Koperzalm vs gup.

Discussie in 'Vissen' gestart door Masja Bollgehn, 1 feb 2018.

1. Masja Bollgehn

Masja Bollgehn Nieuw Lid

Lid geworden:
    1 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zoon heeft een aquarium met guppies, tetras, black mollys en nog wat. Nu hadden de guppies geworpen en na ongeveer 3 tot 4 weken de baby's appart gehouden te hebben zijn ze herenigd met de rest zonder problemen en zonder agressieve toestanden. Nu hadden we weer baby's maar ook sinds kort 4 koperzalmpjes die volgens de winkel prima bij de rest kon. Baby's zijm weer 4 weken en dus herenigd maar nu heeft mijn zoon (10 jaar) gezien hoe zijn baby's werden opgegeten door de zalmpjes. Mijn vraag is "ben ik verkeerd geïnformeerd door de winkel?". Inmiddels de agressieve zalmpjes verhuisd naar de buurvrouw waardoor we toch nog een paar baby's hebben kunnen redden. De koperzalmpjes veranderde echt in hele agressieve visjes.

2. Jop

Jop Nieuw Lid

Lid geworden:
    10 mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, helaas vertellen dierenwinkel vaak maar zomaar wat . Het spijt me voor wat er is gebeurd. Mij is zoiets ook overkomen.

3. Reyon

Reyon Snuffelaar

Lid geworden:
    2 mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    2
    Koperzalmen zijn omnivoren die vaak een voorkeur voor levend voer hebben. Het is dus niet zo vreemd dat ze gingen jagen om de jonkies lekker op te peuzelen. Helaas informeren dierenzaken erg vaak verkeerd.

4. guppy15

guppy15 Snuffelaar

Lid geworden:
    11 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ons gaat het goed tussen guppy's en koperzalmen
    dierenzaken doen het meestal alleen voor het geld... onze koperzalmen komen bij een kweker vandaan en die stopte er mee die kunnen gelukkig wel goed samen die zaten ook bij elkaar daar
    misschien een 2e bak aanschaffen?
    en guppy's en koperzalm apart zetten of met de koperzalmen terug naar de winkel en zeggen dat ze niet samen kunnen.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. guppy15
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.893
  2. guppy15
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.903