kindje?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door bar, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raymond15

raymond15 Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha had ze dan niet een dikke buik?

2. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze was maar 6 kilo aangekomen in 9 maanden tijd....

3. raymond15

raymond15 Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff.... dat is (volgens mij) maar weinig

4. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das echt weinig dus een hele verrassing

5. tambru

Lid geworden:
    21 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat heb ik ook al vaker gehoord, dan schrik je je echt helemaal rot volgens mij :flushed: , en je bent totaal niet voorbereid, hebt niks geregeld, brr moet er niet aan denken....

6. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat er bij mij NIET in :persevere: . Heb buikje hier 2x zien groeien en groeien en ... Toen vond ik haar supermooi hoor maar als ik achteraf de fotos terug zie denk ik; :flushed: , you were big!........ Hoe kan dat nou man? Het is geen caviatje die eruit komt maar een hele baby!!! Ooit al eens een hoogzwangere vrouw haar buik gezien, en hoe ze zich voortbeweegt, gaan zitten, recht komt uit bed? Ze droeg ècht van voor en misschien wel een beetje verschillend als rond dragen maar eh... :thumbsdown: met 7-9 maand haal je er ècht wel een zwangere vrouw tussen uit hoor. Hoeveel ze bijkomt maakt niet echt uit, het is vooral de baby die de meeste omvang van de buik bepaald. Ooit al eens een hoogzwangere gezien van een tweeling? Dubbel de omvang door 2 babies. Heb fotos gezien van mijn mam toen ze zwanger was van mij. Ze woog 1 week voor de bevalling minder als voor de zwangerschap door miserie. Je ziet het toch ècht wel hoor.
    Ik ook maar volgens mij kan het niet. Is wel gemakkelijk om te zeggen als je de hele zwangerschap stiekem verzwegen hebt, dat wel...

Moet wel heel goed weggemoffeld zijn onder lagen kleding... Och een zwangere buik haal je er àltijd uit.

Diesel

7. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan je wel vertellen dat ik 2 vriendinnen en 1 nichtje heb gehad die alledrie hun hele zwangerschap hun eigen kleding aankonden (en geen positiekleding) en zeer weinig waren aangekomen..... En ik weet heus wel hoe een zwangere vrouw eruit ziet hoor.......

8. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je toch ook het verschil gezien hebben van hoe die buik eruit ziet..

Diesel

9. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet als het winter is en ze dragen truien...
    In de zomer was het wel opgevallen ja...

10. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Toch apart hoor... :eyes: Ik heb maar 1x meegemaakt dat ik niet wist dat iemand zwanger was, maar die had ook maatje XXXXXXL :laughing:

11. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het niet van dichtbij meegemaakt zou hebben, zou ik ook mijn twijfels hebben hoor.

12. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrouwen die flink aan de maat zijn, hoeft het inderdaad niet op te vallen dat ze zwanger zijn.

Maar als ik nu kijk naar mijn eigen zwangerschap...... tot 22 weken kon ik dus ook gewoon mijn eigen kleding aan en ik heb tot zo'n 3½ maand ook geen enkel zwangerschapskwaaltje gehad.

Ik zei toen nog tegen iedereen als er nu ook het toeval erbij kwam dat ik nog 'ongesteld' zou zijn met regelmaat (wat dus kan ondanks dat je zwanger bent), dan begrijp ik dat er vrouwen zijn die pas laat in de zwangerschap er achter komen dat ze ook daadwerkelijk zwanger zijn.

Het enige wat ik zelf zag aan mijn lijf, was dat ik van een 'zandloper' figuur naar een meer 'vierkant' figuur veranderde.
    De baby bleef een hele tijd verstopt in mijn buik, maar mijn darmen e.d werden opzij gedrukt, waardoor ik mijn (smalle) middel verloor.
    Na 3½ maand kon ik bijna niks meer binnen houden, achteraf omdat de hele boel dus tegen mijn maag aandrukte en in een periode van 2 weken heb ik een bolletje ontwikkeld, een echte buik en ik heb zelfs weer wat taille :wink: Ben nu dus ook niet meer misselijk en ik kon van de ene op de andere week vrij plots min kleding niet meer aan.
    Je zag mijn buik gewoon met de dag groeien.

