Geloven

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Basch, 18 mrt 2007.

1. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er juist om dat we vroeger echt dondersgoed WISTEN dat de aarde plat was. Sterker nog. We WISTEN het zo zeker dat mensen vervolgd werden die anders dachten.

2. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het geloof kan heel mooi zijn als je er zelf wat aan hebt en je er goed bij voelt. En als je niet gelooft, maakt het toch ook niet uit... Het is ook zo zinloos mensen proberen te bekeren. Je gelooft vanuit je hart, dat is niet te forceren..
    'Geloof' is niet zoals het geloven in Sinterklaas of de kerstman ofzo.. Het is meer, iets waar je kracht uit kunt putten. Dat is het mooie.

3. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik putte vroeger verdome veel kracht uit de komst van sinterklaas. Ik was een schat van een kind altijd als de sint weer in het land was. Voor mij waren kadootjes ook een soort hemel.

4. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloofde jij niet in sinterklaas dan? En vond jij de kadootjes vervelend? Wilde jij de roe krijgen?

5. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha sinterklaas was altijd lollig :smiley: of ie nou bestond of niet.. als ik me kadotjes maar kreeg! :stuck_out_tongue_winking_eye:

6. Laura

Laura Dierenkenner

Lid geworden:
    24 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoeld dat het zielig omdat andere kinderen wel aan sinterklaas deden.

7. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    wij deden toen we heeeel klein waren wel aan sinterklaas maar toen we ouder werden alleen aan kerst eigenlijk heel begrijpelijk vind ik :wink:

Maar toen was het altijd wel heel leuk he sinterklaas en als ik ooit kinderen krijg doen we er zeker weten wel aan!

8. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar deden we aan, nu nog, maar dan meer met surprises thuis enzo.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. dieren.love.you
    Reacties:
    1.392
    Weergaven:
    39.243
  2. shena
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    397