Frustraties topic

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Rossee, 30 apr 2006.

1. N-Joy

N-Joy Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jemig, ik heb een week mei "vakantie" (ja zo noemen ze dat) En dan moet ik me gewoon uit de naad leren voor de toetsweek die ik daarna heb :persevere: En het is nog niet eens de laatste, nee de een na laatste :see_no_evil:

Kan me er wel aan ergeren, en dat noemen ze dan vakantie!
    Niks geen vakantie, leren moet je :angry:

2. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet precies wat je bedoelt! :wink:
    Heb eigenlijk hetzelfde!
    2 verslagen en overig huiswerk... :eyes:

Grrrr.... en dan morgen naar school voor één uurtje.... Daar wordt ik ook altijd erg blij van.... Alsof ik mijn tijd niet beter kan besteden!

3. N-Joy

N-Joy Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ze denken maar dat je in de vakantie alle tijd hebt, dus heel wat kan doen :confused:

4. bar

bar

Lid geworden:
    14 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gek dat ik de website voor mijn werk niet op internet krijg.. grrrrrrrr
    en mijn baas maar zeggen dan moet je goed lezen.. en zoeken.. maar nergens staat er wat over.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

5. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha wij doen (deden) ook nooit wat in de les. :laughing: Daarom is het beter dat we nu al vrij zijn, ik leer dan meer dan als ik nr de les ga. Ik doe havo. Echt vakantie is het deze tweede week dus niet, ik moet wel 2uurtjes per dag leren.

@bar bedoel je met de website op internet krijgen dat je hem moet uploaden?

Ik kan echt niet typen vandaag. :see_no_evil: Barst ook van de koppijn

6. N-Joy

N-Joy Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    K*T grafiekjes ook !!

Bij biologie wil ik ff een paar grafiekjes bij het verslag doen en dan werken ze weer niet mee !!!!!!!!

word ff helemaal gek :pensive:

7. raymond15

raymond15 Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha blijven proberen?

8. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben pas in de week van 14 juni toetsweek! We hebben er maar 1tje per jaar! :wink: = nog veel!

9. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan school :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Gym, gym, alles draait om gym en vandaag had ik 2 uur Natuur-/scheikunde (met enkel herhaling en praten). :imp:

10. beesje

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Frustratie: Gisteren sprong zo'n trut van m'n klas op m'n blote teen, nagel is helemaal in gedeukt en gescheurt en het hoekje ziet bijna zwart! Pijn!!!

En dan moet ik morgen voor gym 12 min lopen (kan ik sowieso niet) en moet ik dus bij die leraar gaan zeuren of het niet mag uitgestelt worden!

11. raymond15

raymond15 Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    14 juni?? :wink:
    dan heb ik al 14 dagen (onofficieel) zomervakantie; ik moet dan wel nog m'n diploma ophalen en eventueel herexamen doen ofzoowiets :stuck_out_tongue_winking_eye: :smile:

12. N-Joy

N-Joy Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 6 toetsweken in een jaar. Dit is nog maar de een na laatste, over 6 weken heb ik de laatste en daarna ben ik eindelijk vrij :eyes:

13. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Frustratie: het is me nu zeker al 20 keer in hele korte tijd overkomen dat ik geen mail terug (meer) krijg! Iedere keer stuur ik een mail aan iemand maar die antwoordt dan helemaal niet en soms krijg ik pas na 2 week een leesbevestiging. Ik begon zelfs te twijfelen of mijn emailprogramma nog wel goed werkte. Ik antwoord meestal direct een dag erna (vind ik normaal), maar twee week of helemaal niet antwoorden... Is het volk nou zo beroerd een mail terug te sturen?

Let op: ik erger me nu niet eens aan het typgedrag van de paar mailtjes die binnenkomen..

14. N-Joy

N-Joy Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn frustratie op het moment is dat het regent en mijn hoofd jeukt :laughing:

15. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn frustratie is dus dat ik nog 3 examens heb, en dat zijn er 3 teveel!!!
    we zijn immers al bezig van 7december en we hadden er soms 2 op een dag :pensive:

16. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn frustratie is dat ik VAKANTIE wil! En de week voor de vakantie krijgen we nog 3 repetities en een so ofzo!! :persevere: Ik kan die leraren wel wat dóen! DONDERDAG hebben we gewoon nog een keigrote rep. van aardrijkskunde! :mask: :pensive:

17. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij ons ook altijd zo. Altijd op het laatste moment moeten alle so's en pw's nog gemaakt worden. Dus deze week 3 pw + 4 so *zucht*

18. Tamar

Tamar Dierenfanaat

Lid geworden:
    16 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons ook... Deze week 2 CP's, en volgens mij nog een SO. In 4 dagen tijd, hoe bedenken ze het!! :pensive:
    Morgen CP Frans, dinsdag niks, Woensdag CP Geschiedenis, en Donderdag SO Topo Aardrijkskunde! En vrijdag (gelukkig) vrij...

Verder, ik ben 2 dagen op zoek geweest voor een jurk, donderdag hebben we op school een Salsa-avond. HE-LE-MAAL niks gevonden!! Had ik een jurk, was die te duur, te groot, uitverkocht, of had mijn vriendin die al. :angry:

19. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bah! :pensive: Sterkte ermee!

IK WIL VAKANTIE! :eyes:

20. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen weer naar die *** school .. maar ben wel de eerste 2 uren vrij :smiley: en 1 uur uit :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina