Gratis natuurgeneeskundig consult voor uw dier

Discussie in 'Overige dieren' gestart door Natuurlijke Aandacht, 16 apr 2016.

1. Natuurlijke Aandacht

Lid geworden:
    16 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn afstudeerjaar van de opleiding Veterinaire Natuurgeneeskunde ben ik op zoek naar dieren om onder supervisie van een docent te behandelen.

Wie zoek ik?
    Ik ben op zoek naar dieren met fysieke klachten of een gedragsprobleem. Alle soorten klachten zijn mogelijk: van huidproblemen tot bewegingsklachten en van agressie tot onzindelijkheid. Indien u vragen heeft over de voeding van uw dier, wormbestrijding, parasietenbestrijding, vaccinaties etc. bent u ook van harte welkom.
    Ik heb nog plaats voor honden, cavia’s, konijnen, vogels, paarden, ezels, kippen en (hobby) landbouwdieren.

Wat bied ik?
    - een gratis consult van ongeveer een uur met een uitgebreid vraaggesprek en een kort fysiek en energetisch onderzoek
    - een schriftelijk behandelplan
    - twee terugkoppelmomenten

Wat is natuurgeneeskunde?

Het doel van natuurgeneeskunde is het zelfgenezend vermogen van het dier te stimuleren. Er wordt niet alleen naar een klacht gekeken, maar naar het dier als geheel. Daarbij wordt aandacht besteed aan het fysieke, mentale en energetische aspect en de verbinding daartussen. De behandeling is erop gericht al deze aspecten weer zoveel mogelijk in balans te brengen. Het advies kan bestaan uit maatregelen op het gebied van o.a. voeding, huisvesting en training en de inzet van natuurlijke middelen zoals homeopathische middelen, bachbloesems, kruiden, celzouten en essentiële oliën.

Contact
    Bent u benieuwd naar wat natuurgeneeskunde voor uw dier kan betekenen? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Els Spoelstra
    veterinair natuurgeneeskundige i.o.

[email protected]

Deel Deze Pagina