Inlogproblemen

Discussie in 'Vragen en Opmerkingen' gestart door Pixel, 29 mrt 2009.

1. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    I second that.

Het lijkt me niet logisch dat je telkens al je cookies en tijdelijke internetbestanden moet verwijderen. Onderaan het forum staat trouwens "Verwijder alle forumcookies", doet die knop dan niets? Want dat werkte ook niet bij mij. Dus dan maar geprobeerd om echt alles te verwijderen zoals hier gezegd werd. En dat werkt bij mij dus ook niet (vreemd genoeg) :confused: Dus nu moet ik toch nog altijd met firefox online komen. Maar doordat ik alle cookies en zo heb moeten verwijderen, kon ik op elke andere site wel terug inloggen. Best vervelend hoor. Dit is bij mij trouwens ook de enige site waar ik ooit inlogproblemen heb. Dus het moet toch ergens aan het forum zelf liggen denk ik dan. Kan dat dan niet uitgezocht worden waar die fout ligt?

2. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie denk je wel niet dat je bent Benfan. Wij sloven ons al 6 jaar lang dag in dag uit voor iedereen uit. Betalen hier alles uit eigen zak en je hebt nooit, maar dan ook nooit op wat voor manier financieel bijgedragen aan deze community en dan durf je jezelf klant te noemen? Je bent hier verdorie te GAST en dierenforum.nl is voor ons een hobby, geen eerste levensbehoefte.

Misaël en ik zijn volwassen mensen met allebei een veeleisende baan en werken aan onze toekomst en carrière, niet aan het plezier van een stel forumleden die alsmaar ONDANKBAAR reageren op alles wat je doet. Er is inderdaad een probleem en als we de oplossing wisten dan hadden we dat al lang geregeld. Net alsof we dit zelf leuk vinden.

Ongelooflijk. Wat een teleurstelling en erg demotiverend. Desalniettemin zullen we wel door blijven zoeken naar de oplossing van dit probleem.

3. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Beste Benfan:

Idd ! Ik ben het helemaal met je eens.Zoww ziekelijk dat mensen dit ons aandoen :pensive: . Nouja scheelde dat ik me cookies niet hoefde te verwijderen. Want depressief als ik wordt van dit forum heb ik de cookies al opgegeten. En ik begrijp je, ik weet wat je bedoeld en ik weet wat je mee maakt.
    Was godverdomme zwaar klote weer vandaag, trouwens de hele week al. Heb ook geen leven en zit dag en nacht op forum om mijn internet vriendjes gedag te zeggen. Want dat scheelt echt he ? Geen regen, lekker warm en knus, heerlijk. En dan ga je alle forums af, en dan weer dat gezever op deze site. Shit, kan ik me weer niet inloggen. Heb mailtjes gestuurd, ben immer groot verbruiker van hun site. Lekker gal spuien, domme opmerkingen plaatsen en meelopen,,,, damn girl, i know what you mean. They fucked up our lives. Loop te vloeken in me huis, shit weer kan ik niet inloggen. Ik twijfel ook of ik heel hard naar me slaapkamer moet rennen om uit te janken. Maar ik ga gewoon op balkon schreeuwen, heel hard.
    Maar niet naar verder buiten.... neen, vieze maatschappij, ik weet !. Zucht zou graag je hyvess willen krabbelen om me medeleven te betuigen. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die op deze manier de wereld in en rond om onze leventjes willen kapot maken. Zij "Misael en Annemarie" zijn er om ons te dienen, jij Benfan bent de poes en ik de kater. Wij hebben dienaren, wij bepalen wat goed is en iedereen onder ons "die suffe hard werkende mensen" , we shit on them ! Mocht je er niet uit komen probeer een praatgroep.
    Het werkt heel licht en laat je weer op adem komen, want mocht ik weer inloggen en weer misgaan zie ik het als een complete fail. Net als jouw reactie.

