frustratie van de dag topic!!

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Sheila, 11 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil iets kwijt,iets genaamd een FRUSTRATIE!
    komt ie:

verdikkie ik ben zo verkouden en moet hoesten als een gek,mijn luchtpijp lijkt wel uitgedroogd,en mijn ogen floepen er bijna uit. :flushed:
    snot heb ik ook in overvloed enne moest me ziekmelden op mijn werk maar heb mijn contract nog niet getekend dus hoop niet dat ze moeilijk gaan doen. :laughing:

mijn pa en ma gaan op vrijdag altijd uit eten,dat deden ze vandaag dus es mooi niet dus zit ik heel de aaf met ze opgescheept en das echt nie gaaf en saai. :confused:

het is ook nog zo'n klote weer waar je dus ook niet echt vrolijk van wordt met al die regen en andere ongein,kortom een bult frustraties :grinning:

zo,dat lucht op,nog meer mensen met een frustrerende mededeling :back:

2. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep, ik weet exact hoe je je voelt aangezien mijn hoofd ook op ontploffen staat lijkt het, heel mijn voorhoofdholtes zitten vol en mijn keel is zo droof en schraal als de Sahara.

Beterschap ermee, morgen weer een dag gelukkig. :wink:

3. Frodo

Lid geworden:
    7 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag kreeg mijn schoonzusje een bekeuring toem ze in onze wagen als passagier zat achterin omdat ze haar gordel niet aanhad.

We vonden het eigenlijk al niet echt sympathiek, maar goed, ik begrijp wel dat de politie er zeker de echt gevaarlijke chauffeurs moet uithalen, wij dus.

Alsof dat nog niet genoeg was, vond hij dat hij nog even moest roepen (tieren zeggen we in België) dat ze haar gordel niet aanhad omdat ze blijkbaar niets zei toen die de eerste keer zei: 'mevrouw, je hebt jouw gordel niet aan'. Wat kan je daarop trouwens zeggen, bovendien vroeg hij niets, maar stelde hij iets vast (uitroepteken op het einde van de zin en geen vraagteken: basis van de spelling) Daarom vindt meneer de agent dus dat hij het recht heeft om luid en onvriendelijk nogmaals te roepen (!) op een zéér bazige toon dat ze haar gordel niet aanhad. Terug een vaststelling dus, waarop m'n schoonzus dan toch maar antwoordde: 'eh, neen zeker...'
    Dit is natuurlijk van ons wel een erg criminele daad die bestraft moet worden met het vanuit de hoogte op een autoritaire manier te roepen naar iemand...

Het heeft haar trouwens nog 50 euro gekost. Daar kunnen we nog wel ergens inkomen maar de manier waarop ze werd behandeld was echt weer eens typisch iets van 'de politie, jouw vriend... We halen er de criminelen uit'

PS:In België trouwens, moet je weten, dragen heel wat mensen die achterin in de auto zitten de gordel niet, misschien niet echt slim. Maar natuurlijk wel een serieus misdrijf waarvoor ze misschien in het vervolg een gevangenisstraf moeten uitspreken.

Bovendien zijn we trouwens eigenlijk nog van mening dat hij gemist heeft: in België denken we, is de chauffeur verantwoordelijk ervoor dat de passagiers hun gordel moeten dragen. Dus denken we eigenlijk dat niet zij, maar m'n echtgenoot die reed, een bekeuring moest krijgen.
    We zullen dit nog eens proberen na te gaan en dan eens kijken of die 'sympathieke, vriendelijke' agent wel z'n werk goed heeft gedaan...

4. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Nederland werkt het net zo. Als een passagier geen gordel draagt, kan de bestuurder een bekeuring krijgen, want die is op dat moment verantwoordelijk voor het voertuig en mag dus niet gaan rijden als niet iedereen zijn gordel om heeft.

Maar hoe noemen ze dat in België? Hier noemt men het geloof ik 'afschuiven en zakken vullen'. :wink:

5. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister m'n verstandkiezen eruit gehaald. Hebben ze per ongeluk een stuk kaak meegetrokken. Kan dus nu niet praten. Dat is best frustrerend.

