Inlogproblemen

Discussie in 'Vragen en Opmerkingen' gestart door Pixel, 29 mrt 2009.

1. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer inloggen in IE. Ik vul mijn gebruikersnaam en paswoord in, dan komt er op dat ik ingelogd ben en dan vlieg ik er direct terug af.
    In firefox gaat het wel....

2. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    En cookies wissen helpt ook niet :eyes:

3. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff cookies en temp bestanden uit IE verwijderen dan zou het weer moeten werken. Althans zo lukte het bij mij net wel.

4. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, werkt niet. Nog ideeën? Want firefox gebruik ik niet graag.

5. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou wel moeten werken, Mis en ik kwamen er zo ook weer op. Heb je alleen cookies verwijderd nu of alles uit de browsegeschiedenis?

6. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Cookies en geschiedenis zijn gewist. Maar het probleem blijft.

7. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Browser ook opnieuw opgestart?

8. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor. Probleem blijft.

9. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Nog geen verandering.

10. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij opgelost, gister ging het niet, en nu ineens wel, heb nochtans niets veranderd... :smile:

11. Evietje.

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging gisteren bij mij ook niet :confused:

12. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat nog altijd niet. :persevere:

13. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij werkte het verwijderen van de cookies en het verwijdern van de tijdelijke internetbestanden prima :smile:

Wat vervelend Pixel, dat het bij jou niet werkt :confused:

14. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Nog altijd hetzelfde probleem. Zit voorlopig precies niets anders op dan soms toch eens firefox te gebruiken, zoals nu...

15. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh, ik had het gedaan met open dierenforum :laughing:

Maar wat bij mij ook typisch was: ik zat eerst op de laptop. Daar kon ik niet inloggen. Dacht dat het aan de laptop lag (had toen nog niet op de portal gekeken). Toen zat ik later op de vaste pc, las ik dat bericht. Dus ik de cookies verwijderd op de vaste pc. Toen kon ik daar wel inloggen. En toen ik later op de laptop zat, kon ik ook gewoon inloggen. Daar hoefde ik dus niet de cookies te verwijderen :confused: Ik vond het maar raar :laughing:

16. Pixel

Lid geworden:
    31 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, werkt toch niet hoor. Moet nog steeds Firefox gebruiken wil ik kunnen inloggen.

17. Fabsje

Fabsje Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een paar weken weggeweest en toen ik terug kwam, heb ik geprobeerd in te loggen op het Dierenforum. Helaas lukte dat niet en las vandaag de melding op de portal. Nu lukt het inloggen weer! :ok:

18. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet heel bot uit de hoek komen hoor, maar ben bang dat het wel zo gaat worden.

Begint mij te irriteren dat er steeds inlog problemen zijn en dat wij als leden het moeten oplossen door steeds cookie's te verwijderen. Het is natuurlijk van de zotte dat het dan naar browsers of computers word geschoven ondertussen het probleem toch echt het forum zelf is. Heb verder NERGENS inlog problemen, kom overal netjes op zelfs nadat de klok weer op zomertijd was gezet maar elke keer bij dit forum zorgt elk kleine verandering voor problemen voor en aantal leden.

Ik weet natuurlijk niet de precies hoe en wat met dit forum, hoe het in elkaar is gezet en al dat meer. Maar duidelijk mag zijn dat er ergens iets fout is gegaan en dat recht gezet moet worden. Het lijkt me ook dat daar ook wel aan gewerkt word maar naar een paar maanden lijkt mij dat je daar toch een keer achter moet zijn.

In ieder geval wens ik de klusjes man veel succes met dit forum eens een flinke holschop te verkopen want dit kan eigelijk niet langer zo. Het is dan "maar" een dierenforum en gelukkig zijn veel mensen geduldig zat, daar heb je mazzel mee, maar we blijven klanten die graag op een normale manier op dit forum bezig willen, en bezig blijven.

Deel Deze Pagina