Dikke kus

Isiolo

4. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje wat een felle reactie, benfan :flushed: . Kom op mensen, dit forum is er puur en alleen op eigen initiatief van Annemarie en Misaël en me dunkt dat ze er hard genoeg aan werken om de boel netjes draaiende te houden. Tuurlijk is het vervelend als je steeds inlogproblemen hebt, maar als ze wisten waar het probleem zat hadden ze het natuurlijk al lang opgelost en het is nu eenmaal geen commercieel bedrijf waar men zich full-time kan bezighouden met het oplossen van jouw storing. Storingsvrij forummen is geen opeisbaar recht dat je kunt gaan claimen ofzo :confused: .

Er zijn zoals op elk forum en elke website wel eens vaker technische probleempjes geweest en die zijn ook altijd opgelost. Zo zal het nu vast ook gaan, gewoon even geduld hebben tot duidelijk is waar het door veroorzaakt wordt :ok: . En ondertussen zou ik willen voorstellen om gewoon een beetje lief voor elkaar te zijn, wordt de wereld zoveel gezelliger van :wink: .

5. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Felle reactie ? Sorry hoor :raised_hand:
    Mensen begrijpen ons niet :-&

6. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp maar al te goed dat je niet alle tijd van de wereld hebt om het probleem op te lossen Annemarie, en het is niet mijn bedoeling je te laten denken dat je die tijd moet nemen. Maar het begint wel een bron van irritatie te worden dat er steeds wat mis is met het inloggen en ik kan me voorstellen dat dat op gegeven moment mensen erg in de haren gaat zitten. Ik weet niet tot hoever je iemand in de buurt hebt met verstand van dit soort zaken? of kijk eens rond op het forum of daar iemand rond hangt die hier wat van afweet want ik kan me voorstellen dat jullie dit probleem ook meer dan zat zijn.

Ik kan in ieder geval mijn vriend vragen of hij ideeen heeft waarom het forum steeds dit soort problemen geeft, als je dat wilt natuurlijk. Misschien dat je op die manier toch nog het probleem opgelost krijgt.

7. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou maar even laten weten dat het probleem nog niet opgelost is.

8. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    :pensive:

Heb je nog recent geprobeerd om dit op te volgen? viewtopic.php?f=1&t=36406

Laatst kwam ik er ineens achter dat wanneer ik uitgelogd was de forumtijd een uur scheelde met de tijd tijdens het ingelogd zijn. Misaël heeft toen e.e.a. aangepast en cookies verwijderd zoals aangegeven in bovenstaand topic, vervolgens kon hij er weer op met Google chrome. Dat was de browser die hier steevast weigerde.

Benfan, ideeen zijn altijd welkom, als iemand mee kan denken graag.

9. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel apart, maar mijn dierenforum is uit de favorieten gevallen :see_no_evil: :pensive:

10. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Isasza

Lid geworden:
    6 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook hetzelfde probeem.
    Kan ik niet vanaf mijn egen computer aansluiten.
    Ter geluck is het nu geslaagd vanaf werkkantoor in het raadhuis mijn gemeente.

Zou ik graag over stiergevechten spreken.

Er zijn zo talrijke bloedige steden in deze omgeving.

12. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een e-mail van Elysa gekregen dat zij ook niet meer in staat is om in te loggen. Forum cookies verwijderen heeft ook niet geholpen.
    Enige suggesties?

13. Isasza

Lid geworden:
    6 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder mijn gewonlijke brouwser Firefox, kan ik nog niet terechtkomen.

Gelukkig, onder "Chrome" is het mogelijk op Dierenfom weer te krijgen.

14. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Been there, done that, werkt niet hier in IE. Dus nog altijd firefox gebruiken.

15. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje late reactie van mij (ben net terug van vakantie), ik heb vernomen dat het voor Elisa geholpen heeft (maar wie weet hebben jullie dat al gemerkt).

16. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn eigen computer waar ik nu eindelijk weer internet heb, kan ik niet inloggen op het dierenforum. Ik gebruik daar de webbrowser Epiphany, is niet heel bekend maar heeft wel altijd goed gewerkt. De cookies heb ik ookal verwijdert maar nog doet hij het niet... :pensive:

17. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil maar even melden dat ik het probleem nog altijd heb.

18. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit probleem ook.

Op mijn thuiscomputer kan ik er niet inloggen, maar hier op vreemde computer in Spanje wel weer..

Daarom ben ik sinds lange tijd weer online op het forum..

Deel Deze Pagina