lievelingshuisdier?

Discussie in 'Stemmen' gestart door lili, 24 mei 2003.

?

Wat is jouw lievelingshuisdier?

1. katten

418 stem(men)
    98,8%
  2. honden

2 stem(men)
    0,5%
  3. paarden

1 stem(men)
    0,2%
  4. konijnen

0 stem(men)
    0,0%
  5. hamsters

0 stem(men)
    0,0%
  6. andere knaagdieren

0 stem(men)
    0,0%
  7. vogels

0 stem(men)
    0,0%
  8. vissen

0 stem(men)
    0,0%
  9. slangen en/of hagedissen

1 stem(men)
    0,2%
  10. andere

0 stem(men)
    0,0%
  11. ik kan niet kiezen

1 stem(men)
    0,2%
  12. katten

418 stem(men)
    98,8%
  13. honden

2 stem(men)
    0,5%
  14. paarden

1 stem(men)
    0,2%
  15. konijnen

0 stem(men)
    0,0%
  16. hamsters

0 stem(men)
    0,0%
  17. andere knaagdieren

0 stem(men)
    0,0%
  18. vogels

0 stem(men)
    0,0%
  19. vissen

0 stem(men)
    0,0%
  20. slangen en/of hagedissen

1 stem(men)
    0,2%
  21. andere

0 stem(men)
    0,0%
  22. ik kan niet kiezen

1 stem(men)
    0,2%
  1. lili

Lid geworden:
    24 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd.Ik ben persoonlijk een echte paardenfreak maar ik zie ook graag hamstertjes.

2. misael

misael Administrator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    90
    ik ben helemaal weg van katten. Vroeger vond ik honden altijd leuker omdat die meer aandacht vragen, maar heb nu zelf een kat en dat is me toch een schatje :smile: Het is ook net een hond. Hij wil altijd bij me zitten en het lijkt wel of hij alles begrijp van wat ik zeg.

3. Ruth

Lid geworden:
    24 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb op honden gestemd,Maar katten vind ik ook errug leuk en gezellig.

4. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Katten! :smiley: 'k Ben dol op poezebeesten!

5. StarBright

Lid geworden:
    24 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van allerlei dieren, maar aangezien we alleen een hond "hebben" heb ik daar toch de sterkste band mee. Ik denk dat dat voor veel mensen geldt. En als je allerlei soorten dieren thuis hebt kun je waarschijnlijk niet kiezen :wink:

6. Nicole

Nicole Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekozen voor "kan niet kiezen" want ik kan er echt niet uitkomen hoor, bij mij is het een gedeelde eerste plaats voor de hond en de fret.

7. Hilde

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke vraag, aangezien we vanalles hebben thuis, hond, katten, ratten, muizen en een slang :wink: . Ik hou van alle dieren, maar heb de meeste band met de hond en de katten, maar dat lijkt me logisch :smiley:

8. Foei

Lid geworden:
    30 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van de slang hebbe wij hier dan een vogel, en meerdere honden en dan nog cavia's en konijnen. Maar k kan ook niet kiezen en eiglijk staat me lievelingsdier er niet tusse en helaas is het ook geen huisdier :eyes:

Ben helemaal gek van HAAIEN

9. marcella

Lid geworden:
    4 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik toch wel een knaagdieren freak ben! :smiley:

ik hou van allerlei knaagdieren

vooral: gerbils, ratten, muizen, chinchillas en degoes

10. Marcha

Marcha Dierenkenner

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Van een echt lievelingsdier kan ik niet spreken. Ik vind vrijwel alle huisdieren erg leuk. Knaagdieren spreken mij over het algemeen gewoon erg aan, zo interesseer ik me vooral voor hun gedrag en enkele medische aspecten. Ik ben er mee opgegroeid en houd ze zelf nu al weer een jaar of 12. Vooral aan chinchilla's ben ik verknocht zoals jullie wel weten :wink: Verder ben ik ontzettend gek op honden en katten. Ik kan me niet beter herrineren of ze zijn gewoon mijn hele leven al om me heen geweest. Sinds ik ben gaan samenwonen miste ik de honden en de kat ontzettend. Gelukkig word dit ''verlies'' over anderhalve week een beetje opgevangen als we onze eigen kitten krijgen :smiley: . Aangezien ik dus eigenlijk op alle dieren ontzettend gek ben kan ik dus ook gewoon niet echt kiezen.

11. Bobby

Lid geworden:
    6 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind honden heel leuk.

12. Domus

Lid geworden:
    16 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Honden!! :smiley:
    En paarden ook wel. Vroeger fanatiek paardenmeisje geweest. Nu niet meer maar vind het nog steeds prachtige dieren om te zien en als ze lopen.... zucht....Prachtig!!
    Maar honden staan bij mij echt op nummer 1. En dan uiteraard mijn eigen hondje!! Hahahaha!!!

13. linda

Lid geworden:
    10 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Honden voor mij op de eerste plaats maar voor de rest vind ik bijna alles wel erg leuk

14. Oscar

Lid geworden:
    8 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel een moeilijke keuze. Altijd opgegroeit met katten, en dat is natuurlijk ook heel leuk. Maar nu hebben we sinds anderhalf jaar een hond en dan is de keuze snel gemaakt. Ik vind een hond persoonlijk leuker dan een kat. Een kat is een stuk eigenwijzer. Die komt alleen naar je toe wanneer die wil. En een hond kan je zo even bij je roepen en dan lekker knuffelen! En dat wil heerlijk met een langhaar! Ook vind ik het leuk dat ik samen met de hond dingen kan doen. Dit heb ik altijd in een kat gemist. Toch had de kat weer iets, wat ik niet met de hond heb. 's Avonds ging de kat altijd met mij mee naar bed, en dan ging die lekker spinnen bij mijn hoofdkussen. Ik kon super met het beessie slapen. En lekker 's ochtends wakker worden. Een likje helpt dan altijd super! Toch is mijn grote favoriet nu een hond. Een lekker knuffeldier, een sul en zeker geen 'image' hond. Doe mij maar een knuffelhond!

15. Alixia

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een kattengek (en dolfijnengek, maaar dat zijn geen huisideren :wink:).

16. Xena

Xena Dierenliefhebber

Lid geworden:
    28 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet kiezen. Ik heb katten, fretten, een parkiet, en t.z.t. wil ik een hond als de omstandigheden dit toelaten.
    De knaagdieren (cavia's, muizen, ratten, hamster etc.) van mijn dochter vind ik ook erg leuk, zo leuk dat ik eigenlijk ook nog wel ratjes erbij zou willen hebben. Maar, ik wil aan mijn huidige dieren alle aandacht kunnen geven die zij verdienen (heb een fulltime baan).
    Ik hou van paarden, koeien e.d.
    Misschien kan ik beter zeggen waar ik niet zo'n affiniteit mee heb: insecten, reptielen, vissen. Maar zeg bij mij nooit "nooit" ...

17. kitty4fun

Lid geworden:
    10 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gestemd

ja ik heb gestemd op katten...heb er da ook 4 thuis....maar eigenlijk zijn alle dieren leuk....toch???

18. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0

Hoi ik ben helemaal gek van katten!

19. Laura

Laura Dierenkenner

Lid geworden:
    24 apr 2003
    Leuk Bevonden: