Heeft jou huisdier je ooit voor schut gezet?

Discussie in 'Stemmen' gestart door KwpnL, 24 sep 2006.

?

Heeft jou huisdier je ooit voor shut gezet?

1. JA

71 stem(men)
    100,0%
  2. NEE

0 stem(men)
    0,0%
  3. JA

71 stem(men)
    100,0%
  4. NEE

0 stem(men)
    0,0%
  1. KwpnL

KwpnL Dierenliefhebber

Lid geworden:
    7 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop soms met de honden van de eigenaar van onze(ik en mijn zus) verzorgpaarden. Er is ook een oude hond ( heel oud). Ik liep laatst over de weg, en opeens gaat hij poepen!!! midden op de weg :-&

Ook met een andere hond loop ik soms, en die heeft eens een keer midden op een oprit gepoept.... :notes:

En jullie :wink:

2. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja, Luckie luistert nooit zo goed naar mijn vader. En toen m'n vader hem dus 's ochtends om half 8 ging uitlaten, had 'ie 'm toch maar losgelaten. Toen wij om 8 uur beneden kwamen om te ontbijten, zat Luckie prinsheerlijk voor de garage, alsof er níks gebeurt was. (wel knap; zelf teruggevonden)
    En jah: veel mensen hadden hem zien rennen :see_no_evil: . Hihi.

3. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Kyara (kat) is een keer met mijn ondergoed in haar bekje de kamer in komen lopen midden op een verjaardag. :wink:

4. fly

fly

Lid geworden:
    29 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nee kelly dat meen je niet
    Tja mijn knijntje soms wel als iemand binnenkomt in de knijnenstal laat het dikste konijn altijd een joekel van een wind :blush:

5. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Konijn Madelief is er ook erg goed in om net als het huis vol visite zit even vrolijk langs te komen huppen en een gigantische wind te produceren, incl onsmakelijk geluid en dito geurtje :confused: . Doet ze normaal dus echt nooit, behalve op momenten dat je er echt niet op zit te wachten.

De cavia's hebben er een handje van om vreselijk zielig te doen als er iemand anders dan onszelf bij is. Als iemand ze dan wat te eten geeft vallen ze er op aan alsof ze hier normaal nooit eten krijgen van ons...

6. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schaam me nog rot als ik eraan denk.

Een paar jaar terug wandelde ik met onze hond, we liepen net langs het huis van zijn fokker. Daar was hij bij het grasveldje wat aan het snuffelen. Nou geen behoefte ofzo gedaan en hij liep weer vrolijk met me mee, tot hij ineens voor mij langs naar de struik in hun tuin liep. Trap ik toch per ongeluk op zijn pootje. Kei en Kei hard janken! Ik schaamde me dood. Zegt tot slot van rekening de fokker die toevallig ook nog net in zijn tuintje bezig was, "Trap je hem altijd zo op de pootjes?" Ik kon wel door de grond zakken, vooral omdat Boris veel harder jankte dan dat het pijn deed. :blush: :persevere:

7. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh, die's wel heel erg Trice, kan me voorstellen dat je wel door de grond kon zakken... Tja, ze weten precies wanneer ze moeten overdrijven he, huisdieren....

8. Palomino

Lid geworden:
    2 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er nog aan denk...
    Een paar jaar terug liep ik een rondje met onze hond en buiten stonden een aantal buren te praten. Eros ziet ze staan en wilde er heel graag, heel snel even heen.
    Nu is hij 80 kilo, gaf ineens een harde ruk aan de riem en ploep, daar lag ik midden op straat. Voor het oog van alle buren...

9. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ruim een jaar geleden zat ik met Sharonne (mn Groenendaeler-teef) in de trein, van Leeuwarden naar Maastricht. Ik zat bij de deuren, dus niet in de coupe zelf (het wsa te druk). Net voorbij station Weert begon ze ineens heel erg te piepen en onrustig te lopen. Ik snapte niet waarom. En ineens vanuit het niets spuit ze een gignatische plas diarree in de trein. Het stonk verschrikkelijk. Ik kon het nergens mee opruimen want daar had ik gewoon een dweil voor nodig (of heel veel pakjes zakdoekjes). En het duurde nog een kwartier voordat we bij het volgende station zouden zijn. Dat was pas erg. Ik heb nog erg gehoopt dat er een conducteur aan zou komen, dan kon ik het ook zeggne. Maar die was nergens te bekennen. In Roermon ben ik uitgestapt (ik wou niet het risico lopen dat ze nog eens ging diarree-spuiten in de trein). En alle mensen die daar moesten uitstappen keken mij best vies en kwaad aan.

10. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Isis was een schatje. Echt de makkelijkste fret die mijn moeder en ik ooit hebben gehad. Nono is een dondersteen en hapt regelmatig veel harder dan hij bedoelt in je handen. Beide fretten moesten behandeld worden door de DA. Nono een castratie, Isis een bultje van de teen af knippen. We gaven de DA de tip om goed uit te kijken met Nono en om Isis onder plaatselijke verdoving te behandelen en lekker met haar te knuffelen. Toen we ze op gingen halen kregen we hele verhalen te horen! Hoe lief en knuffelig Nono was, die grote harige teddybeer! En dat ze Isis helemaal hadden moeten verdoven nadat de DA en de assistente hard gebeten waren...

11. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik heel eerlijk ben .. Nee éen van onze beesjes hebben mij niet een keer voor schut gezet :eyes: teminste kan het mij niet herinneren :grinning:

12. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat staan er toch leuke "dierenblunders" bij.

Ik ben blij dat Kismo (mijn konijn) zich voorbeeldig gedraagt met visite! Moest er niet aan denken dat hij scheetjes laat :flushed:

En die van jou (gekgeitje) is ook erg! :flushed: Maar idd als er niemand te bekennen is waaraan je het kunt melden en eventueel schoonmaakmiddelen kunt vragen... Ik was dus ook uitgestapt! :grinning:

13. Evelijn

Lid geworden:
    23 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, meerdere keren zelfs. Mijn hond snuffelt graag(vandaar de naam Snuffel?) en altijd als er mensen voor het eerst bij ons thuis komen, gaat hij snuffelen bij de verkeerde plekken(als je begrijpt wat ik bedoel).

14. DaantJ

Lid geworden:
    23 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nog nooit iets mee gemaakt waardooor een van me huisdieren me voor schut zette

15. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hondje boomer heeft toen die klein liep ik met hem met nog een vriendin ik zei voor de grap mijn hond kan poepen op commando haha en toen ik het zei stond hij opeens bij iemand op de deurmat te poepen whahahahaah vies joh ..

16. KwpnL

KwpnL Dierenliefhebber

Lid geworden:
    7 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ohohhooooo dat mag nieeet :wink: :thumbsdown:

17. missykarina

missykarina Dierenliefhebber

Lid geworden:
    26 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nooit wat meegemaakt wat beschamend is haha, althans niet dat ik me kan herinneren :wink:

18. Tamar

Tamar Dierenfanaat

Lid geworden:
    16 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een meeting van een ander forum, had ik Leala meegenomen. Één van die mensen pakt haar even, gaat ze 5 minuten later even lekker plassen op haar trui.. !! :persevere:

19. Knagertje

Lid geworden:
    2 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn hondje liet een keer een dikke wint toen er bezoek was. En de kat van mijn zusje snurkte een keer zo hard dat mijn buren dacht dat wij aan het snurken waren :laughing:

20. .....en puppies?!

.....en puppies?! Dierenfanaat

Lid geworden:
    19 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze eerste Engelse setter, Brandy (rip) had er nogal eens een handje (pardon pootje) van om tegen geparkeerde fietsen te plassen en toen ik met hem naar een park in de buurt van de Rhoonse Grienden ging, een gedeelte waar honden los mogen lopen, lag er een man op zijn rug te zonnen, en voor ik het wist stond Brandy aan zijn tenen te likken. Gelukkig kon hij er smakelijk om lachen. Een geluk bij een ongelukje, daar de meeste mensen die daar rondlopen nogal uhh.....kortaangebonden zijn en om een scheet al beginnen te kankeren.
    Ook kickte onze Bran er op om tegen alles aan te piesen wat op een hoopje lag, dus als je met hem naar een hondenstrand ging, zoals in Kijkduin (Den Haag) moest je altijd vreselijk goed opletten dat hij de handdoeken en de picknickmanden van de strandgasten met rust liet en de plastic bierglazen niet ineens weer gevuld waren. :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina