Koning Juan Carlos moet onmiddellijk aftreden!!

Discussie in 'Stemmen' gestart door .....en puppies?!, 19 apr 2012.

1. .....en puppies?!

.....en puppies?! Dierenfanaat

Lid geworden:
    19 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkel dankzij het feit dat de koning van Spanje bij de olifantenjacht zijn heup heeft gebroken, is het feit bekend geworden dat deze man, die zich erevoorzitter van de Spaanse afdeling van het Wereldnatuurfonds (WWF) pleegt te noemen, op olifantenjacht is geweest in Botswana.

Er wordt binnen de olifantenjachtlobby weliswaar geschermd met het feit dat het grove geld dat men moet betalen om een olifant te mogen doden in de olifantenhabitat wordt gestoken en de olifantenpopulatie ten goede komt maar dit neemt niet weg dat het doden van olifanten mijns inziens een extreem kwaadaardige en sadistische liefhebberij is.

In tegenstelling tot de meeste andere planteneters is een olifant namelijk een bijzonder intelligent wezen dat niet enkel kuddedier is doch sociaal gedrag met een zeer sterk individueel zelfbewustzijn combineert.

Een olifant die een kuddegenoot verliest rouwt zelfs om zijn/haar groepsgenoot, en dat niet éénmalig, nee, zelfs periodiek!

Een groep olifanten keert ieder jaar opnieuw terug naar de plek waar zij een lid is verloren en keert pas daarna weer terug naar de orde van de dag; olifanten kennen dus EMOTIES.

Niet zo vreemd dus, dat er gebieden zijn waar olifanten mensen aanvallen; dit zijn gebieden waar ivoorstroperij en plezierjacht plaatsvindt; dit bulldozergedrag, dat wordt afgedaan als "olifantenplaag", is niks meer of minder dan het wreken van vermoorde familie en vrienden!

Wat mij betreft dient koning Juan Carlos dan ook niet enkel zijn lidmaatschap - laat staan erevoorzitterschap - van het WWF door het toilet te spoelen, ook dient hij af te treden als staatshoofd.

Wat mij betreft zou het dan ook goed zijn als er per Europees decreet een referendum komt waarin iedere EU-lidstaat zich verplicht iedere vier jaar een referendum te houden met betrekking tot het koningshuis, dan wel de president; ook op het Nederlands "huis" valt immers het één en ander af te dingen.

Het zou mij niets verwonderen als Juan Carlos dan per direct zijn koffers zou mogen pakken en Spanje zelfs zou worden omgevormd tot republiek, met een direct, dus ongetrapt, gekozen president (ik neem tenminste aan dat het Francotrauma inmiddels diep genoeg is weggezakt om nog mee te schermen m.b.t. het al dan niet republikaniseren van Spanje).

Juan Carlos heeft zich met zijn minachting voor een zeer hoogontwikkelde zoogdiersoort op boosaardige wijze van zijn ware zijde laten zien en blijkt een doodordinaire misdadiger van de afschuwelijkste soort.

Ik zou zeggen: oprotten met die man. :imp: :smiling_imp:

Wie o wie?

2. Mama9307

Lid geworden:
    2 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga met je mee

3. Marlon

Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    + nog 1 als dit waar is.

Zullen we dan maar de jacht op Juan Carlos openen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deel Deze Pagina