Geloven!!:D

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door dieren.love.you, 17 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een excuus anders ook niet erg vinden!
    Wat je nu precies gedaan hebt is gewoon domweg vertellen dat je mij en misschien meer mensen van dit forum de dood toe wenst. Sorry. Dat is iets wat ik maar moeilijk kan respecteren.

2. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het gek als je loopt te verkondigen dat je net als de bijbel vind dat homo´s vermoord moeten worden :confused:
    Dan dacht ik dat ik een hekel had aan de mensheid, maar ik wens mensen niet dood vanwege hun sexuele voorkeur

3. epagneul breton

epagneul breton Dierenliefhebber

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is erg sneu. Ik ben alleen maar blij dat er gelukkig nog mensen zijn in het geloof die homoseksualiteit wel kunnen accepteren. Zelfs al vinden ze het tegen gods wil, ze wensen ze tenminste niet de dood toe

5. epagneul breton

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt spijt dat je het gezegd hebt?
    Maar geen spijt van dat je homo´s dood wenst?

7. epagneul breton

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    "anders denkende mensen" oftewel homo's zijn ook mensen. vergeet dat alsjeblieft niet. Als je nog een gewaardeerd lid van dit forum wil blijven moet je sommige dingen echt voor je houden. Want de dingen die je hier zegt zijn moeilijk te vergeten en zijn erg frustrerend.

9. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is lang geleden dat ik in dit topic gereageerd heb, maar van bovenstaande quote schrik ik. Dat er mensen zijn die homofilie afkeuren, tja, ik kan het niet navoelen maar kan me er iets bij voorstellen. Maar om homofilie te vergelijken / op één lijn te stellen met pedofilie? Ajjjj...

Zelf ben ik van mening dat homofilie iets volkomen normaals is, ik kan er echt niet moeilijk over doen, maar goed ik weet dat een hoop mensen er anders over denken.

Maar er is toch een héél groot verschil tussen homofilie en pedofilie: homo's zijn samen omdat ze dat graag willen, omdat ze zich daar prettig bij voelen, omdat ze van elkaar houden zoals hetero's ook van elkaar houden. Pedofilie (of in ieder geval pedoseksualiteit) vindt plaats ten koste van en zonder instemming van een kwetsbaar kind dat de pijnlijke gevolgen daarvan zijn/haar hele leven met zich mee zal dragen.

Al ben jij opgegroeid met het idee dat homofilie iets onnatuurlijks is, dan nog vind ik niet dat je homo's hoeft te vergelijken met pedo's: er is een groot verschil tussen andersdenkenden en misdadigers!

Beetje respect graag voor elkaar!

10. epagneul breton

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik quoten?

Of met andere woorden. Ja dat doe je. Homo's mag je in jouw woorden vermoorden als ze hun gevoelens uiten. Nou ik ben bi. En als het even mee zit zo pot als het maar kan.
    Moet ik nu ook dood?

12. epagneul breton

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun seksuele voorkeur afwijzen? Nee daar haat ik niemand voorik. Ik begin pas werkelijk met haten wanneer ze beginnen over onsmakelijkheden en dergelijke.
    Alsof ze beesten zijn, of een enge ziekte waar je voor moet opassen. Nee meid, je zit op het verkeerde spoor hier.

14. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me eigelijk geen ruk schelen als je dat wat ik erna zei maar goed hebt begrepen.

15. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, mensen hebben de vrijheid om te denken wat ze willen. Maar als ze een hele groep mensen dood willen vanwege sexuele geaardheid kan ik daar geen respect voor opbrengen.

Trouwens, als je wat hebt tegen de sexuele voorkeur van een homo, dan heb je wel degelijk wat persoonlijks tegen die persoon.

16. epagneul breton

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  17. epagneul breton

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @jakkuros# Sorry, kon niet wachten om die tegen 'r te gebruiken

Dankje, ben blij dat je inziet dat dat een grootse belediging is.

Nu nog het excuus waar je mensen op dit forum (de homo's dus) vreselijke dingen toe wenst graag dan kan ik me weer mens voelen

19. epagneul breton

Lid geworden:
    11 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina