Frustraties topic

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Rossee, 30 apr 2006.

1. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb morgen de volle 8 uur, dus van half 9 tot 4 uur naar school. Dat betekent dus om 06.15 opstaan en om 17.00 thuis..

2. Dwergschnauzer

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik raak gefrustreerd door jullie gezeur. Kom en doe er wat aan.

3. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach alles is beter dan het hele jaar amper school, glf me

4. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een magnum op :persevere:

5. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa :stuck_out_tongue_winking_eye: weet je hoeveel calorieen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik ben nu ook een beetje depri, ik heb helemaal geen zin in morgen, wiskunde proefwerk :pensive:
    bah.. nja, het komt ook omdat ik depri muziek aan het luisteren ben :laughing: (beetje vage zin :eyes:)

7. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke muziek ?

8. N-Joy

N-Joy Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ik nu naar school moet en moe ben :stuck_out_tongue_winking_eye:

9. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik opeens enorm veel moet werken (oke verdient wel lekker)
    Ik werk partime bij de kijkshop en vandaag is zeg maar ff mn laatste dag vrij en dan moet ik dinsdag woensdag donderdag vrijdag en zaterdag heel de dag werken. Geen tijd eigenlijk om kerst inkopen te doen dat moet ik vrijdag op de koopavond doen, voor iedereen cadeautjes (3 personen) voor mezelf nieuwe kleding kopen want dat heb ik hard nodig en ik moet eten enzo in huis gaan halen want die taak heb ik dit jaar deels op me genomen.

heerlijk kerst, en dan nog maar te hopen dat mn loon vrijdag wel binnen is ...

10. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Das *** Monika :grinning:

Iedereen zegt allemaal te balen van lang school/werk. Ik moet langer fietsen dan dat ik op school zit. 1,5uur fietsen & 35 min in de les. Nee das lekker.. haha Veel te veel vrije tijd hebben is ook niet alles.

11. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    1,5 uur fietsen!!! :flushed:

Ik ben gefrustreed omdat ik al ruim 3 weken ziek op bed lig :pensive: Ik verveel me dood...

12. ik+nijntjes=luf

Lid geworden:
    20 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    2 keer achter elkaar gevallen omdat het glad was :confused:
    PIjnlijk, maar niet gefrustreerd hoor

13. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Bah, ik ben ziek.
    Ik heb al 3 weken keelpijn en een wannabe verkoudheid, en nu is er nog koorts bij ook :pensive: .
    Op zich allemaal niet zo'n probleem, ware het niet dat je met een hoofd vol watten en duizelingen niet echt kunt leren. Mijn moeder wil dan ook nog per sé dat ik naar de dokter ga (en ik ga niet graag naar de dokter :wink: ).
    Verder is het nog een gezever met de examenregeling, zoals het er nu naar uitziet moet ik zowieso al een examen in augustus doen omdat we 2 examens op hetzelfde tijdstip hebben en beide proffen stijfkoppen zijn die hun examen niet willen verzetten :imp: :persevere: .

14. Tamar

Tamar Dierenfanaat

Lid geworden:
    16 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jee, haha, heb ein-de-lijk een jurk! Niet helemaal wat ik in gedachte had, maargoed, het is er eentje...

15. RIKE

Lid geworden:
    2 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    frustratie: heb gisteren avond iets verkeerd gegeten of gedronken en heb de hele nacht moeten overgeven! Mijn maag doet ongelooflijk zeer van de krampen, en mijn kleine babytje wroetelt daar dan ook nog es in rond... Wou bijna thuis blijven vanmorgen van het werk maar ik heb zooo veel werk hier met de feestdagen voor de deur... pffff dus werken met een buik die op ontploffen staat!

16. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr... :imp: Vanochtend bijna een hond onder de brommer (ik reed trouwens MAAR 30, tis de brommer van mijn ma:wink:) omdat een oud takke wijf het vertikte om dat beestje een riem om te doen. Was pikke donker daar op straat en die hond rende als een dolle stier het erf af, zo de weg op. Kon nog net op tijd remmen en vroeg haar waarom ze niet op haar hond lette. Zegt ze: "hij loopt toch op het erf". Tsja het helpt ook echt als er geen hek zit.... :eyes:

17. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    interpol ( ja kweet het, slechte muziek :eyes: )
    en dat nieuwe liedje van nelly furtado ( all good things ) :eyes:

Laden...

Deel Deze Pagina