handen wassen

Discussie in 'Stemmen' gestart door buckie, 14 dec 2005.

?

Wassen jullie je handen als je je huisdieren eens hebt vastgepakt, of gekunuffeld?

1. Ja altijd!

81 stem(men)
    100,0%
  2. Ja, als ik er aan denk!

0 stem(men)
    0,0%
  3. Nee, maar zou het beter doen.

0 stem(men)
    0,0%
  4. Nooit!

0 stem(men)
    0,0%
  5. Ja altijd!

81 stem(men)
    100,0%
  6. Ja, als ik er aan denk!

0 stem(men)
    0,0%
  7. Nee, maar zou het beter doen.

0 stem(men)
    0,0%
  8. Nooit!

0 stem(men)
    0,0%
  1. kattenkindjes

Lid geworden:
    12 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het knuffelen met dieren bij iemand anders , na het toileteren, voordat het eten wordt voorbereid, soms tussen het koken door en na het koken. Als ik na het knuffelen van m'n eigen dieren m'n handen zou moeten wassen, dan blijf ik de hele dag en nacht bezig :wink:

2. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was nooit mijn handen nadat ik beesten heb aangeraakt ondanks dat de meeste gezien worden als ongedierte :wink:.
    Dus ook nadat ik de ratten, meelwormen of kakkerlakken hebt vastgepakt ga ik mijn handen niet wassen. Deels omdat ze helemaal niet smerig zijn, deels omdat het goed voor de weerstand is en deels omdat ik er te lui voor ben.
    Eigenlijk was ik mijn handen ook alleen maar nadat ik naar het toilet geweest ben.
    En ok, als de ratten over mijn handen geplast hebt dan was ik ze ook wel.

3. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook!
    Ik was redelijk vaak mijn handen, maar nou echt niet omdat ik mijn kat heb aangeraakt :confused:

4. Laura_18

Lid geworden:
    20 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
  5. fieke

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was mn handen smorgens en savonds, als ik naar het toilet ben geweest en voordat ik eten maak.
    Maar niet elke keer als ik de dieren geknuffeld heb, want dan kan ik ze constant wassen :wink:

6. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet extra op hygiëne letten.
    Als ik stage loop tussen de koeien en dr zit wat mest aan mijn handen of een kalf heeft aan mijn handen zitten likken is het natuurlijk niet echt lekker om daarna zonder mijn handen te wassen een broodje te gaan eten.
    Op school moet ik er natuurlijk ook om denken. Vooral als ik net een knaagdier heb opgepakt en daarna een slang ga hanteren. Lijkt me best pijnlijk als een slang mijn hand voor knaagdier aanziet :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Bovendien is hygiene bij mij natuurlijk erg belangrijk ivm het verspreiden van ziekten.
    Hier moet ik vooral op letten wanneer ik stage ga lopen in de dierenkliniek en wanneer ik moet helpen aflammeren.

7. fancymax

Lid geworden:
    17 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het toillet gebruik idd, en met eten klaar maken en als ik weer eens bij mijn ouders geweest ben dus ook naar fancy en max ook. eeder was ik niet zo , maar toen heb ik een keertje wormpjes gehad en vond dat zo vies :-& dus toen altijd maar handen wassen vooral met dieren je weet nooit wat ze bij hun hebben.

Verder ben ik echt niet vies van dieren en ze mogen net zo vaak over mijn handen lebberen als ze willen maar die wormpjes ieieieieeee nee dank je dat nooit meer :raised_hand:

8. Amigo_dobermann

Lid geworden:
    12 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was mijn handen alleen
    als ik naar de toilet ben geweest,
    en als ik buiten met amigo geweest ben
    en hij heeft met een bal of een stok gespeeld
    dan was ik wel mijn handen.

Ik was mijn handen niet als ik amigo aai
    of met hem knuffel, ook was ik niet
    mijn gezicht als amigo mij heeft afgelebberd.

Nee ik ben niet vies van honden, en nog iets
    als amigo zijn medicijnen nodig heeft dan was
    ik mijn handen zodat er geen bactieren van mij
    in zijn lichaam komt.

Sandra

9. Chamelieus

Lid geworden:
    15 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er sterk vanaf...

De hond raak ik net als de kat regelmatig aan en was me handen erna niet. Daarentegen was ik me handen wel als ze medicijnen hebben gekregen (op de huid)

En als ik het naar aanleiding van van werk wat ik met de dieren moet doen (dierenwinkel, schoonmaken, etc)

dan was ik zeer zeker wel mijn handen.

10. Carla H

Lid geworden:
    25 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nooit mijn handen wassen nadat ik met de ratten geknuffeld heeft, behalve als ze spul hebben tegen mijt, maar dat is meer dan logisch.

11. leyla

Lid geworden:
    18 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,ik was ALTIJD men handen.Kan het gewoon niet laten.

12. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Handen wassen na je huisdieren aangeraakt te hebben..? Dat doe ik nooit.. Ik zal wel heel vies zijn ofzo :grinning:
    Alleen als ik bij me paard vandaan kom was ik me handen want dan zitten ze altijd helemaal onder de blubber en dan gaat me ma zeuren dat ik overal vingerafdrukken op de deuren achter laat :laughing:

13. xxappiexx

Lid geworden:
    29 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was mijn handen als ik bij dieren ben geweest. Is wel zo fris.

14. marcella

Lid geworden:
    4 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef alle knagers altijd savonds eten en voor dat ik dat doe en als ik klaar ben was ik wel mn handen, maar echt niet elke keer als ik ze ff heb geaaid of vastgehad, dan waren mn handen al kapot en uitgedroogd van het wassen

15. caafje

Lid geworden:
    15 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik heb geknuffeld niet. Ik heb een groot handenwas-probleem. Ik vind ongeveer alles vies, dus was mijn handen zo'n 15 x per dag. In de winter liggen mijn handen altijd open, dus vandaar dat ik het dan niet doe.

16. MOUSEHOUSE

Lid geworden:
    20 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iik ga koken of eten wel maar voor de rest niiet, dan ben iik de hele dag bezig met mn handen wassen! :wink:

17. Teunise

Lid geworden:
    3 mei 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als ik bij de dieren buiten geweest ben. Hond en vogels binnen ben ik niet vies van.

18. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit mij bij de rest aan eigenlijk. Ik was mijn handen als ik ga eten koken of als ik naar de wc ben geweest. Ik was ze echt niet iedere keer als ik mijn katten heb aangeraakt.
    Ook was ik mijn handen natuurlijk als ze gewoon vies zijn.

19. carlaweisink

Lid geworden:
    6 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer er altijd aan te denken, maarja, soms vergeet ik dat gewoon... maar ik doe het wel vaak hoor!! :smiley:

20. asther

Lid geworden:
    10 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    handen wassen?

ik was alleen mijn handen na het knuffelen als ik ga koken of eten, zoals een hoop hier.... :wink:

Deel Deze Pagina