Hond bijt zonder waarschuwing

Discussie in 'Honden' gestart door Bullylover, 13 sep 2019.

1. Bullylover

Bullylover Nieuw Lid

Lid geworden:
    13 sep 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Wij hebben een bully teef van 3 jaar oud.
    Deze hebben wij vorig jaar overgekocht en is dus niet bij ons opgegroeid. Nou heeft ze afgelopen april een nestje pups bij ons gekregen. Toen ze thuis bijkwam van de narcose heeft ze er 3 doodgebeten en hebben we de andere 3 met de hand groot gebracht.
    Vandaag heeft ze iemand zomaar uit het niks gebeten, ook zonder enige grom/blaf dus zonder waarschuwing.
    Wij weten eerlijk gezegd niet zo goed wat we met haar moeten. Ook omdat ze voorderest heel lief is maar ze dus eigenlijk niet te vertrouwen is....
    Iemand tips/ervaringen hiermvoor?

2. Moos001

Moos001 Snuffelaar

Lid geworden:
    6 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ja dat is me weer wat:cry:
    die mijn hondje Moos op foto dat je ziet ook 3 jaar is, ik ben tweede baasje iemand vond hem niets en terug bij fokker gebracht heeft twee jaar hij mishandelt was, en ondanks gedrag cursussen dat hij had hij bijt en bromt op ieder die geen hondje bij zich heeft ..
    Zodra je een hondje bij zich hebt je mag absoluut alles met hem wat je wil doen en knuffelen en aaien enz.. enz..
    En fokker en dierenarts zeggen ze dat ik geduld mee moet hebben, en geen mensen mijden hondje moet zelf eigen vertrouwen terug krijgen en bla bla ..
    Maar ...ehm...bij jou is het waarschijnlijk anders ...toch ??:disappointed:

P.S er zijn ook (bij dierenarts ! ) bepaalden voor tijdelijk kalmering's middelen te krijgen enzo ..

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. GeertP
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    1.148
  2. 21cs16311
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    3.669