks 6000 duizend boze mails, nou ja ik verzin wel iets anders, dank je wel.

8. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Zijn er opvallende kenmerken? Je mag namelijk best aangeven dat het een vrouw is, dat het in die en die stad is, dat ze een solopraktijk heeft of juist niet en dergelijke algemene zaken. Voor vragen kan men in je gastenboek terecht of je een PB sturen :wink:

Voor de mensen die bij jou in de buurt wonen kan het handig zijn om te weten bij wie ze NIET willen komen, maar haar met naam en toenaam noemen lijkt me niet verstandig :pensive:

9. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ze heeft een homepage maar ik weet niet of je dat ook mag vermelden, en hier in de omgeving laten we toch duidelijk wel merken dat ze niet daar moeten zijn, dat hun hetzelfde kan gebeuren.

Overigens, toen wij een advertensie hadden geplaatst toen heeft de haarlemsdagblad alleen neergezet bedankt dierenarts, ik kijk even of ik die advertensie hier kan zetten, maar moet je eens opletten terwijl het geneens zowat onze eigen woorden waren, hoe ze het hebben ingekort.

10. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Lotte's advertensie

11. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wegens laster :wink: Ik zou het maar uit mijn hoofd laten, want je kan daar inderdaad heel veel gezeik mee krijgen.

12. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom vroeg ik het maar want ik heb geen zin om in de bak te zitten, en zonder amigo moeten leven, nee dat liever niet, nee ik denk wel dat mevrouw uit heemstede genoeg van ons heeft geleerd, en misschien nog een straf erbij
    en dan is het afgelopen (hoop ik).

13. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat zal wel meevallen, maar men kan wel proberen een flink schadebedrag los te peuteren. Ze zullen dan aanvoeren dat jij ervoor gezorgt hebt dat zij inkomstenderving heeft.
    En nu je deze arts voor het tuchtcollege hebt gesleept (als ik het goed begrepen heb?), zullen zij alles aangrijpen om op wat voor manier dan ook een tegenactie te kunnen inzetten.

14. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Naam en toenaam noemen van iemand waar je problemen mee hebt kan heel gevaarlijk zijn op internet. Punt 1 is dat diegene zich niet verdedigen kan, dus het komt allemaal van jouw kant.
    In dit geval zal jouw kant allemaal wel waar zijn, maar je hebt ook gevallen waarbij het van 2 kanten nogal aangedikt wordt. Tjsa en wie spreekt dan de waarheid ?
    Als mensen elkaar dan ook nog gaan benoemen op internet speel je met vuur, en wie weet wat voor problemen da kan geven op de juridische weg

15. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Laster en smaad gaat vooral over het moedwillig vertellen van (on)waarheden met als doel om de ander schade toe te brengen. Mensen willen waarschuwen zal daar naar mijn mening niet onder vallen.
    Zolang jij dus gelijk hebt kan het een leuke rechtzaak worden waarbij de je met een beetje geluk uiteindelijk zelfs zwart op wit een officiele uitspraak hebt waarin staat dat de DA fout is geweest. Lijkt me geen goede reclame :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het lijkt mij van algemeen beland dat een DA die echt grove fouten maakt bekend gemaakt word. Maar da's slechts mijn mening.

http://beveiliging.rv-webdesign.nl/WvStrafrecht.php

16. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Opzich heb je wel gelijk Basch, maar de dierenarts kan ook net zo goed gelijk hebben, dat weten wij niet.

En wat de een ziet als waarschuwen kan de ander zien als smaad, en dan vooral de partij waar het op gericht is.

17. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat doet diegene dan zelf en bewust. En een forum kan hiervoor niet verantwoordelijk gehouden worden. Er zijn al een aantal zaken over geweest tegen weblogs en forums over uitspraken van hun leden.

18. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja we hebben zo goed mogelijk de waarheid gesproken, ook op de avond dat Lotte bij haar op de avondspreekuur(spoedgevallen) kwam.

En dat aandikken wat jij zegt kan wel kloppen van haar kant :flushed: , want toen het schriftelijke verweer bezig was :confused: , toen vertelde zij hele andere verhalen :imp: , dat ze ons had gezegd dat lotte wel een hartkwaal had :imp: , NOT, wij waren het die het aangaven, ook zei ze in het schriftelijke verweer, dat ze had gezegd dat Lotte longoedeem had, NOT, tegen ons zei ze op die avond dat lotte vocht achter haar longen had, en zo zijn er tal van meer dingen wat er gezegd is wat niet klopt.

Maar wat jij zegt wie spreekt de waarheid? Nou ik kan je vertellen dat wij geen baat hebben bij leugens, zij daar integen wel, i.v.b praktijk en dan doe je daar alles aan om het te beschermen.

En weet je over 'n paar dagen is die uitspraak, en of het nou wel of niet goed uitpakt de uitspraak word wel bekend in de staatcourant gemaakt maar ook in de vakbladen voor dierenartsen, en daar staat zij en wij ook in maar dan staat toch haar naam er ook in of niet.

19. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik wou nog wat zeggen, wij zijn geen haatdragelijke mensen, en zij die dierenarts die maandags wist dat lotte dood was gegaan alleen maar sorry had gezegd dan was daar misschien mee te leven, maar dat deed ze niet geen sorry's daarom hebben wij die zaak aangespannen om toch even duidelijk te maken dat wij niet zomaar boerenl.llen zijn.

En wat ons stak is dat ons eigen dierenarts dinsdag's wel een kaartje had verstuurd, ik zal hem eens insscannen.

20. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het wel bekend maken maar waar :back: , niemand die ons helpt, geen krant, geen dierenbescherming,geen hondenstichting en ga zo maar door, ik heb weleens gedacht om een eigen stichting op te zetten, maar dat zal toch geen storm lopen :cry: .

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina