honden gedragen zich zo!

Discussie in 'Honden' gestart door megazonnebloem, 28 apr 2010.

1. megazonnebloem

Lid geworden:
    20 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hondengedrag

sommige honden hebben gedrags problemen.
    soms ligt dat aan het baasje, maar soms ook aan hem zelf, natuurlijk kan hij er nooit iets aan doen.
    hij kan bv.: grommen, bijten, krabben, duwen,vervelent zijn enz.

soms kan dat komen door vroegere herinneringen, dus je hoeft je niet vreselijk veel zorgen te maken. [-o<

je hebt ook bv.: als een hond achter zijn staart aan rent, denk hij aan vroeger, het stoeien met zijn broertje's of zusje's, dus je kunt de honden wel dankbaar zijn voor wat zij allemaal voor het baasje doen!

Solane
    Ik heb je post even aangepast, zodat die iets beter leesbaar is

2. megazonnebloem

Lid geworden:
    20 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt waar

3. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    oj oj oj... Hé yo! Klopt voor 99% niet.

Klopt.

Aangeboren gedragsproblemen liggen aan de baas die fokt met slechte qualiteit ouderdieren. Indien niet zo dan is hij gewoon een 'misfok' maar dat komt veel minder snel voor dan men zou verwachten.
    Aangeleerde gedragsproblemen liggen aan de baas omdat de hond niet naar behoren opgevoedt en/of behandeld is geweest.

Klopt.

Bwahahahaha :laughing: , als hij gromt èn bijt maak je dan maar heel veel zorgen, vrrrrréselijk veel zorgen om dit probleem op te lossen. Dan moet je uiterst voorzichtig, heel doordacht èn lang te werk gaan.

Klopt niks van. Heeft niks met 'vroeger' te maken en al helemaal niet met zijn broertjes en zusjes. Staart achterna gaan wijst ergens anders op. Meestal iets NIET leuks.

Bwa, hangt ervan af hoe ze die dag gewerkt hebben.

4. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Re:

:grinning:

5. EllenP

Lid geworden:
    9 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
  6. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Houden we er wel rekening mee dat de topicstarter pas 11 jaar is en dingen anders ziet en anders begrijpt als de volwassenen die hier reageren? Laten we dus uitleggen op een begrijpelijke manier waarom dingen niet kloppen die ze zegt ipv grapperig reageren.

7. EllenP

Lid geworden:
    9 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Diesel een hele mooie uitleg geeft en denk dat het voor megazonnebloem ook goed leesbaar en begrijpbaar is.
    Is natuurlijk ook niet altijd logisch dat je eerst de leeftijd checkt. Het is dat jij het aanhaalt. Voortaan maar even doen dus :ok:

Ellen

8. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Kan allemaal best, maar vertel er in vervolg dan wel effe bij wat je precies bedoeld met 'grapperig reageren' want ik heb heel diene post met uitleg NIET gescheven als grapke.

9. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    kan best 11 zijn, maar dan nog kan de taal wat aangepast worden (wat een taaltje zeg) + de kleur in een kleur doen dat iedereen kan lezen (werkelijk, ik lees die 1ste post voor geen letter) en misschien de overdreven veel smileys achterwege laten :eyes:

10. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de post aangepast. Volgende keer mag men mij of mijn collega Mods ook een PB sturen.

Zoals GekGeitje ook aangeeft zullen we ook rekening moeten houden met de leeftijd :ok:

11. loungeexx

Lid geworden:
    30 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    1
Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Iris980601
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    2.934