Geloven!!:D

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door dieren.love.you, 17 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. epagneul breton

epagneul breton Dierenliefhebber

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al mijn berichten op dit forum aan het verwijderen.........

2. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    :wink:

Waarom hoop jij dat?
    Omdat ik er wel degelijk anders over denk betreft dieren en mensen?
    Ik ga niet eens moeite doen om jou anders erover te laten denken.
    Je mening is duidelijk en dat hoeft dan toch ook niet worden goed gepraat?
    Ieder zijn mening.
    (Verder ga ik mij er ook niet over uit laten... ik heb al het nodige belicht en wat ik zelf met zoofilie heb in het topic "Zoofilie", te vinden in het Discussie forum! :wink:)

3. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Van dat soort dingen moet ik dus echt kotsen, gadverdamme :imp:
    Als er een god is die dat soort acties goedkeurt dan heeft het geloof voor mij nog meer afgedaan dan het reeds gedaan had.
    Ik mag toch hopen dat het christendom anders over sex met dieren denkt dan jij, want dat één persoon het goedkeurt vind ik al niet kunnen, laat staan dat de helft van de wereld het goedkeurt.

Is jou god nu eigenlijk niet in strijd met de wet?

4. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouw, heb net freakish iets gevonden... Behalve Youtube heb je nu ook godtube :|

Oeh, en flabber heeft een melig stukje van family guy :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Hoe soms wetenschap en geloof elkaar kruisen :stuck_out_tongue_winking_eye:

family guy VS Christen

Sorry, kon het niet laten :stuck_out_tongue_winking_eye:

5. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope.
    Tot aan tweemaal toe is het verbieden gefaald. In Nederland bedoel ik dus he?
    Maak je je over het Christdom maar niet druk: mede door hen is het juist zo'n taboe geworden.

6. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoopte dat omdat ik hietr wel heel erg van schrik. En nee, je hoeft ook geen moeite te doen om mij er anders over te laten denken, lukt toch niet. En ik zal dat andere topic dan maar eens ff doorlezen, kijken wat voor argumenten je aanvoert en dan zal ik er hier verder mijn mond over houden.

7. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zwak. Bwijs vernietigen dat je bepaalde dingen gezegd hebt. Je hoeft je nooit te schamen over wat je geloofd of denkt hoor. Als je er maar je redenen voor hebt. Vrijheid van meningsuiting/geloof is een groot iets.

Ik zal ook mensen niet veroordelen op hun geloof of overtuiging. Als ze er maar een reden voor hebben en er niet hypokriet over doet.
    Dus als jij (bijvoorbeeld) vind dat homo's dood moeten of dat het gestoord is is dat jou goed recht. En als jij dat vind uit geloofsovertuiging is dat ook jou goed recht. Maar ga er dan niet omheen draaien. Wees er gewoon eerlijk over en ga de discussie aan.

8. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik vind het ook jammer dat ze haar berichten verwijderd heeft.

9. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, niet iedereen kan het aan. Maarja, ga dan de discussie uit stappen, niet je berichten verwijderen... die vind ik inderdaad wat krom.

10. epagneul breton

epagneul breton Dierenliefhebber

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag maar aan dark wolf waarom ik dat gedaan heb, die heeft dat al gevraagd via de PB. Bovendien denk ik dat je het zelf ook wel zult weten....

11. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, waarom zou ik het Dark Wolf vragen als jij me het antwoord ook nog altijd kunt vertellen? Das een beetje een omweg niet?

12. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat.
    En tevens worden de feiten hier verdraaid.
    De intensie van mijn communicatie naar epagneul breton buiten het forum was vanwege het feit dat ik hoopte nog een reactie te krijgen van haar betreft hetgeen wat ik had geschreven naar haar.

Daarop kreeg ik van epagneul breton een reactie dat ze ging stoppen met het hele forum en de berichten ging wissen in de Geloof discussie, omdat ze gekwetst was over de reacties (over haar heen) betreffende het hele homofilie onderwerp.
    Sterker nog, hetgeen waar ik een reactie op hoopte had helemaal niks met dat discussiepunt homofilie te maken en was nog van vele pagina's terug.

Dat wilde ik even recht zetten.
    Verders vind ik het spijtig dat ze tot dit besluit is gekomen inc. het ook meteen maar verwijderen van al haar berichten.

13. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    seks met dieren? WALGELIJK !
    enne.. god heeft probleemloze mensen gemaakt, maja ken je de bijbel een beetje weetje hoe het komt dat het nu probleem-mensen zijn .. :stuck_out_tongue_winking_eye:

( niet dat ik nu zeg dat je er gelijk in moet geloven hoor... )

14. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dierenseks is niet mijn voorkeur. maar waar heeft dat nog met het geloof te maken dan?

15. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Of God daar problemen mee zou hebben, er werd gezegd van niet volgens Darkwolf toch?

16. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft ALLES met geloof te maken.
    (Afgeleid van een paar argumenten omtrent homo's en geloof van een pagina of wat terug.)
    Bestialiteit staat centraal door de hele evolutie van de mens wat dat betreft.
    Bewust en onbewust.
    Lees het boek "Lief Dier" van Middas Dekkers maar eens.
    Religie heeft een heel grote invloed gehad betreffende het nog meer taboe maken van dit onderwerp en de praktijk ervan.

Het Christendom maar ook de tijd van koning Victoria waar je niet eens met blote enkels mocht lopen heeft het voor elkaar gekregen dat we zo extreem negatief erover denken.
    Bestialiteit is zo oud als de mensheid zelf: de eerste grot schilderingen van mensen beelden al daden uit tussen mens en dier.

God niet, maar de religie in de meeste gevallen wel inderdaad.
    (Inc. dus verschillende religeuze bijbels, documenten ect.)
    De God waar ik in geloof, oordeeld immers niet.
    Die stuurt mij niet naar de hell of wat dan ook omdat ik ben wie ik ben.
    Kan ik er wat aan doen?
    Nee.
    Het moest zo zijn, dit is mijn leven, hier moet ik mee omgaan.
    Dus ik kan alleen tegen de wet / wereld / ect. zeggen: deal with it, or walk away! :speak_no_evil:

17. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    bijbel over dierenliefde
    Wederom Leviticus 18
    Ze zijn er idd niet zo positief over

18. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah!
    Dan valt dit nog mee.
    Andere religeuze schriften gaan nog veel verder: zowel het persoon (man of vrouw) als het dier zal worden GEDOOD!
    Dus tja... het ging eerder over de claim of het geloof ook zo denkt/dacht over homo's.
    Maar op papier hier en daar in de wereld die religie heet, is het betreft zoofilie een keihard feit! :wink:

19. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze moeten ook gedood worden. maar dat staat verderop in L:20.15/16 :stuck_out_tongue_winking_eye:

meer specifiek zal je gestenigd worden. Dit blijkt uit de algehele toon van de stukken en het fijt dat steniging als DE methode van het doden genoemd word.

En zeker dit zouden de cristenen moeten geloven en opvolgen als ze echt geloven. Het is namelijk (volgens de Bijbel) letterlijk aan Moses gedicteerd door God.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina