Het Dierenasiel de Wissel Harlingen-Franeker en Leeuwarden

Discussie in 'Goede Doelen' gestart door daxira, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Je moet geregistreerd lid zijn op dit forum om de verdere reacties op dit bericht te kunnen zien. Klik hier om je te registreren.
  1. daxira

daxira

Leuks:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 13 jaar en help sinds ongeveer 8 weken bij het dierenasiel de Wissel. Vanaf het moment dat ik hier kwam helpen schrok ik ervan dat ik 2 raskatten had terwijl we net zo goed één van deze katten uit het asiel hadden kunnen nemen ](*,) . Alle dieren hier waren natuurlijk net zo lief als onze raskatten en daarnaast hebben ze allemaal duidelijk hun eigen leuke trekjes en favoriete bezigheden. Ook schrok ik enorm over hoeveel dieren en dus niet alleen katten maar ook honden en soms knaagdieren er in het asiel zitten. Ik vind dan ook dat al deze dieren net zoveel en mischien het wel meer verdienen dan al die katten en honden die bij fokkers vandaan komen om een fijn thuis te krijgen. Daarom dacht ik omdat ik nu al een tijdje actief ben op dit forum waarom maar ik niet een nieuw topic over '' Dierenasiel de Wissel en zijn dieren''. Ik heb dit topic onder goede doelen gezet omdat ik vind dat het heel belangrijk is dat al deze dieren zo snel mogelijk een nieuw thuis vinden. Wel moet ik hier even bij zeggen dat er in het dierenasiel natuurlijk ook erg goed voor de dieren wordt gezorgd en dat alle mensen daar die daaraan meehelpen dit met alle liefde doen. Toch is het een belangrijk feit dat dit niet een nieuw thuis voor ze is maar een tussenverblijf waar ze wachten tot hun nieuwe baasje hen opzoekt en meeneemt naar een liefdevol nieuw thuis. Als jullie dieren zoeken kijk hier dan vooral even rond of kijk op de officiele site.

Met vriendelijke groet, Anne Merel

Topicstatus:
Je moet geregistreerd lid zijn op dit forum om de verdere reacties op dit bericht te kunnen zien. Klik hier om je te registreren.

Deel Deze Pagina

Bezoekers hebben deze pagina gevonden door te zoeken naar:

1. dierenasiel harlingen

,
  2. dierenasiel harlingen franeker

,
  3. dierenasiel leeuwarden

,
  4. dierenasiel harlingen dieren bekijken,
  5. asiel harlingen,
  6. asiel de wissel facebook,
  7. dierenasiel franeker,