Hulp gezocht voor afstudeeronderzoek

Discussie in 'Algemeen' gestart door sylvanaaa, 10 apr 2015.

1. sylvanaaa

sylvanaaa Nieuw Lid

Lid geworden:
    10 apr 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Dierenvriend,

Voor het afronden van mijn bachelor voor de studie commerciële economie ben ik momenteel bezig met het schrijven van mijn scriptie.

Voor mijn onderzoek heb ik hulp nodig van huisdiereigenaren, vandaar deze enquête. Deze enquête is gemaakt voor een afstudeeronderzoek naar de PetsBoxx. Een huisdier wordt vaak als deel van het gezin beschouwd, en verdient daarom een waardig afscheid. De PetsBoxx biedt huisdiereigenaren de mogelijkheid om hun geliefde huisdier op een respectvolle manier te begraven of te cremeren. De PetsBoxx wordt gemaakt van een biologisch afbreekbaar materiaal. De PetsBoxx is schoon, lekvrij en stevig. Tijdens deze enquête hoop ik erachter te komen, wat voor verwachtingen u als potentiele klant heeft. De enquête bestaat maximaal uit 15 vragen en zal niet meer dan 5 minuten in beslag nemen.

Vanzelfsprekend wordt er rekening gehouden met uw privacy. Daarom kunt u de enquête anoniem invullen. Wilt u op de hoogte gehouden worden van het verloop van het onderzoek, dan kunt u aan het einde uw e-mailadres invullen. Uw antwoorden worden op een vertrouwelijke manier verwerkt.

Alvast bedankt voor uw medewerking

Hierbij de link naar de enquête
    Enqute + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Laden...

Deel Deze Pagina