Lonsdale Kleding

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Elcie, 12 dec 2006.

1. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe oud was jij nu precies?

2. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan af en toe een biertje in het zonnetje? Hoe oud is dan begonnen bier drinken? :confused: Op zijn 9de?

3. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    dan al ? :grinning:

4. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo abnormaal vroeg vind ik dat niet.. Ik dronk ook al vrij vroeg alcohol, ruim voor mijn 14e dronk ik met etentjes wel eens wat wijn mee ofzo, altijd in het bijzijn van mijn ouders, niet veel en vaak maar toch.. Ik mag pas sinds m'n 16e alcohol drinken met stappen, op m'n 15e mocht ik wel bijv. 1 flesje Smirnoff Ice drinken als ik een feestje bij vrienden thuis had.

5. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 14 en drink ook af en toe wat hoor, niets mis mee vind ik, zolang je het maar niet te vaak doet.

6. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
  7. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

Zou het zelf niet anders gezegt hebben

8. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup...
    Hoor wel vaak genoeg van "Jamaar ik draag het omdat ik het mooi vind"
    Maar nog nooit iemand dat horen zeggen die dat ook werkelijk meende.
    Later hoor je dan wel weer die zelfde mensen een donkere meid naroepen dat ze zich moet wassen.

9. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg mensen die dat echt wel menen hoor, sommige mensen kunnen het zich misschien niet voorstellen dat mensen dat dragen omdat ze het mooi vinden, omdat die mensen het zelf niet mooi vinden. Maar ik kan me het heel goed voorstellen, ik vind het zelf ook leuk staan.

10. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dus jullie vinden ook dat ik met kisten loop en dat ik dan ehm rasistisch ofzo ben??

11. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook nog wel een beetje respect kunnen tonen voor andermans kledingstijl! Ik neem aan dat jij niet bediscrimineerd wilt worden op je afkomst, maar wat jij nu doet, is toch ook discriminatie? Jij geeft mensen die zich zo kleden geen eerlijke kans.

En hakenkruizen en van die kkk-gewaden, dat is nog wel ff heel iets anders dan Lonsdale.
    De achtergrond van Lonsdale: Boksmerk, bedacht door een neger, Mohamed Ali is heel lang het gezicht van Lonsdale geweest. Nou de achtergrond van die andere 2 dingen is voor iedereen wel duidelijk..
    Dat er nou een groep mensen gewoon dat hele merk verziekt heeft, wil nog niks zeggen over mensen die zich gewoon zo kleden omdat ze het mooi vinden.

Sorry hoor, maar ik vind dat jij in alle topics echt ongelooflijk kinderachtig reageerd, alleen je eigen mening wilt geloven en totaal geen respect hebt voor mensen die een andere kledingstijl dan jij hebben.

12. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me verder niet mengen in de discussie. Maar londsdale is NIET ontworpen door een neger. Ik vind het een beetje raar dat dat steeds verteld word als tegenargument terwijl het helemaal niet waar is.

13. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lisa hierboven tegen Raptar:
    Ik heb geen respect voor dat volk, zal ik nooit krijgen ook. Ik kan veel subculturen volledig accepteren, met alle trekjes en dergelijke erbij. Maar Lonsdalers vind ik zulke hersenloze stumpers

Ten eerste kan ik me dat inderdaad maar moeilijk voorstellen
    Ten twede vind ik dan nog dat het niet hoort. Zelfs al vind je het werkelijk mooi, je weet dat jezelf afschilderd als een bepaald persoon.
    En dan een persoon die anderen beledigt en de grond in drukt.

Dan vind ik nog dat je slim genoeg kan zijn dat niet te doen puur en alleen om de omgeving.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. flappie2003
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    766

Deel Deze Pagina