Frustraties topic

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Rossee, 30 apr 2006.

1. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je net een héééél lang verhaal geschreven, druk je op voorbeeld komt er een error bericht!! :persevere: Dat is toch geklaagd!

De ultieme uitlaatklep--> Chit Chat!!
    Wie moet er nog meer zijn frustraties kwijt?! :wink:

Ik heb even je topic titel aangepast. Zag er zo schreeuwerig uit
    is goed :wink:

2. hartie

Lid geworden:
    8 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn frustratie? Heb je ff tijd? Ik erger me de laatste tijd aan zoveel het beheerst op dit moment mijn leven. BAH!!! Ik wou dat alles weer gewoon was zoals een paar weken geleden maar ja het leven gaat door.Mijn vader ligt nu al een paar weken in het ziekenhuis eerst was hij stervende maar kwam er weer bovenop,nu is zijn rechter been geamputeerd en komt nooit meer terug in z`n huisje maar in een verzorgingshuis.Hij kan het maar moeilijk accepteren daarbij kan niet meer eten vanwege z`n slokdarmkanker ik vind het zooo erg om hem zo zien worstelen dat ik vaak denk man was er ingebleven en vecht niet langer. Mijn leuke vriend heeft mij de bons gegeven de reden? weet het zelf niet eens hij vond ons ineens niet meer bijelkaar passen nou dan niet klaar heb het druk met mijn werk mijn huishouden is een dikke puinzooi m`n honden hebben lak aan mij die voelen mijn onrust en worden er zelf ook hyper van nou ik kan zo wel door gaan maar dan word het veel te lang allemaal.

hartie

3. Irene82

Lid geworden:
    2 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh hou op zeg baahh. Ik heb vandaag gewoon een rotdag.
    Niet omdat alles misgaat maar omdat ik mij zo voel.

Ik zit op mijn eentje hier op kantoor, dat haat ik die stilte. En toch wil ik met niemand praten, raar hè?! Ik snap mezelf niet eens.
    Mijn honden irriteren me. Ik moet mijn koffer nog inpakken. Ik wil naar huis maar niet naar die pokkecaravan die ik geen huis wil/kan noemen.
    Ik ga op vakantie en ik heb daar echt wel zin in. Maar nu wil ik gewoon ff helemaal niks. Ik ben gewoon opstandig én sacherijnig. BLEH
    En ik ben ook boos op mijn man want die komt niet thuis vanacht en dat vind ik niet leuk want dan heb ik niemand om mijn frustraties tegen te uiten.
    Mijn schoonzuster komt wel langs vanavond maar ik wil haar niet lastig vallen want haar vriend zit sinds dinsdag in Afghanistan (militair) en dat is natuurlijk al eng en ze moet nog wennen aan het weer alleen zijn.

Er komt weer een nieuwe dag, gelukkig komt die altijd *zucht*

4. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, heb al twee jaar buikpijn (maar nee ze kunnen niks doen=> neem een pilletje, het werkt niet, maar ach das bijzaak...)
    Mijn ouders zijn echt geweldig de laatste tijd :eyes:
    Blokken tot de stukken eraf vliegen, en heb superveel schrik voor een tweede zit=> ouders gaan daar een drama van maken en heel veel ruzie voor maken=> ik krijg stress met hopen; maar ach, t is mooi weer he....

5. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen waarmee het vandaag even wat minder gaat zou ik zeggen.

Sterkte ermee.

De mooie tijden komen er weer aan.

6. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gesproken. Na regen komt zonneschijn. En zonder regen komt die zonneschijn niet...:S Helaas.

7. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik slaap al tijden bijna niet ...

ik ben echt bekaf

en voel me zwaar klote (maar daar heb ik vaker last van)

8. mildred

Lid geworden:
    5 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb last van hooikoorts!
    Ieder jaar het zelfde liedje.
    Iedereen geniet van het mooie weer.
    Ik dus niet.
    Moet er ff doorheen,de eerste 2 maanden is een ramp,daarna word het minder.
    Mei en juni zijn het ergst.
    Slik medicijnen,maar daar word je ook niet vrolijk van.

9. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar, heb ik ook!! Medicijnen slikken ben ik mee gestopt, evenals injecties elke week=> het hielp allemaal niets! Nu gebruik ik enkel lokaal werkende middelen (oogdruppeltjes en zo)

10. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben vanmorgen uitgegleden na het douchen en achterover gevallen in bad (douche hangt boven bad). Nu doet m'n heup pijn :pensive: 'T zal wel flink blauw worden.

En ik ben al de hele week misselijk, snotverkouden en heb al wekenlang een slechte stoelgang :confused: Blerrrgh, /me voelt zich bagger

11. Frenzy

Lid geworden:
    13 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn frustratie!! Ooh dat er fokkers zijn die hun beestjes in een vieze oude kille donkere koeienschuur mogen houden, ze slecht voer mogen geven waar de meesten dood gaan vlak voor of net na hun nest en wat is de reactie van caaffok land???!!! Och ze is zo goed voor d'r diertjes. Sommige mensen hebben echt oogkleppen op, al zet je er uitroeptekens, blinkende pijlen en noem maar op bij. het maakt ze niks uit, grrr das frustratie

12. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaaaa......

Ik zou met mijn verzorgpaard (Belle) een buitenrit (alleen stappen) maken... Schiet ze er vandoor! :flushed:
    Dus ik ben omgedraaid en terug naar stal, omdat ze drachtig is, en lichamelijk niet meer zoveel mag.

Nou hoor ik vanmiddag pas dat ze waarschijnlijk vandaag of morgen al gaat bevallen! :flushed: Het is heel stom want ik zag verder helemaal niks aan haar! Ze was niet aan het kegelen (melk uit de uiers) of wat dan ook! (Ja haar uiers waren wel wat dikker, maar dat is al een hele poos zo.) Het bleek dat ze dat vanochtend wel had gedaan, maar waarom zag ik het dan niet??? Ik heb er nog zo uitgebreid naar gekeken!

Ik voel me nu echt zo schuldig tegenover Belle.... :pensive:

13. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen zeggen dat ze me niet op willen voeden, maar vervolgens mij de les gaan lezen. :raised_hand: Mijn vader en z'n nieuwe vriendin hebben pas 4 maanden een relatie en ze woont nu al bij ons. :see_no_evil: Ik mag het niet zeggen maar... VERVELEND KRENG!!!!!!!!! :imp:

Jij raakt overal gefrustreerd van hè... :laughing: :notes:

14. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Off-topic: Succes... :grinning:

15. mildred

Lid geworden:
    5 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    [/quote]
    Ja das waar, heb ik ook!! Medicijnen slikken ben ik mee gestopt, evenals injecties elke week=> het hielp allemaal niets! Nu gebruik ik enkel lokaal werkende middelen (oogdruppeltjes en zo)[/quote]

Ik ben er sinds vandaag ook met medicijnen gestopt.
    Wat een shitzooi.
    Paracatamol en druppels bevallen me ook beter.
    Groetjes Mildred.

16. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    t is echt kl*tig he mildred, ik zit hier ook weer al snotterend aan mn bureau!!! (oogdrupjes indoen voor je slapen gaat helpt goed=> zijn veel minder dik!)
    Daarnet me rot geschrokken!!
    Was Chiva aan het borstelen en knuffelen en opeens krijg k jeuk aan mn armen=> ik kijk: 2 bloedrode en bulterige armen :flushed: Allergie voor mn eigen hond??? Ik rap wat speeksel van haar genomen en in mn knieholte gewreven, kreeg geen reactie dus wssl kreeg k jeukende armen omdat mevrouwtje in het gras had gerold...Oef, schrok me rot!!!

17. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan mezelf! Iedere keer zeg ik weer-> Ja in de vakantie dan ga ik leren. Elke dag 1 uur. - En wat doe ik? Niets, ja ik hang op DF en schilder me kamer. Ma aarrrgh het examen is er over drie week. Ik irriteer mezelf. Zo te lezen zijn er nog wel meer mensen die zichzelf tegen zitten.

18. mildred

Lid geworden:
    5 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0

Laden...

Deel Deze Pagina