Knobbeltjes Schouder

Discussie in 'Honden' gestart door billie, 16 okt 2009.

1. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen, kent er toevallig niemand een dierenarts als vriend of in de familie? Of weet je zelfveel over honden?

Mijn hond, Billie, heeft sinds kort, denk ik toch, rare knobbeltjes van soms 4 centimeter doorsnede aan de binnenkant van zijn ellebogen.

Weet iemand wat dit is? Een kennis van mij, haar hond is gestorven hieraan, een soort van kanker, ik hoop echt dit dit niet met Billie gebeurt...
    Anderen zeggen dat dit kanker was... Billie is een labrador reu van 7 jaar. Hij wordt binnen 1 maandje 8 jaar... Plies help me!

2. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    eens langs jullie DA langsgaan lijkt mij het verstandigste :wink:

3. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Knobbeltjes kun je beter altijd laten nakijken. Het kunnen ook vetbultjes zijn of een abces. Of een cyste (holte gevult met vocht). Of iets dergelijks. Het hoeft niet meteen het ergste te zijn :smile: Maar ik zou het wel even laten nakijken. Want wij kunnen hier niet zien hoe het eruit ziet en hoe het voelt :wink:

4. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen inderdaad, het 'knobbeltje' zit wel los. En ik ga volgende week naar de DA.

5. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgende week?
    Wacht er toch niet mee... Als gij een knobbel voelt bij u gaat ge toch ook direct naar den dokter...

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. megazonnebloem
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    2.907

Deel Deze Pagina