kan je een dier in een rolstoel zetten???

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door leen, 4 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leen

Lid geworden:
    29 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

ik heb een vraagje, zou je ook een kat of een hond in een rolstoel ofzo kunnen zetten ???

misschien wel een gekke vraag maar ik zou het gewoon willen wete

groetjes

2. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn voor honden en katten die hun achterpoten of voorpoten niet meer kunnen gebruiken of die geamputeerd zijn speciale rolstoeltjes gemaakt , soms kijk ik naar animal planet of naar andere dieren programmas waar je dat wel eens op ziet , ziet er best wel grappig uit .

aan de enne kant vind ik dat zielig maar aan de andere kant als dat diertje er gelukkig mee is waarom niet

3. Mikatjuh

Lid geworden:
    18 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel is over nagedacht om er een te maken/kopen. Mijn vorige kat had een hernia en was op een gegeven moment gedeeltelijk verlamd geraakt aan zijn achterpoten en kon daardoor dus niet goed lopen. Maar hoe laat je zo'n kat op de kattenbak gaan, die rolstoel kan niet door het klapdeurtje. :-S

Uiteindelijk hebben we dus niks er aan gedaan en redde hij zich ook behoorlijk. Op 2 voorpoten en 2 "halve" achterpoten was ie razendsnel. Alleen mocht ie niet meer naar buiten omdat hij dan schaafwondjes zou krijgen aan de pootjes.
    Vorig jaar hebben we hem inlaten slapen, omdat ie ziek was. :pensive:

4. wizz

Lid geworden:
    23 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het voor een hond ook anders dan voor een kat, mijn katten klimmen en klauteren graag en liggen liever niet op de grond, met een rolstoeltje zou dat niet meer kunnen, net als de kattenbak. Honden kunnen zich er echter prima mee redden, dus als ze dan nog even van het leven kunnen genieten, waarom niet?

5. Moska

Lid geworden:
    26 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn speciciale rolstoelen dus op de markt.

Maar je zal zelf moeten zien of je dier gelukkig is, als hij/zij in een rolstoel zit.

6. m&m

m&m

Lid geworden:
    29 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het voor het dier veel aanpassing vereist maar als hij er aan gewend is zal het wel meevallen denk ik

7. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Berbera

Lid geworden:
    23 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    agossie! Ze kijkt er ook zo verbaast bij op die eerste foto!

9. Laura W

Laura W Dierenliefhebber

Lid geworden:
    15 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina