Kat legt muis voor de deur

Discussie in 'Katten' gestart door Keurholsteins, 22 jul 2004.

1. Keurholsteins

Lid geworden:
    11 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo , er is iets wat ik me allang afvroeg namelijk soms legt mijn kat een muisje of vogeltje :eyes: dat ze gevangen heeft voor onze voordeur , waarom doet ze dat?

2. elza

Lid geworden:
    16 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    om te tonen wat ze kan.

3. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit doet ze om aan te tonen dat ze je lief vind.
    Het vogeltje / muisje is een cadeautje voor jou.
    Hihi en of je daar nu blij mee bent :wink: :grinning:

4. Keurholsteins

Lid geworden:
    11 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja , ik sta er niet echt om te juichen :confused: maar k vind het wel mooi dat ze dat uit liefde doet :smiley:

5. Tanya

Lid geworden:
    22 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze kat heeft een keer de ingewanden van een muis voor de slaapkamer deur gelegd.
    we stapten er met blote voeten middenin nou we waren echt niet blij. :thumbsdown:

6. shena

Lid geworden:
    7 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    shena vangt ze ook,speelt er eerst mee en dan maakt ze de muis pas dood
    en dan mogen wij het hebben

7. zwaan

Lid geworden:
    30 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden 20 jaar geleden ook twee katten, die liepen de hele dag buiten. Nou was die ene heel behendig in het vangen van muisjes, kleine vogeltjes, enz. enz. Wat ik wel niet allemaal in mijn tuinhuis aangetroffen heb wil je niet weten. Die andere bakte er niets van, dus wat deed de een, hij ving ze heel voorzichtig, liet ze los in mijn tuinhuis zodat die andere kon oefenen in het vangen. Ik heb er af en toe eentje kunnen redden van de dood. Maar meestal waren ze al teveel beschadigd, zielig hoor. Het was natuurlijk wel lief bedoeld. De keren dat we erin stapte vanuit ons bed zijn ook niet te tellen geweest. Hele lieve cadeautjes hoor.Ik heb zelfs een keer een enorme spreeuw in mijn huisje gehad. Krijsen dat dat beest deed.

8. Malou

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook regelmatig zulke kadootjes, daarnet nog, overal bloed, midden in de kamer een muisje met uitpuilende darmpjes :pensive:

9. sjaan

Lid geworden:
    13 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    De kat van een vriendin van mij doet dat ook..met muizen.
    Mijn ex heeft 3 weken op haar huis gepast en kreeg elke dag een muis voorgeschoteld, levend danwel in stukken gescheurd door het huis verspreid..

Toen ik er een keer op visite was hebben we op die avond 2 maal een levende muis moeten vangen en buiten moeten zetten...Wat kan zo'n klein beestje schreeuwen zeg :flushed:

Inderdaad; kadootjes..maar of je er blij mee moet zijn :eyes:

10. sylver

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ze vindt je zo lief, dat ze je wil verzorgen :smiley:

Ik ben een keer toen ik van onder de douche kwam bijna in een klein roze muisje gestapt. En mijn kat, de grote zwarte muizenjaagster was toch trots hahaha

Laden...

Deel Deze Pagina