Ipad, Ipod of Iphone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diesel73, 4 dec 2010.

1. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    1-Heb je een Ipad/Ipod/Iphone?

2-Zo ja, welke versie (s)?

3-Zo nee, zou je er eentje willen, en waarom wel/niet?

4-Het Iding dat je hebt, wat doe je er allemaal mee?

Mijn eigen antwoorden,

1-ja.

2-een Ipad wi-fi 3G 64GB.

3-Ipod hoef ik niet want die zit ingebouwen in mijn Ipad. Een Iphone zou ik wèl willen maar kost zo belachelijk veel voor 'maar' een mobiele telefoon.

4-Surfen, gamen, Ipod, en ik gebruik hem als digitale fotokader.

2. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    chinees voor mij :grinning:

ik wil enkel goedkope dingen waar ik mee kan sms'en en telefoneren, want ik speel die altijd kwijt of doe er een andere stomme zet mee, waardoor ze maar een paar maand mee gaan :blush:

ik word bijna als vermist opgegeven als ze me een half jaar niet meer gezien hebben in de mediamarkt :grinning:

3. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... ik zou wel graag zoiets willen, omdat ik tegenwoordig naar beurzen ga in het buitenland. Nam altijd mijn laptop mee, maar tig keer dat ding in en uit je rugzak op dat vliegveld en als je langer reist, dan gaat die rugzak met laptop ook lood wegen, dus ik zoek iets kleiners waar ik op kan skypen en man en kind in RL kan zien.

Zag van de week reclame van de I phone 4 ,maar ik vind dat wel heel erg duur.....

Heb nog even de tijd.... de volgende lange reis staat gepland voor juni 2012, korte reisjes tussendoor kan ik nog wel zonder dookomen..... Maar ik zou wel willen weten wat wijsheid is mijn situatie.

4. ×Melanie

Lid geworden:
    5 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    1-Heb je een Ipad/Ipod/Iphone?
    Ik ben in het bezit van een zwarte iPod nano 8g.

2-Zo ja, welke versie (s)?
    De laatste serie iPod nano, en dan niet die kleine nieuwste, zo'n vierkante met touchscreen maar 'gewoon' een langwerpige.

3-Zo nee, zou je er eentje willen, en waarom wel/niet?
    Ik zou best graag een iPad willen, maar ik vind het een te duur apparaat. Daarbij vind ik het gebruik van een computer veel fijner. iPhone is ook erg leuk natuurlijk, maar voor minder geld heb je een net zo mooie smartphone zoals een HTC desire of eentje van Samsung bijvoorbeeld.

4-Het Iding dat je hebt, wat doe je er allemaal mee?
    Muziek luisteren uiteraard, er staan wat foto's op, en in de bus speel ik er patience op.. :grinning:

5. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Melanie, met een iPad kun je niet al de dingen doen die je met een pc kunt hoor. EN je hebt nog altijd een pc nodig waar je je iPad minstens 1x per maand mee moet updaten. Een iPad is leuk speelgoed, dat kan ik zeker niet ontkennen, er zit een iPod in, je kunt er natuurlijk mee internetten en al wat je wilt. Ook de IPhone/ iPod/iPad games zijn er stukken leuker op door het veel grotere touchscreen scherm MAAR... Je hebt nog altijd je pc nodig om hem te upgraden, online synchroniseren en om er andere programma's op te zetten. Ook kun je hier bij ons nog geen films online huren om die op je iPad te bekijken. Da's iets dat ik ook al jammer vind. En die dingetjes samen.... Dat vind ik wel een minpuntje voor een stuk speelgoed van 799€ :confused: .

Langs de andere kant... Hij wordt dus wel elke keer gesynchroniseerd met een kopie online bij Apple. En als deze iPad per-totale is en ik een nieuwe koop, dan zet Apple er automatisch alles terug op wat er op de kapotte iPad stond. Dus je bent de programmas die je bij iTunes hebt gekocht wel niet kwijt. :wink:

6. thorne-y

Lid geworden:
    1 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    1- ja
    2- ipod touch 8GB
    3- ipad of iphone zou ik wel nog willen maar is inderdaad wel wat geld.... en eerst nog nog even spare voor mac voor school
    4- gamen, muziek luistere, internetten, foto's, film's enz.

7. Stephanieurchin

Lid geworden:
    21 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Ja
    2 Iphone 3 G
    3 Ik wil weer een nieuwe Iphone maar ik moet nog even een half jaartje wachten voordat ik een andere mag uitzoeken
    4 Gamen, muziek, bellen, internetten (vooral handig met NS) , foto's op kijken.

Deel Deze Pagina