Kitten schrikt vaak

Discussie in 'Katten' gestart door Soymarjolein, 5 feb 2018.

1. Soymarjolein

Soymarjolein Nieuw Lid

Lid geworden:
    5 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds een maand heb ik een kitten. Ze is nu 13 weken. Ze is speels en eet goed. Leuk is dat ze af en toe bij me komt zitten en dan kopjes geeft en lekker ligt te spinnen. Gezellig vind ik dat. Opvallend is dat ze behoorlijk kan schrikken/ angstig is. Als ik de kamer in kom lopen (ook als dit rustig is), dan schiet ze meestal weg. Of als ze naast me zit op de bank en ik til rustig mijn arm op dan schrikt ze en is ze snel weg. Ze is dan nog wel in de woonkamer en verstopt zich niet. Ik vraag me af of dit normaal is voor een kitten die een maand bij je is? Dat ze zo kan schrikken/ angstig is. Ik heb nog nooit een kitten gehad. Misschien is het normaal dat ze zo schrikkerig zijn als ze al/ pas een maand bij je in huis zijn en 13 weken zijn? Ik ben benieuwd naar jullie ervaring. Alvast bedankt.

Cytjee001 vindt dit leuk.
  2. Cytjee001

Cytjee001 Nieuw Lid

Lid geworden:
    12 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kitten was ook heel erg bang, elke beweging die ik maakte was eng. Bij mij is dit na een tijdje over gegaan, door de kitten veel aandacht te geven en hem binnen te houden.

3. Soymarjolein

Soymarjolein Nieuw Lid

Lid geworden:
    5 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste Cytjee, dank je wel voor je antwoord! Fijn om te horen dat het na een tijdje over kan gaan! Soms maak ik me er namelijk zorgen over dat het niet weggaat. Ik heb wel het idee dat het al ietsje beter gaat. Hoe oud was jouw kitten toen de angst wegging?

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Daantjjxx
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    3.706
  2. celinevanaerde
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    7.981