frustratie van de dag topic!!

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Sheila, 11 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrrr!
    Het sneeuwt en iedereen is vrij van school en stage vandaag maar mijn stage gaat wel door omdat die maar een straat verderop zit. Ik kan natuurlijk moeilijk zeggen dat de bussen niet reden :eyes: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2. Frodo

Lid geworden:
    7 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Misschien kon je zeggen dat je je huisdeur niet meer openkreeg omdat er teveel sneeuw lag of omdat het slot vervrozen was? :innocent:

3. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Frustratie 1:

Zelfde als Wendy, niemand kon naar school, iedereen vrij, maar stage ging wel gewoon door!

Frustratie 2:

De hele dag vanaf half 9 - 6 uur doorlopend klanten die vroegen of we sneeuwschuivers en/of strooizout te koop hadden, terwijl we die allang uitverkcoht hadden ( al een poosje, nooit weer nieuwen besteld, wie verwacht er in maart nog zo'n pak sneeuw ? )
    Had haast de neiging een papier op de deur te hangen : "NEE we hebben GEEN sneeuwschuivers, en NEE, ook GEEN Strooizout! " :grinning:
    Had op het laatst de neiging om met de eerstvolgende die het vragen zou persoonlijk de sneeuw aan te schuiven

4. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dierenarts vroeg 25,- euro voor het knippen van de nagels van mijn cavia.

5. Nien

Lid geworden:
    1 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrrr ik ben al 2,5 steeds half ziek. Autorijles ging vandaag niet als gepland ( motot is een paar x afgeslagen) En waar ik me ook dood aan erger zijn die buschauffeurs. De bussen zijn super druk dus de helft van de mensen staat en ze rijden zoooo hard en dan ineens vol op de rem, iedereen valt tegen elkaar aan enzo en dan ook naast een andere bus komen te staan en doen wie het snelste weg is. Zijn ze gek ofzo??

6. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Scholen die alleen maar denken aan presteren, en niet aan het gevoel van de leerling! :imp: :pensive:

7. Krissy

Lid geworden:
    6 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders moeten werken en ik wil graag naar exoknaag :cry:
    Ik mag ook niet alleen daar heen..
    Grrr :pensive: ik vind dat echt gemeen dat ik niet alleen mag

8. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Frustratie!! als je puppy met haar vlijmscherpe tanden heel je arm en hand heeft opengereten :pensive:

9. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zijn die haaien in Florida nix bij :wink:

10. Draakje

Lid geworden:
    27 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    zow das pijnlijk!

Ik ben gefrusteerd omdat ik vandaag weer bijna niks heb geleerd terwijl ik volgende week examentoetsen heb.. Ik heb zoooo de balen van die ^&$*#%school :-& :imp:

11. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    frustratie:

men moeder weet dat ik zooo graag gerbils wil,we hebben nog ee nhok staan,groot genoeg.bijna alles hebben we in huis
    maar helaas :'(

da's frustrerend :pensive:

12. fieke

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn frustratie:

Eind januari heb ik me een nieuwe auto gekocht. In de garage zeiden ze dat ik hem eind maart zou hebben. Vandaag eens gebeld, want ik heb mn wagen dus nog niet... Wat zeiden ze? Pas eind deze maand zal ik hem hebben :pensive:

13. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn frustratie.

De tegelzetter zou hier om 8 uur zijn en is er nog niet, dus als het zo doorgaat moet ik weer bij mijn schoonmoeder douchen en de was stapelt zich ook al op.
    Vanaf donderdag dus al bezig met de badkamer.

14. frutsel

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m'n examen van embryologie verpest vanmorgen :pensive: Dat is al het vijfde examen dit jaar wat ik niet gehaald heb... :cry: Ik vind het zo erg. Ik had er keihard voor geleerd maar blijkbaar niet op de goede manier. Heb deze nach t maar een uurtje kunnen slapen door de zenuwen en voel me nu echt een beetje dood :confused:
    Ik denk dat ik gewoon echt te dom ben om voldoendes te halen :pensive: maar ik wil ze graag dierenarts worden :cry:
    Ik baal er gewoon zo van dat ik niet gewoon in nederland mocht studeren, alleen maar omdat ze zo dom zijn om zo weinig studieplekken voor diergeneeskunde te hebben :pensive:
    Nu zit ik hier in belgie..veek te ver weg van mn lieve vriendje :pensive: ik mis hem zo erg :pensive:, en mn cavia's kunnen ook al niet mee omdat ze niet goed tegen het reizen kunnen :wink:
    Ik wil deze studie helemaal niet meer hier :pensive: ik voel me alleen en ik baal er gewoon van dat niks lukt :pensive:

Verder heb ik al 5 maanden mn bijrijdpaard niet meer gezien/ geaaid/gereden/ wat dan ook. Omdat ikmaar zo weinig thuis ben en zo veel moet leren steeds :imp:

Dan ben ik laatst ook nog gezakt voor mn theorie van autorijden...nu kan mn examen niet aangevraagd worden en heb ik voorlopig nog steeds geen rijbewijs :pensive: en ik wil em gewoon hebben :imp: iedereen heeft em al. :eyes:

Ik ben het gewoon meer dan zat allemaal :angry: :persevere: :pensive:

15. sabine

Lid geworden:
    23 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    dat mijn vriendin 6 maanden zwanger is en daarbij borstkanker met uitzaaingen heeft gekregen...
    ze is pas 34 en ik kan haar niet helpen.(wel steunen uiteraard)
    half rome jankte om de paus terwijl die oud was en versleten. jankte half rome maar om mijn vriendin ,haar situatie vind ik veel erger en dat vind ik nu frustrerend!!!!!
    zo,n gebeurtenis laat me wel inzien dat ik me niet meer druk maak om de dagelijkse beslommeringen zoals in de file staan of moeten overwerken.
    ik ben gezond en dat is heel wat waard....

16. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het frustrerend dat ik vandaag weer naar school moest :pensive:
    weer al dat gezeik :pensive:

17. Draakje

Lid geworden:
    27 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vader heeft vandaag te horen gekregen dat hij in augustus wordt ontslagen na 29 dienstjaren :confused: Hij werkt bij de KLM en die is overgenomen (nouja bijna dan) door dat klote Air France die alle administratie naar Indië verhuist :cry:

en ik ben ook gefrustreert omdat ik vanaf 9 uur vanmorgen al zit te leren en ik ben nu precies op de helft :imp:

18. fieke

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisterenavond voor het eerst weer onder de zonnebank geweest. Ik ben zo rood als een tomaat! Auw :pensive:

19. frutsel

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me weer es verslapen vandaag :pensive: aaargh... weer een college gemist...

20. Ailurophile

Lid geworden:
    2 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben naar de kapper geweest, maar het ziet er nooit zo uit als ik bedacht had...

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Rossee
    Reacties:
    115
    Weergaven:
    2.813
  2. Mila89
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    494