hallo

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door 4nijntje4, 15 jun 2007.

1. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mopper vaak over mijn lichaam, maar heb eigenlijk niets te klagen (behalve voetmaatje 42.5, dat frustreerd enorm!) 's Avonds ben ik altijd blij met mezelf, en ik heb nog nooit een man horen klagen, dus dat zit ook goed. De meeste geven nogeneens om een buikje, fijn knijpvet. Maar goed, misschien dat ik er anders tegenaankijk als ik dikker was geweest.

Op mijn werk moeten de clienten zich ook maar aan dieten houden en dergelijke. Als medicijnen niet meer aanslaan omdat iemand te dik is, of iemand heeft het Prader Willy syndroom en het is echt gevaarlijk voor de gezondheid, ok, maar verder vraag ik me af waarom iedereen maar aanm het schoonheidsideaal meot voldoen. Vroeger kon een verstandelijk gehandicapte gewoon leven en leuk doen, tegenwoordig word de arts al boos als je ze een keertje verwent. Mafkezen.

2. Sissipoes

Lid geworden:
    27 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niets te klagen, ben tevreden met mezelf! :smile:
    Al dat gedoe over slank zijn en zo... dat hoeft allemaal niet voor mij!

3. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo is dat!
    Tiesto heeft gelijk: wij Nederlanders zijn verwend en wat dat betreft ook echt verpest.
    Mede dankzij de samenleving die de jongeren brainwashen betreft what's hot en what is not.
    Wees blij met het geschenk dat je gekregen hebt.
    Je lichaam zorgt onvoorwaardelijk voor je 24/7 en werkt zich helemaal de ziekte in (soms letterlijk) om jou deze wereld te kunnen laten ervaren dag in dag uit!

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. dogylover
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    508
  2. jelmer
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    325