Lowlands

Discussie in 'Muziek' gestart door DeNatuur.NL, 15 aug 2007.

1. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er op lowlands? :smile:

Heb er zin in. Na veel drukte en dingen afgelopen jaar ben ik wel toe aan wat ontspanning. Nooit naar zo een evenement geweest, maar eens de eerste keer :wink:

Ik hoop wel op wat droog weer :wink:

2. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vrienden van mij gaan wel maar mijn centjes zijn een beetje op dus ik kan helaas niet :wink:

volgend jaar misschien

3. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa, net alles ingeslagen en geprobeert de tas in te pakken, wat uiteraard niet gaat aangezien de tas te klein is. Morgenochtend om 11u vertrekken hier. Ik heb zin in editie nummero 6 (voor mij).

DF meet? Enigzinds laat misschien, maar als er iemand zin in heeft, PB dan maar, dan kunnen er last minute nummers uitgewisseld worden.

Overigens is zon leuk, maar het festival word niet evrpest door regen :smile:

4. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Lowlands was altijd wel leuk. Maar is zo schofterig duur geworden de laatste jaren.

5. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    vind de bands niet echt zo geweldig dus ga niet.. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nog nooit geweest.
    En ook niet van plan want is beetje duur als er maar paar dingen zouden komen die je leuk vind.

7. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken bijna geen band die er staat :smiley:

Ik hoorde dat er een goede sfeer is. En ik ga met collega's en dat wordt gezellig :wink:

En duur.. tsja.. het is niet zo dat het goedkoop is nee, maar het is ook even wat ontspanning. Dus vind dat wel even lekker.

8. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan kan het wel gezellig zijn.

dat zou voor mij dan nog een overweging waard zijn.

Maar anders niet :wink:

9. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom alleen naar festivals als Linkin Park komt :stuck_out_tongue_winking_eye: anders is het echt veeeelste duur. Ben dus wel naar pinkpop geweest :smiley:

10. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou er dolgraag heenwillen. Lijkt me zoo cool om de Kaiserchiefs een keer live te zien en Just Jack lijkt me ook wel cool.

11. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand niet een lijstje plaatsen met wat er allemaal komt?

(ja sorry ik ben te lui om het op te gaan zoeken :blush: )

12. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken veel van de bandjes die komen, Oi Va Voi is erg leuk editors is geweldig en zo kan ik wel doorgaan :smile: Hou alleen ABSOLUUT niet van druk bezochte plekken dus ga niet heen.. al kreeg ik geld toe.. nooit van mijn leven.

13. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.lowlands.nl

Ik zou Mötorhead en Turbonegro wel weer eens willen zien

14. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, en er was nog een bende meer die ik wilde zien. En duur? Ach, als ik voor alles wat ik wil zien een los kaartje moet kopen en erheen moet gaan, ben ik meer kwijt, ook als we het over de films en caberetvoorstellingen hebben. En het zijn echt optredens van bijna een uur.
    Ook is de sfeer super en dat is me prima wat geld waard, er komen bijna geen gevechten voor, en er word ook maar weinig rotzooi getrapt, in vergelijking met andere festivals.

15. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Lowlands :speak_no_evil:

Niet mijn muziek style,

Innercity en Sensation, 1x in de zomer en 1x in de winter :grinning:

16. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh.. over een uurtje ga ik er heen :smiley: Het weer ziet er nog goed uit. Beetje regen af en toe denk ik, maar ach.. de zon schijnt ook zo af en toe :wink:

17. tambru

Lid geworden:
    21 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel veel plezier !!

18. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook heen :pensive: maarja 2 problemen ouders en geld...

19. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, moe en voldaan. Een beetje geleefd volgens het principe "Een dag geslapen is een dag niet geleefd". Iets te weinig slaap, iets teveel feest :smile: Mezelf klem gegeten aan de falaffelbroodjes, veel caberet gekeken en een belachelijke film, ex-drummer, welke overigens aan de andere kant weer erg komisch in elkaar gezet was. Verder een ontzettend goede 90 party gister, vannacht iets minder. Misschien daarom ook vannacht om 03.00u totaal ingestort, mijn voeten wilden niet meer, mijn knieen konden niet meer en ik ging me aan mensen ergeren, het feit dat ik enigzinds uitgeput ben was daar. Dus schoorvoetend naar de tent gegaan, niet echt die-hard :pensive:. Vanochtend rond een uur of 9 eruit en onze asociale 8 persoonstent ingepakt en op weg naar de parkeerplaatsen. Hier 3 uur in de file gestaan, en erg ons best gedaan om mensen die net in de auto stapten en die dachten er wel even tussen de piepen er niet door te laten. Wij stonden er al 2 uur, hunnie niet. Kinderachtig? Ja, maar vooral snel geprikkeld door de moeheid. En honger, ontbijt en koffie zat er ook niet in. In ieder geval het eerste beste tankstation op de snelweg gepakt en hierna gevuld weer naar huis gereden, met lucifers in mijn ogen.

Lowlands was weer top.

20. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo dat je het naar je zin hebt gehad.

Deel Deze Pagina