kindje?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door bar, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Noem je dat goede sites??? Die sites waar die info opstaat???
    Wat een flauwekul!! De grootste onzin die ooit geschreven is :confused:

2. bar

bar

Lid geworden:
    14 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik niet. Ik weet dat je door een ander gaatje plast.. maar er zit wel iets van waarheid in.. er komen echt wel zaadjes binnen. aangezien er miljoenen in zitten. Maar het loopt er wel uit als je gaat lopen..

Die info komt niet van de site waar ik regelmatig kijk.. dat is een super goede site die ik heb gevonden. Daar weten ze alles!

3. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat je wat verliest is logisch, hoef je niet eens voor te gaan lopen, maar als je die verhalen moet geloven, had men ook nooit voorbehoedsmiddelen hoeven uit te vinden.

En op welke site weten ze alles dan?? Zal mij benieuwen, want zelfs de tijdschriften weten vaak nogal eens flauwekul te schrijven of hebben ze het net niet bij het juiste end.
    Zelfs ben ik fouten tegen gekomen in boeken :wink:

4. bar

bar

Lid geworden:
    14 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een hele goede site, laat ik het zo zeggen.
    http://www.zwangerschapspagina.nl
    en ik geloof ook echt niet alles wat ik lees.. hihi. Want er zijn zoveel onzin dingen.. :smile:

fouten in boeken?? zozo.. das minder dan..

5. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt LenM!
    Vrouwen kunnen al zwanger raken alleen al van het voorvocht waar (soms) zaadcellen in zitten.
    En dan moet je opeens met je een paar minuten gaan zitten met je vagina de lucht in?
    Hmz...

Tja wederom heb ik makkelijk praten, en al deze tips en praatjes zullen vast ergens vandaan komen.
    Onmogelijk is het misschien niet, maar ik "flauwekul" is momenteel wel het geschikte woord.

Maar inderdaad...
    Als je voor het zingen de kerk uit zou kunnen, of het eruit kan plassen, of simpelweg niet een paar minuten met je vagina in de lucht gaan zitten (met dezelfde betrouwbaarheid, waar zijn dan in godsnaam voorbehoedsmiddelen voor nodig?

Je zou het eigenlijk zou moeten zien:
    De natuur heeft het zo gemaakt dat als een vrouw en een man elkaar aankijken, dan raakt ze nog net niet in verwachting!
    (In het algemeen even gezien dan, no offence aan de mensen die wel degelijk hun best moeten doen om zwanger te kunnen worden met succes!)

:wink:

6. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Niet dat ik nou alles zo goed weet, want ik weet ook heus niet alles, maar fouten in de uitleg als je wilt gaan temperaturen en een glaasje wijn wordt goed gepraat als je dat af en toe een keer neemt :flushed:

Dat boek lag dus ook heel snel in de vuilnisbak! en ik heb geen boek meer gekocht :wink: En op die forums kom ik ook nauwelijks meer, want ik heb meer ergernis eraan dan dat ik er wat van opsteek :wink:
    maar goed, dat ligt waarschijnlijk aan mij hoor :laughing:

7. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Of omdat je een goede obgyn hebt waar je je vragen aan kunt stellen en omdat je je niet blind staart op verhaaltjes van vroeger en sprookjes over kindjes krijgen die het nu soms nog goed doen. :wink:

Diesel

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina