Komen er nog goede tijden???

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door pammie, 24 mei 2007.

1. pammie

Lid geworden:
    17 jan 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff....ik heb het helemaal zitten. En ik word er gewoon niet goed van.
    De ene ellende na de andere blijft maar komen.

Begin januari 2006 heb ik 4x met m'n paard in de kliniek gestaan vanwege zijn bloedneuzen. Diezelfde maand ging de bevalling van één van onze honden mis...een keizersnede en één pup die helaas al dood was.
    Begin mei stond mijn paard met een bloedvergiftiging en 2 weken later had hij een ernstige peesblessure waardoor ik een aantal maanden uit de roulatie ben geweest.
    In oktober werd één van mijn katten doodziek. We hebben 4 weken geknokt en gelukkig is ze er doorheen gekomen. Twee weken later stond ik weer met mijn paard in de kliniek vanwege zijn bloedneuzen.
    In december stopte m'n paard met eten. De tandarts erbij gehaald en de va. Bleek dat hij een maagzweer had en kreeg medicijnen daarvoor. Twee weken later stopte hij weer met eten, toen bleek dat zijn hart niet in orde was dus weer naar de kliniek. Tot overmaat van ramp werd één van mijn andere katten ziek die 8 dagen aan het infuus heeft gelegen maar het helaas niet overleefd heeft.

Toen hadden we een hond die mamatumoren bleek te hebben en die dus geopereerd moest worden. Toen ging mijn paard slecht lopen en zijn er na verloop van tijd foto's gemaakt. Blijkt dus dat hij hoefkatrolontsteking heeft...dus de komende 6 tot 8 weken moet het met medicatie gaan blijken of het wel goed gaat komen.
    Afgelopen één mei ben ik m'n poesje Pebbles kwijtgeraakt aan een acute hartstilstand en nu loopt Kamatz van mij telkens met krampen waarvoor ik ook naar de kliniek moet om foto's te laten maken.
    En van de week op m'n werk waar ik al 10 jaar werk is de moeder van mijn bazin plotseling overleden :pensive:

Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het echt eventjes kwijt. Ik zit er even helemaal doorheen :end:

2. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje, meid toch dit is echt niet te doen. Ik wens je ontzetted veel sterkte.

3. Jeffy

Lid geworden:
    23 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    :pensive: Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Ik hoop dat alles snel weer de goede kant op gaat meis. Sterkte!

4. Maud

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het zit jullie niet echt mee!

Hopelijk komen nu voor jullie de betere tijden!

5. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    :pensive: ik duim voor betere tijden!! veel sterkte!!

6. Laura

Laura Dierenkenner

Lid geworden:
    24 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ellende!

Sterkte!

7. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjeetje, wat een ellende allemaal!
    Ik snap best dat je het even kwijt moet, en ik hoop dat je je nu je dit van je af geschreven hebt, al een stukje beter voelt.
    Heel erg veel sterkte!

8. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge zeg, wat een ellende. Hoop dat er snel wat goede tijden aanbreken voor je :wink:

9. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een nare dingen zijn er gebeurt. Sterkte om hier door te komen en hopelijk gaat het snel beter.

11. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    het leven is hard.. sterkte!

12. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kl*re zooi. veel sterkte, en ik duim voor je dat het snel weer beter gaat.

13. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah het zit jou echt niet mee, Ik hoop dat alles goed komt en dat je gauw betere tijden zult beleven sterkte

14. Sissipoes

Lid geworden:
    27 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jammer voor je, veel sterkte hoor! :pensive:

15. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje wat rot allemaal. :pensive: Sterkte!

Laden...

Deel Deze Pagina