Festivals en Concerten

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door monika, 25 mrt 2007.

1. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja het mooie weer is weer in aantocht dus het festival komt weer naar boven, en wat is er leuker dan over festivels en concerten te praten

Afgelopen zaterdag heb ik 2 kaartjes gekocht voor Graspop metal meeting in belgie Dessel (wel erg duur maar wel 3 dagen lang feest) vorig jaar ben ik ook al geweest en het was zoooo leuk (en warm blegh) dit zijn de bands die zoal komen, er moeten nog 30 namen worden bekend) intotaal komen er 70 bands

vrijdag
    Aero Smith, Iron Maiden, Ozzy osbourne, Within temptation– Type o negative, Blind guardian, Celtic frost , Therion Sabaton, Thin lizzy, Grave digger, Vader, 1349, pain of salvation, Amorphis

zaterdag
    Korn, Heaven and Hell, Life of agony, Cannibal Corpse, Tiamat
    Dimmu Borgir -Me first and the gimme gimmis
    , lambs of god, Sirenia, brutal truth– drowning Pool, Atheist

zondag
    Slayer, Black label society, Children of bodem, Amon Amarth, Finntroll, Chimaira, moonsorrow, devel driver, Unearth, Korpiklani, In this Moment, Turisas, eluveitie

wie van jullie gaat waar heen, waar ben je wel eens geweest ?

2. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard word het weer Lowlands dit jaar, 6e keer ofzo ondertussen. Verder wil ik altijd alle festivals af, maar moet ik werken. GMM is niet echt mijn ding, misschien dat ik nog naar Groezrock en Graspop ga. Zoals ik ieder jaar zeg. Verder uiteraard Parkpop (vorig jaar was het lekker rustig met die regen) en waarschijnlijk Waterpop.

3. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou misschien zondag naar de finale van Dommelsch Clash of the Coverbands gaan in Utrecht.
    Omdat we mensen kennen die in de finale zitten, rattlesnake shake.
    Maar helaas kan ik waarschijnlijk niet. :pensive:

4. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar weer naar de EO-Jongerendag, rekent die ook mee :smile:. Ik wil nog wel eens naar zo'n mega-concert van een artiest, maar 'k weet niet welke :stuck_out_tongue_winking_eye:.

5. Blin

Lid geworden:
    17 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Fields of Rock staat uiteraard weer op de planning en wie weet nog n dagje pinkpop en Rock Werchter denken we nog over na

6. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik zou willen wil ik graag nara een concert **** in Nederland van de Kaiserchiefs of van Robbie Williams :smile:
    Verder lijkt het me ook wel leuk om naar Lowlands ofzo te gaan.

7. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Rock Werchter wil ik echt zooooo graag heen.. :smiley: Maar ja ik moet eerst mijn ouders zover zien te krijgen (kans zeer klein)...
    Zoveel bands die ik mooi/goed vind komen daar oa Arctic Monkeys, Bloc Party, Keane, The Killers, Klaxons, The Kooks, Marilyn Manson, Metallica Muse, Pearl Jam, Razorlight, Snow Patrol en nog heel wat anderen.

Een ander festival waar ik heen wil is Pinkpop. Lijkt me ook zo mooi :smiley:

8. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Graspop wil ik ook wel eigenlijk :smile:

Vooral Lamb of God eens live zien :imp: uber wallofdeath!

En verder ja. Ben al naar zoveel geweest. Had van m'n 17 tot m'n 22/23ste een ritme van 2 a 3 concerten per week. Dus tel uit je winst :smiley:

9. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor graspop zijn ook weer een npaar nieuwe namen, namelijk :VELVET REVOLVER, PAPA ROACH, STONE SOUR, MASTODON, LESS THAN JAKE, LAUREN HARRIS, CHRIS CORNELL en HAMMERFALL, oftewel de line up word beter en beter!!

Basch, zovaak ?? dan is het op den duur toch ook niet echt leuk meer en word het toch "gewoon"

10. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo graag naar rock am ring!! en daar ga ik waarschijnlijk dit jaar ook heen! (MOET LINKIN PARK ZIEN!!) en anders ga ik naar pinkpop.. en anders naar graspop metal meeting :stuck_out_tongue_winking_eye:
    nouja ik zie nog wel :smile:

11. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar pinkpop ( MOET OOK LINKIN PARK ZIEN :stuck_out_tongue_winking_eye: HAHAHA )
    Het is mijn eerste festival (ook de eerste keer dat ik het kan betalen) en ik ga lekker linkin park, evanescence, korn, maria mena en de scissor sisters (jah heb een brede smaak) zien!!! Heb er echt zin in!

12. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    nou.. ik wil ook LP zien! :stuck_out_tongue_winking_eye: maar kan het denk ik net niet betalen :see_no_evil: (veel zeuren bij ouders dus!) :stuck_out_tongue_winking_eye:

13. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    het was voor mij gewoon hetzelfde als naar de kroeg gaan. Alleen dan met livemuziek. Voordeel van RTotterdam in de jaren 90 was dat er vrijwel elke dag wel wat te doen was in bv. de Baroeg, de Vlerk (bestaat niet meer), de Blokhut (bestaat niet meer) Nighttown etc.

Of in oud beijerland of streijen. Was altijd wel iets te doen. en als vaste klant kom je daar toch wel gratis binnen.

14. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Monika: Velvet Revolver en Papa Roach draaien al een aantal jaar mee hoor. :wink:

Linkin Park wil ik ook nog wel eens zien. Heb gehoord dat het ruk is, maar ik wil het zelf beoordelen! :wink:

Oja De Heideroosjes treden nog op in Hedon... Maar ik weet niet meer precies wanneer... :confused:

15. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    linkin park is altijd goed ! :smiley: :laughing:

4april is hier in arnhem koninginendagfestivaliets..
    ga er savonds heen (voor di-rect!!)

16. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
  17. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ?? weet ik ook wel maar dan is het nog wel leuk om ze weer life te zien

@ Basch: Dat is zeker wel een voordeel als je daar in de buurt woon dat je er makkelijk heen kunt. De baroeg ben ik ook een aantal keer geweest, Vind dat er een super gezellige sfeer hangt jammer alleen is dat we altijd weer optijd weg moeten voor de trein, maarja kan niet alles hebben :wink:

18. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Woonde in Mijnsheerenland. Is 30min fietsen van de baroeg :smile: Ben ook een keer vergeten dat ik op de fiets was. Naar huis gelopen met mé zatten kop en de volgede ochtend m'n moeder: Is je fiets gestolen ofzo???
    Dussss, kon ik weer terug om 'm te halen :smiley:

19. tambru

Lid geworden:
    21 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij gaan waarschijnlijk naar Arrows Classic Rock Festival :ok:

Line up tot nu toe:

Aerosmith
    Toto
    INXS
    Europe
    Scorpions
    ZZ Top

Eerder hebben we al weleens Monsters of Rock , Fields of Rock en Rock Werchter bezocht :ok:
    En verder veel concerten van Metallica, en een paar van Pink bezocht.

20. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ook hele mooie namen !!

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. WillyWonka
    Reacties:
    21
    Weergaven: