Loving my new hair^^

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door GekGeitje, 14 feb 2007.

1. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ziet er echt super mooi uit hoor!

2. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    En je haar ruikt er ook lekker van. Vooral als ze nat waren, dan rook ik alleen maar kaneel :grinning:

3. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha nou kvind die kleur echt heeeeeel mooi :smiley:

4. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou zeggen: gewoon proberen :smiley:. Want het was idd een mooie kleur en die bleef ook een aantal weken echt mooi (in tegenstelling tot chemische verf, die wordt wat fletser na een aantal weken).

5. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat je erg goed zeg! Het valt ook erg mooi, daar hoef je vast weinig aan te doen 's ochtends!

Ik ben 'gezegend' met heel dun haar dus ben enigzins jaloers op jouw volle bos :wink: Ik he ongeveer dezelfde lengte, bevalt prima! Staart, los, je kunt er vanalles mee!

6. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit Fem.
    Staat je leuk :wink:

7. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan me voorstellen dat je er superblij mee bent!
    Het haalt echt je hele gezicht op!
    Het ziet er echt heel leuk uit Femke! :wink:

8. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het heel mooi! :ok_hand:

9. **Noor**

Lid geworden:
    13 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Moooooooooooooooooooooi!

10. NooRJ

Lid geworden:
    1 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow inderdaad een hele verandering , lekker vlot zo!
    Zelf heb ik ook ineens van heel lang , naar heel kort gedaan.. lucht wel op , maar als ik foto's zie van het lange haar vind ik t toch zonde ;-)

Maar het staat je heel leuk!

11. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    In principe hoeft het niet nee, gewoon laten drogen. En als ik volume erin wil hebben, dan smijt ik er wat mousse in en fohn ik het op de kop (en dit is dus echt voor het eerst dat ik producten in mn haar gooi, haha).
    Deze foto was gemaakt na een regenachtig dagje shoppen dus het kapsel zat niet meer echt perfect. Want ik krijg er gewoon nog meer volume in met mousse en fohnen (en ja, dat vind ik echt wonderbaarlijk en verbazingwekkend).
    Best stom hé, dat sommige mensen een volle bos hebben en andere niet. Maar ja, iedereen die krullen heeft wil steil haar en iedereen met steil haar wil krullen :laughing: (wij dames zijn nooit tevreden :stuck_out_tongue_winking_eye:).

En dankjewel voor de complimenten :smiley: Ik ben echt blij dat de kapster een beetje goed was. Want ik ging er naar toe en zei: "Ik wil mn haren geknipt hebben, in laagjes, met iets van een pony maar geen idee wat. En de langste lagen moeten nog in een staartje kunnen." En dit kwam er dus uit, eigenlijk precies wat ik ing edachten had. Dus ik ga maar eens wat vaker langs bij die kapster :smiley:

12. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, enerzijds vind ik het ook zonde. Want lang dik haar is gewoon echt mooi. Maar ja, ik propte het altijd maar in een staart dus dan is het niet mooi.Dan zorgt het er alleen maar voor dat ik eruit zie als 17/18 (ja, echt).
    Ik ben altijd jaloers geweest op meiden die lang haar hadden en dat los hebben hangen. Want ik snap nog altijd niet hoe ze dat doen, ik wordt daar echt horedol van :confused:

13. FoxZillah

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit!

14. NooRJ

Lid geworden:
    1 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier idem dito!
    Ik krijg mn haar nooit goed in model , ik kan fohnen en smeren wat ik wil hoor.
    Als ik het stijl ziet het er erg droog uit en als ik het gewoon los heb hangen dan heb ik flinke slagen.

Toch fijn he zon goede kapster.. ik besloot ook meteen veel vaker langs te gaan :smiley:

15. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Femke het staat je geweldig!! En mooie kleur ook :ok_hand: Je zet er idd een stuk(je) ouder uit nu.
    Als je heel lang je haar al zo lang hebt is het moeilijk om de stap naar kort te nemen. Ik heb dat 2 jaar terug ook gedaan en had daar toen geen spijt van. Nog steeds niet hoor, maar nu wil ik het weer lang laten groeien en dat kost wat tijd, alhoewel, bij mij groeit het gelukkig wel erg snel :grinning:. Maar dan kom je op een punt dat je er niks mee kan (zoals nu) :confused: en dan wil je graag weer de schaar erin zetten, wat niet de bedoeling is :wink:. Dus dan moet je echt doorzetten, wat soms best moeilijk is.

Heel veel plezier ermee, maar denk dat dat wel lukt :laughing:

16. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou Wendy, dat wordt dan gewoon doorzetten :wink: Haha. Ff voor schut lopen en je ergeren aan je haar, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden :stuck_out_tongue_winking_eye:

17. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal Femke!1
    Ik ben blij dat ik de laatste 5 maanden toch doorgezet heb, heb nu bijna (nog zo'n 2 cm :wink:) de lengte die ik hebben wil. Dan is het ongeveer de lengte die jij hebt. Das echt een prachtige lengte, jammer dat ik het toen weer zat was. Maarja, niets is zo veranderlijk als een mens he :grinning:

18. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat je echt super, zoals ik al gezegd had hihi. :ok_hand:

19. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha mijn haar is vorig jaar ook vrij kost geknipt ik heb zelf ook heel erg dik haar haha een kennis van me die mn haar geverft had was heel lan g bezig voordat ze alles erin had zitten ze is ook jaloers op mn mooie dikke bos haar en het krult (komen slagen in en soms zelfs pijpekrullen) helemaal vanzelf

20. Fabsje

Fabsje Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het heel goed staan. Model waarin het geknipt is vind ik goed bij je gezicht passen. :ok:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. billie
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    1.258
  2. DeNatuur.NL
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    279