Hobby's

Discussie in 'Algemeen' gestart door VonYong, 23 jan 2010.

1. VonYong

Lid geworden:
    25 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor hobby's doen jullie?

het klinkt raar maar ik ben opzoek naar een leuke hobby, buitenshuis, waar je leuke mensen kan leren kennen.

iemand een leuk idee?

2. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Wat voor hobbies ik heb? Veel te veel!!! Ik luister nu naar Koreaanse muziek, kijk geregeld series uit Japan en Zuid-Korea (tijdelijk tik van me, groei ik wel weer overheen :wink: ), ik ga graag naar festivals zoals CastleFest en maak daarvoor zelf mijn kleding en sieraden, ik hou van borduren, van het maken van fotobewerkingen met PaintShopPro, ik lees graag, ik hou van wandelen met mijn moeders honden en ga vanaf eind februari met die hondjes behendigheidstraining doen. Ik heb haast geen tijd meer om te werken :laughing:

Aangezien jij op zoek bent naar een hobby, wat vind je zelf leuk? Wat vaak een aardige ingang is voor het vinden van een nieuwe hobby zijn de folders van cursus-project. Als zo'n stichting bij jou in de buurt actief is, dan hebben ze bij de VVV vast nog wel een folder liggen. Via de VVV kan je ook op de hoogte komen van vrijwilligersorganisaties. Via die route kan je soms op heel leuk werk komen tussen mensen die hetzelfde leuk vinden als jij. Denk bijvoorbeeld aan helpen in een asiel.

3. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou inderdaad, ik zat ook aan vrijwilligerswerk te denken. Bijvoorbeeld een asiel, gehandicapt paardrijden, kinderboerderij enz... Persoonlijk vind ik dat erg leuk, je bent én met dieren bezig én je leert nieuwe mensen kennen :wink:

4. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook aan een sport kunnen doen.
    Daar leer je ook veel mensen.

Ik zelf doe aan fitness en zo nu en dan Squash ik.

5. VonYong

Lid geworden:
    25 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik een ontsteking in mijn knieen en kan dus voorlopig niet sporten.

Verder houd i kvan tekenen en schilderen maar helaas geen clubjes hier in de buurt.

Ik ben ook deens aan het leren maar dat vind ik geen hobby want heb best vaak geen zin om te leren :stuck_out_tongue_winking_eye:

gewoon een hobby als ontspanning... maar miss is vrijwilligerswerk wel een goed idee idd.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. ~ellie~
    Reacties:
    45
    Weergaven:
    5.598

Deel Deze Pagina