6. Bianca_M

Lid geworden:
    30 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Irritant Basch!
    Sterkte!

7. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker rustig :grinning:

Zonder gekheid...... lijkt mij niet zp prettig. Ik zou niet graag met je willen ruilen.

8. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    wow basch! dat is zeker een frustratie!!
    komt het nog goed? of is er best wat schade?
    da's een fout om trots op te zijn zeg,wat een tandarts damn

9. Frodo

Lid geworden:
    7 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn van plan om het eens op te zoeken. Als het bij jullie ook al zo is, dan denk ik dat dat in België ook wel eens zo zou kunnen zijn.
    Bij ons noemt men het oa. iets van 'geld aftroggelen van de arme burger...' :grinning:

10. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel één van de richtlijnen zijn om de EU één te maken. Overal zo'n beetje dezelfde regels en wetten. (denk ik tenminste)

11. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Ik heb eigenlijk geen frustraties gehad vandaag :grinning:

Wow Basch :flushed: Dat lijkt me zwaar ***, sterkte!

Kelly en Danielle ook veel sterkte! :pensive:
    Hopenlijk zijn jullie snel weer beter!

12. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    FRUSTRATIE!!! ik verwissel het OF spel steeds met hot or not en ik ben ook nog es niet de enigste :grinning:

frustratie twee,ik moet dalijk sanja uitlaten die nu heerlijk slaapt voor mij op het bureau op mijn arm,en daarna de hond van de buurvrouw.nu komt de frustratie: het regent dat 't giet!!!!

13. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn frustratie!! Ik ben telkens te laat met die spelletjes :grinning:

14. passieval

Lid geworden:
    16 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Frustratie !!!!ik verwissel het OF spel steeds met hot or not en ik ben ook nog es niet de enigste

en dan de ergste frustratie is dat ik echt gewoon moe ben van de dames die me door hebben met fouten maken tijdens spelletjes!

15. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    U wordt bedankt.. :wink:

16. sjaan

Lid geworden:
    13 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik raakte het halve weekend gefrustreerd door mijn door mij gefrustreerde vriendje :grinning:
    Verder is ie wel lief hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er zijn geen discotheken in het centrum van Antwerpen :imp:
    Het heeft het halve weekend geregend :imp:

Mijn teamleader vraagt wel aan mijn shift coordinator of ik een dagdienst wil werken en gewoon niet aan mij :imp:

17. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was trouwens geen fout van de arts. Zulke dingen kunnen gebeuren. Ik zat gewoon wat steviger in elkaar dan men dacht :stuck_out_tongue_winking_eye:

18. Frodo

Lid geworden:
    7 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    :grinning: Ik denk dat je gelijk hebt, Basch... :smile:
    Spoedig herstel trouwens!

19. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo frustratie :imp:

Ik word hier gek op dit moment.

Wil ik net verder gaan met verven waar we ook al een half jaar mee bezig zijn en maar niet afkomt, omdat er iedere keer wat tussen komt.....
    Komt er nu weer iets tussen.....
    WHAAA!!!

Ik heb hier een kleine overstroming in de woonkamer door een speciaal extern filter voor het aquarium :pensive: Kan ik weer gaan dweilen..... (zucht)....

20. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd lenm!das frustratie!

ik heb ook frustratie!ga ik vanmorgen om 6 uur in de douche,smeer mijn make up op om echt naar mijn werk te gaan,ik denk hmm voel me toch niet helemaal goed.
    meet mijn koorts op en ja hoor,weer verhoging had het kei heet pfff.
    vervolgens vescheen er ook nog iets groens :eyes: dat duidt op keelontsteking :pensive:

toch maar werk opgebeld nog 1 dagje thuis blijven dan maar...
    make-up eraf,en maar weer naar bed met nat haar grrrrrrrr!

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Rossee
    Reacties:
    115
    Weergaven:
    2.814
  2. Mila89
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    494