heeft er iemand ideeen voor mij

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door beany21, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beany21

Lid geworden:
    25 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik ben jannie. ik doe dierenverzorging en zit nu in het 3de jaar. dit jaar gaan we beginnen met een minionderneming. hiervan is het de bedoeling dat we een product of dienst op de markt brengen. met ons groepje hebben we besloten dat het wel voor dieren moet zijn. hierbij roep ik jullie hulp in. misschien hebben jullie ook ideeen :bulb: die wij kunnen gebruiken. misschien is er iets dat jullie missen qua produkt of dienst of dat een product verder uitgebreid moet worden. ik zou het heeeeeel tof vinden als jullie mij dat zouden willen vertellen en misschien komt het dan ook daadwerkelijk op de markt

alvast bedankt

liefs jannie :wave: :ok: :grinning:

2. jofke

Lid geworden:
    30 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe iets moet dat zijn?
    of maakt dat niet uit.

3. jakkuros#

Lid geworden:
    27 mei 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt niet uit denk ik, tis voor hun eender

4. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk lijkt het mij niet de bedoeling dat je hier hulp gaat vragen voor zoiets. Het is een schoolopdracht, dan lijkt het me dat jullie die ook helemaal zelf moeten gaan doen, dus inclusief het verzinnen van een product...

5. Jeffy

Lid geworden:
    23 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens je veel succes met het zelf bedenken. Daar gaat het uiteindelijk om :wink:

Ik weet dat het lastig kan zijn, ik heb het zelf ook gedaan, maar ik vind niet dat je dit aan een ander over moet laten.

6. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah, mijn zusje en ik keken laatst naar het jeugdjournaal. Daar was een meisje die een konijnenuitlaat centrum wou hebben later... Meisje was een jaar of 8, maar ik vind het op zich wel een grappig idee! :wink:

7. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeanet, komt bij jou ook weer alle ergenis naar boven van het BIB-project :smiling_imp: Hihi.

Nou ja, ik heb dat dus ook moeten doen. Je zit zeker op Helicon of niet? Ik heb erg slechte herinneringen aan dat project, shitsamenwerking en shitonderneming hadden we.
    Maar het is idd de bedoeling dat je dat met je groepje zelf verzint. Heel veel succes ermee :ok:

8. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelf bedenken geeft ook de meeste waardering, maar met wat startvragen kun je jezelf wel opweg helpen.

Ik neem aan dat je zelf ook dieren hebt, wat is bij de verzorging van die dieren onhandig of vervelend om te doen? bedenk daar een creatieve oplossing voor!

9. beany21

Lid geworden:
    25 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit zeker op Helicon of niet

ik zit op de aoc in meppel, en ze zijn echt heel onduidelijk over dit project. zelf ben ik al een jaar bezig met iets aan het bedenken. maar op de een of ander manier lukt het me niet om een goed idee te krijgen. vandaar dat ik het dus zo deed. zelf heb ik 2 katten en 2 honden. en volgens mij is qua verzorging alles al op het gebied van dat zo'n beetje alles al bedacht. en ik weet zelf een product bedenken geeft ook het meeste waardering ma ja dan moet je er wel opkomen.

10. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini onderneming ???

Maybe leuk om uit te werken....

Maar ik ben nu bezig met het opzetten van zelfstandige onderneming
    met bedrijfs aquariums. Dat wil zeggen dat ik aquariums ga plaatsen
    bij bedrijven, tentoonstellingen, shows met een bepaald thema.

Winst wordt uit de huur gehaald natuurlijk :wink:

En niks tegen Helicon hè :p

11. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Een handig diervriendelijk systeem waarmee je je katten die buiten lopen terug kunt vinden? Of iets waarmee je de overlast van rondwandelende katten terug kan dringen? Misschien een nieuw soort speeltje voor de hond? Of een drinksysteem voor knaagdieren die niet verkalken, zoals die stomme drinkflesjes met zo'n bolletje. Een paardenhalstertouw met twee kliksystemen, eentje bij het halster en eentje iets er onder, voor als je een paard op de wei zet wat zich lastig laat vangen. Een nieuw soort paardenhalster, voor kopschuwe paarden. Een nagelknipper voor konijnen, waarmee je nooit in het leven knipt.

Twee minuten brainstormen brengen bij mij genoeg ideeën op, misschien heb je er wat aan.

12. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes ermee :wink:. Ik vind het verschonen van drinkflesjes altijd een ramp, hoe plak je een drinkflesje vast aan een plastic bak? Hij hangt er nu in met een pantykous :stuck_out_tongue_winking_eye:. Misschien zoiets?

13. beany21

Lid geworden:
    25 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee ik heb niks tegen helicon ik heb er nog nooit van gehoord sorry.

Een handig diervriendelijk systeem waarmee je je katten die buiten lopen terug kunt vinden? Of iets waarmee je de overlast van rondwandelende katten terug kan dringen? Misschien een nieuw soort speeltje voor de hond? Of een drinksysteem voor knaagdieren die niet verkalken, zoals die stomme drinkflesjes met zo'n bolletje. Een paardenhalstertouw met twee kliksystemen, eentje bij het halster en eentje iets er onder, voor als je een paard op de wei zet wat zich lastig laat vangen. Een nieuw soort paardenhalster, voor kopschuwe paarden. Een nagelknipper voor konijnen, waarmee je nooit in het leven knipt.

Twee minuten brainstormen brengen bij mij genoeg ideeën op, misschien heb je er wat aan.

jij bent in ieder geval op meer ideeen gekomen dan mij thanks ik zal ze meenemen in de groep

Succes ermee . Ik vind het verschonen van drinkflesjes altijd een ramp, hoe plak je een drinkflesje vast aan een plastic bak? Hij hangt er nu in met een pantykous . Misschien zoiets?

ook deze zal ik meenemen in de groep
    echt het zijn soms van die kleine dingen maar je moet er maar op komen toch allemaal bedankt

liefs jannie

14. Kirsten+Lindy

Lid geworden:
    15 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel suc6 ermee.

als je nog iets anders wil verzinnen kijk naar buiten zoals een schepje die zelf de poep opruimt je kan zoveel bedenken als je naar buiten kijkt ( het ding die ik op noemde kan dus nooit maarja) ik kijk vaak naar buiten als ik iets moet doen en dat weet ik weer heel veel dingen.
    maar ik weet niet dat het bij jou ook zo is :wink:

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina