Kan hond 9 uur alleen?

Discussie in 'Honden' gestart door Mishatjuh, 29 mrt 2017.

1. Mishatjuh

Mishatjuh Nieuw Lid

Lid geworden:
    29 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nemen we een hond, alleen ik moet wel wat info hebben, kan een hond 9 uur alleen op 2 dagen thuis zijn? In het weekend en vrijdag hebben we wel tijd, en op de andere dagen wel thuis maar dan thuis werken, ik kan de hond vroeg in de ochtend uitlaten als ik klaar ben met werken en laat in de avond, is dit mogelijk?

2. Sasja90

Sasja90 Snuffelaar

Lid geworden:
    6 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    9 uur is wel lang, maar er zijn heel veel mensen die dit doen hoor. De meeste mensen die werken hebben hun hond een aantal uren alleen. Alleen je moet dit dan wel een beetje oefenen, je kan niet verwachten dat je hond gelijk 9 uur op kan houden. Bij een pup kan je dit uiteraard niet doen, houdt daar dus wel rekening mee.

3. gerwin

gerwin Speurneus

Lid geworden:
    20 apr 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hond 9uur alleen zou ik zelf niet aan raden. Ik zelf breng onze hond naar een dagopvang. Bij dierenpension 't werveld kun je hem brengen vanaf 7uur en ophalen tot 19uur voor maar 10 euro per dag. Vind hij ook nog leuk ook lekker spelen met andere honden.

4. Karlijn

Karlijn Dierenliefhebber

Lid geworden:
    28 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    9 uur is te lang. Ik vind 6 uur de max. Wanneer je langer weg bent dan zou ik een hondenuitlaatservice inschakelen/oppas/dagdeel hondenpension.

Laden...

Deel Deze Pagina