Kater opeens dood

Discussie in 'Katten' gestart door Bernadette123, 27 nov 2017.

1. Bernadette123

Bernadette123 Nieuw Lid

Lid geworden:
    27 nov 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dit ff van me afschrijven...
    Gister middag is mijn lieve kater kareltje opeens overleden...
    mijn vriend en ik gaan volgende week voor 2 maanden naar thailand en wilde onze kat bij mijn schoonouders onder brengen in de tijd dat we weg zouden zijn.. dus lieten we hem gister ff wennen aan de omgeving.. grote boerderij met zijn eigen mandje en paal vast neer gezet.. hij was wel gestrest leek het maar ik was bij hem. En hij was wel vaker op zijn hoede ook thuis.. Ik liep even weg om een koekje te pakken voor hem.. toen ik terug kwam lag hij grommend achtig op de grond... grote ogen en bekje open...!! Ik probeerde van alles en huilde heel erg.. na een paar seconde in mijn arme overleed hij... ik ben er kapot van... hij was net 5... hoe kan zoiets... ik verwijt mezelf van alles! Had ik hem maar niet in een stress situatie gebracht!! Ik ben kapot.. moest dit ff kwijt sorry... zijn er mensen die dit ook soort gelijk hebben meegemaakt?!

2. Yteke

Yteke Nieuw Lid

Lid geworden:
    3 dec 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat erg voor je. Ik heb dit niet meegemaakt, maar kan me amper voorstellen dat stress dit teweeg brengt. Lag er misschien ergens gif waar hij aan gezeten heeft? Je kan het jezelf niet kwalijk nemen, Jij wilde ook niet dat dit zou gebeuren. Ik wens je heel veel sterkte.
    Ik weet hoe je je voelt, mijn hond is gisteren ingeslapen, je kan je diertjes niet missen.

3. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooooh wat erg! Ik wens je alsnog veel sterkte toe!

4. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    en Yteke ook...het is verschrikkelijk wanneer je een "trouw" vriendje moet afgeven....hou jullie kranig!

5. Yteke

Yteke Nieuw Lid

Lid geworden:
    3 dec 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je. Het is heel verdrietig zonder de hond.

Laden...

Deel Deze Pagina