Die kwam dus heel snel tevoorschijn vanuit z'n verstopplaats, maar tot 22 weken, zag je nauwelijks iets aan mij hoor :wink:

13. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi zie je wel... het kan dus echt....(ben blij dat er iemand met ervaring reageerd)

14. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zie je wel, het kan dus net niet! LenM zei:==>
    Een zwangerschap duurt wel 40-41 weekjesss....

Dus zoals ik al zei, goed weggemoffeld...

Diesel

15. bar

bar

Lid geworden:
    14 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kindje moet toch ergens in je buik zitten? Je zou het toch echt moeten zien.. Bij mij valt het ook zo op als het zo is. Ik ben niet zo heel dik in mijn buik..

16. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ook wel...
    Er viel niks weg te moffelen.....Dat je me niet gelooft, oke Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik heb het zelf 3 keer van dichtbij meegemaakt en ik weet nu dat het kan...

17. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zal al ongerust worden als ze niet ongesteld word als ze haar stop week heeft, dus dan zijn we er ruim optijd bij en laat ze het eventueel weg halen mocht ze echt zwanger zijn, hoop ik.
    En dan ga ik er vanuit dat het vruchtje niet meer dan 2 weken oud is, of misschien wat langer.
    Beide zijn we ook totaal zowiezo niet in een positie om een kind ter wereld te zetten door verschillende factoren naast het feit dat we het beide (nog) niet willen.

Betreft het kunnen zien of je zwanger bent of niet.
    Ik heb het bizare verhaal van mijn ex mogen aanhoren betreft de vreemde geboorte van haar zusje.
    Mams wist niet dat ze zwanger was, zat een keer op de plee, en plop er lag wat in de pot.
    Nooit gevoeld of gemerkt dat ze zwanger was.
    Persoonlijk vind ik het ook heel erg knap dat een vrouw niet weet dat ze zwanger is.
    Toch zijn dit soort verhalen niet geheel uniek.
    Persoonlijk kan ik er niet over oordelen, want ik ben geen vrouw en heb geen dergelijke situatie mee gemaakt.
    Maar zelf ben ik van mening dat het praktisch onmogelijk is dat een vrouw niet door heeft dat ze zwanger is.
    Of ze het nu door krijgt na 1 week, of een maand...
    Zoiets komt niet opeens de plee pot invallen na 9 maanden bij wijze van spreken.
    Het proces lijkt mij gewoon te groot, te complex, en vooral ook te bijzonder.
    (Er groeit een levend wezen in je! How can you miss / not feel that!?)

18. raymond15

raymond15 Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    bovenstaand verhaal is ook eens met iemand hier in de buurt gebeurd. Dat kindje was wel veels ste vroeg geboren he...

19. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort verhalen weet ik ook nooit wat ik ervan moet geloven hoor. Maar goed, als ik soms zie hoe wezenloos sommige mensen zijn en wat ik inmiddels gelezen heb op baby-fora ...... :confused: :mask:
    Meiden die dik in de 20 zijn en denken dat ze nooit zwanger zullen worden omdat ze na het vrijen altijd moeten plassen en er dus heilig van overtuigd zijn dat ze zaadcellen weer uitplassen, omdat ze dus niet weten dat ze nog een gaatje hebben..... :persevere:
    Verbaast mij niks als dergelijke types dit overkomt :eyes: Of ze spelen een soort struisvogelpolitiek... kan ook nog.

20. bar

bar

Lid geworden:
    14 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar er staat ook op internetsites dat je niet gelijk moet gaan plassen want dat je dan weer een deel verliest doordat het eruit loopt.. :eyes:
    Je moet een paar minuten met je knieen opgetrokken omhoog gaan liggen.. hihi dan loopt het door als t goed is..
    haha lekker praatje weer.. Ja ik verdiep me er goed in... heb al wat goede sites gevonden :smile:

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina