hallo

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door 4nijntje4, 15 jun 2007.

1. 4nijntje4

Lid geworden:
    9 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens op.

http://games.voedingscentrum.nl/body_ma ... _mass.html

En beslis dan of je echt te dik bent. Als je niet lang bent hoef je niet per se dik te zijn. Niks meer eten is inderdaad niet gezond. Probeer gewoon wat meer fruit enzo te eten, je wordt er minder snel dik van dan ongezonde dingen en het is goed voor je gezondheid. :wink:

En als je echt te dik bent, lijkt het me niet verstandig om zelf wat uit te gaan proberen. Dan moet je even naar de huisarts of een dietist gaan.

3. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    12 jaar en je dan al te dik vinden, ik speelde doen net niet meer met poppen(naja heb nooit om poppen gegeven maar goed), maar ja . hoe lang ben je en hoe zwaar?

4. 4nijntje4

Lid geworden:
    9 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heel vele mensen zechen dat ik niet te dik heb en nu ik goed naar me zelf kijk ben ik ook niet supper dik maar dan denk ik weer een paar kilo er van af zou wel lekker zijn..!!

5. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet je niet zo bezig houden met je gewicht (je bent pas 12!), en niks eten helpt ook niks!!
    probeer anders alleen gezonde dingen te eten en geen snoep enzo.

6. 4nijntje4

Lid geworden:
    9 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben gewoon gelijk
    ik ben op goed gewichten en daar moet ik blij mee zijn..!!:smile: tenks voor jullie berichtjes ik ben me er een stuk beter door gaan voelen..!! ik was zowiso vandaag al blij maar tenks..!!ik ga aleen wat minder snoepn dan kompt het vast wel goed

7. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al vaak gelezen dat vrouwen(of meisjes) zich in de spiegel dikker zien dan dat ze eigenlijk echt zijn.
    Ik ben jaloers op je dat je goed van gewicht bent!
    Ik heb dat eens gedaan op die site waar je kan kijken of je te dik bent, en volgens de site zou ik eigenlijk 18kg meer moeten wegen. :-&

8. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    mja jakkuros, versta je wel, maar pas op met er zo n dingen uit te flappen.
    Je weet echt niet waarom zo n meisje zich zoiets in haar hoofd steekt.
    Ik denk ook al sinds mn 12e dat ek te dik ben....

Aan 4nijntje4: laat je lichaam maar rustig aan groeien, als je iets wil doen: laat het snoepen en frisdranken. Maar eet minstens 5 keer op een dag :wink: Zo hou je je metabolisme op peil, want hoe gek het ook klinkt: als je niet eet val je ook niet af!!

9. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.... Opzich helpt het zeggen "maak je niet druk je bent 12!" niet zo veel uit... Als je het eenmaal in je hoofd hebt gaat dat er echt niet zo makkelijk meer uit hr!!!
    Toen ik 12 was begon ik ook met "eetgestoorde" dingen....

10. ik+nijntjes=luf

Lid geworden:
    20 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Aja, ik ben 13 en heb altijd van mezelf gedacht: ik ben niet dik, maar ik ben dan ook ongeveer 1.50 en 39 kilo, dus dat kan :wink:
    En op 12 jarige leeftijd hoor ik veel meiden zeggen: oo wat ben ik dik, terwijl dat helemaal niet zo is.
    Denk gewoon positief, dat helpt echt, en denk gewoon aan dat je niet dik bent bijvoorbeeld.
    Hopelijk heb je er wat aan, want vele kinderen die dat zeggen zijn ECHT NIET DIK! Dus ik denk jij ook niet :smiley:

11. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    BMI zegt trouwens niks. Dat is ooit uitgevonden of mensen wel geschikt waren voor het leger bijvoorbeeld. Het houd aboluut geen rekening bijvoorbeeld met de verhouding tussen vet en spieren

En als je 12 jaar bent ben je alleen te dik als de dokter dat zegt. Je bent nog volop in de groei

12. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, over hoe dokters je zelfbeeld kunnen kelderen: er zei ooit een anorectische (echt waar) dokteres tegen mij toen ik 13 of zo was: je bent te dik, je hebt scheve tanden, en je hebt x-benen... Hopla ikke gekelderd.......

En idd BMI zegt niks, volgens bmi heb ik ondergewicht, maar k ben toch beetje pap hoor :laughing:

13. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog steeds niet grappig, weet je dat dit de drie dingen zijn die ik mezelf inbeeld die verkeerd zijn aan mn lijf? terwijl mn tanden recht zijn en zo...

14. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweevoeters en hun oneindige onzekerheid omdat ze elkaar helemaal gek maken met zogenaamde standaarden en trends...
    Je hebt een lichaam. Deze functioneert. Je bent nog jong. GENIET! LEEF!

15. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zus vertelde een keer dat mensen die juist wat meer vet hebben langer leven.

*Pakt maar snel een zakje chips. :laughing: *

16. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou voor iedereen toch makkelijker zijn, moest je gewoon tevreden kunnen zijn met jezelf.

Tuurlijk heb ik ook m'n onzekerheden (wie heeft die niet :wink: ), maar als het erop aankomt heb ik toch zoiets van: 'ik ben wie ik ben, te nemen of te laten, staat het je niet aan dan kijk je maar de andere kant op'.

Ik kan wel begrijpen dat zo'n houding niet voor iedereen vanzelfsprekend is en vind dan ook dat je moet oppassen met opmerkingen over iemand z'n uiterlijk, dat kan wel hard aankomen.

Maar zoals Darkwolf zegt: zolang je lichaam al gewoon functioneert kun je er alleen maar blij mee zijn.

17. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe...
    Ik loop nu stage bij gehandicapte ruiters. Er kan echt zoveel "mis" zijn met je hersenen of met je lichaam. Je mag idd erg blij zijn als alles functioneerd. Ik ben zelf ook heel anders naar mijn lichaam gaan kijken. Eerder ergerde ik aan mijn kont, mijn heupen en het feit dat ik in de maand een buikje heb. Ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik enorm bof met mijn lichaam!

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. dogylover
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    520
  2. jelmer
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    332