Het kan maar gesmaakt hebben

Discussie in 'Honden' gestart door Halifax, 11 jun 2010.

1. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarnet gaan wandelen met de honden, onderweg als ik bijna thuis was, lag er een konijn op straat, aangereden waarschijnlijk.
    Fax twijfelt uiteraard niet en neemt het mee naar huis, waar hij het gezellig in de tuin oppeuzelt.

Als desert krijg hij nog een halve kilo kvv omdat hij al 2 dagen een duivenkarkas weigert te eten, dus dat heb ik nu in kleine stukjes door de KVV geroerd :innocent:

met de halve kilo KVV die hij al tijdens het speuren verdient had, is zijn buik weer goed rond :blush:
    De geitenribben die normaal voor vandaag voorzien waren, zal dan maar voor morgen zijn. Wel maar de helft ofzo want gisteren had hij ook al een 2 kg maaltijd... wordt een beetje teveel van het goede zo.

ach, het kan hem maar gesmaakt hebben en het is lekker goedkoop zo, al die onverwachte wegmaaltijden :grinning:

2. EllenP

Lid geworden:
    9 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo die eet aardig wat weg. De gemeente zal blij zijn met hem, hoeven ze de 'roadkill' zelf niet meer op te ruimen. Ik vind zelfs dat hier een vergoeding voor moet worden gegeven :grinning: :grinning:

Groetjes
    Ellen

3. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, dat is nog een idee !
    verkoop ik hem gewoon aan de stad, kan hij daar gaan werken, lijkt me een ideaal jobke voor hem inderdaad :laughing:

4. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Zoooot. Dan is hij den enigste die voor de gemeente ook effectief WERKT tijdens zijn uren :dancer: . hahaha

5. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat hij dat niet erg zou vinden, om als enigste die arbeid te verrichten :grinning:

6. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kun jij met je hond bij de gemeente dierenopruiming gaan werken...

7. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Re:

met beetje chance wordt dat volgend jaar beetje werkelijkheid en draag ik het politie-uniform dan :grinning:
    al zal de diensthond die er dan zou komen, niet Fax zijn, maar een zoon van hem. Diensthond is dan maar voor ten vroegste over 2 jaar en dan is Fax al te oud (en hij is ook sporthond, geen werkhond)

8. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re:

Ah, dat wordt ne IPO-er dan.

9. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn hier al allen IPO'er hoor :laughing:

10. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Wist ik :wink: . Had moeten schrijven 'weer ne IPO'er' :laughing: .

Is em al af, of nog bezig? (de jongste bedoel ik, niet Fax)

11. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Fax is voorlopig nog de jongste hoor :laughing:
    als ik een diensthond nodig zou hebben, is het maar ten vroegste over 2 jaar, dus pas dan zou ik een nieuwe pup nemen. Wat ideaal uitkomt, omdat er dan een dekking gevraagd is van Fax (over 2 jaar dus) met een teef die me énorm aanspreekt en waar ik dan een reu zou uithouden.

12. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Woah! Lange termijn planning... doe ik àltijd aan, maar heb ik precies nooooit het nodige geduld voor :eyes: . Laatste keer dat ik dat deed zei ik tegen 't vrouwke 'geen paniek, ben aan't zoeken maar't zal voor binnen 2-3 jaar zijn. Had toevallig een combi gevonden waarvan ik perseeee een pup MOEST hebben en een 6 maand later kwam ik op een maandag thuus met een puppy. :laughing:
    Vrouwke was welgeteld 5 minuten==> :imp: toen draaide ze bij hahaha.

Natuurlijk wel zo gemakkelijk als't eigenfok is, gelijk bij u. Maar mijnen eigenfok verdwijnt of den diepvriezer in, of bij iemand anders den hof in :notes: .

13. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    jep, qua sporthond kan ik voorlopig weg met Fax (allé, afhankelijk van hoe hij het op het BK zal afbrengen de eerste november, als hij weer zo met mijn voeten zal spelen zoals onlangs kan hij alsnog het vliegtuig op vrees ik :grinning: ).

En diensthond heb ik ten vroegste over 2-3 jaar nodig, dus een nieuwe pup heb ik niet meteen nodig.
    Enige wat welkom is, is een nieuw teefje. Maar gezien de vorige 2 keer totaal misgelopen is, heb ik daar wel ff mijn buik van vol :blush:

Als Fax nog dekkingen zou doen voor de eerstkomende 2 jaar, hoef ik daar alvast geen pup van, een dochter van hem heb ik niet echt nodig, neem daar liever vers bloed, voor een teef.

tja, heb ooit ook eens een nestje konijnen 'gefokt' (lees: wild konijn had onze voedster gedekt), die zijn ook de puppy magen in verdwenen toen :blush:

14. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    wat heb jij zitten eigelijk?
    als je leuke konijnen hebt zitten, die weg mogen (of een voedster die ik kan gebruiken voor een nest jongen) heb ik wel interesse, gezien het komende nest.

Maar dus ook wel met bedoeling van te slachten dan :eyes:

15. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Neijt, geen konijnen. Heb kalkoenen, kippen en eendjes (barberie) :wink: .

Laden...

Deel Deze Pagina