maanvis jongen

Discussie in 'Vissen' gestart door sven14, 29 jun 2007.

1. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    de eitjes zijn eindelijk eens een keer uitgekomen:smiley: gistreavond zag ik staartjes uit de eitjes hangen en ware ze over het blad aan het rollen:smile:

maar nu zie ik geen eitjes meer maar wel witte larfjes op men ruit plakken en volgens een website zijn die witte larfjes je baby maanvisjes klopt dat?

2. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dus dat al men men eitjes (met staartje eruit) verdwenen waren maar ik stak zonet men hand in het aquarium (had er een plantje bijgezet) en ze zwommen allebij snel naar een hoekje naar een plantje in de bak en het vrouwtje kreeg terug haar felle kleuren en nu blijve ze daar al een tijdje rondhangen. kan het dan zijn dat ze de larfjes daar ergens hebben verstopt ofzo?

3. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
  4. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die had ik al gevonden:smile: gisteren begonnen de eitjes te trillen en kwamen de staartjes eruit maar nu vind ik er geen 1 trug. ik zie wel regelmatig de ouders naar dat plekje dat ik hierboven zei zwemmen en wat rondspugen enzo. dus hopelijk leven ze nog wel en zitten ze daar ergens:smiley:

5. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat hoop ik ook voor je, en natuurlijk dat er iemand is op het forum die je de verlossende antwoorden kan geven! maar ben wel benieuwd =D>

6. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook want het heeft echt lang geduurt voor de eitjes eindelijk eens uitkwamen:smiley: dus zou het spijtig vinden moest het nu fout lopen. hoe zien de larfjes er eiglk uit? hebben ze nog altij dat eitje rond hun? of zijn het echt larfjes?

7. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heb trouwens wel gelezen dat de ouders de kleintjes opslokken en ze dan uitspugen zodat ze het zwemmen leren... misschien dat je ze daarom niet zo vaak ziet..

8. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha eindelijk zijn ze een keer uitgekomen (hopelijk)! :stuck_out_tongue_winking_eye:
    voor als het zo is succes ermee :grinning:

9. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ja uitgekomen wel:smiley: maar waar zijn ze O_o :smile:

10. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand toecallig een foto van hoe de larfjes eruit zien? want daarnet speekte het mannetje een aantal witte dingetjes uit die verder door het water "fladderden" :p maar ben niet zeker dat dat het wel was, ik denk wel dat de larfjes er zijn aangezien ze nog altijd erg agressief zijn en het vrouwtje steeds haar felle kleuren terugkrijgt als ze in de buurt van een bepaalde plant komt.

11. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    op een van de foto`s van de link die ik je had gestuurd staat een foto van de larfjes.. en dat zijn idd witte dingetjes...dus denk dat ze er dan nog wel zijn :smiley:

12. vlindchi

Lid geworden:
    8 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Kei stoer maanvissen! leuk dat je jongen hebt

13. kanny1923

Lid geworden:
    13 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn maanvis heeft eitjes gelegd tegen de wand en heb deze in een netje boven in de aquarium geplaatst is dit goed of heb ik dit fout gedaan. ik zou hier graag meer over weten want dit is de eerste keer . er zijn witte en doorzichtige eitjes gelegd dus ja [-o< bidden zeker.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. bart332211
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.318
  2. Petra4791
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    3.092