Examens!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sannuhw, 25 mei 2008.

1. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er al 1 examen week voorbij is, maar ik ben benieuwd of hier nog meer mensen rond deze tijd examens doen!
    Ikzelf doe nu (eindelijk) dit jaar eindexamen VMBO-tl :blush: (de reden dat dat bij mij pas op 18 jarige leeftijd gebeurt is dat ik hier voor, door omstandigheden, al zo'n 3 jaar niet naar school ben geweest).
    Mijn vakkenpakket bestaat uit: Nederlands, Engels, biologie, wiskunde, natuur-scheikunde en tekenen (richting techniek). Nederlands, wiskunde en tekenen heb ik nu al achter de rug, volgende week de andere 3 vakken!
    Ik wens iedereen die rond deze tijd ook examens doen veel succes!

2. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    3 vakken per week
    Jullie hebben het echt gemakkelijk dus
    Mijn exames beginnen binnen 3 weken en ik heb 5 of 6 exames per week en dat 2 weken en een half,in het totaal 13 exames
    Dus elke namiddag 1 of 2 vakken blokken

Ik wil wel naar nederland naar school willen komen als je maar 6 exames hebt...

3. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    13 vakken! zo respect hoor! :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Ik heb het vergeleken daarbij echt super makkelijk! Al mijn toetsen beginnen om half 2, 1 toets per dag en ik heb elke woensdag en vrijdag vrij! (ligt natuurlijk wel aan het vakkenpakket wat je hebt, sommige toetsen beginnen al om 9 uur en als je echt pech hebt heb je 2 toetsen per dag..).
    Vind het wel raar dat je in 13 vakken examens moet doen.. voor zo ver ik weet moet je hier in Nederland in minimaal 6 vakken examen doen (meer mag volgens mij ook?). En misschien ligt het aan het niveau wat je doet? VMBO-tl is niet bepaald een moeilijk of hoog niveau.. :eyes:

4. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn zus doet dit jaar ook examen, die had afgelopen week 5 examens, en aankomende week heeft ze 3 examens.

5. Mit the Kid

Mit the Kid Dierenliefhebber

Lid geworden:
    6 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dit jaar ook examens. 2e keer voor mij. Na mijn Havo doorgegaan met VWO.
    Heb in de voorgaande week Nederlands, Natuurkunde, Biologie en Scheikunde gehad. Waarvan ik eigenlijk alleen maar van Nederlands kan zeggen dat ik hem goed gemaakt heb. Dinsdag en woensdag heb ik Engels en Wiskunde B1.. Engels hoop ik een 9 te eindigen op mijn eindlijst en voor wiskunde ben ik blij met een 5,5 :blush: Hopen dat het lukt dus :smiley:

6. De Lieverdjes

Lid geworden:
    10 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook binnenkort examens, beginnen op 6 juni en eindigen op 22 juni. Voor mij ook mijn laatste jaar op de middelbare school.
    Zit nu al een week tot na middernacht bezig aan husiwerk maken en studeren, alles wat we nog niet gezien hebben moeten we nu vlug doornemen en thuis maar oefenen... is niet voor alle vakken zo eenvoudig.

7. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier ook examens (unief, dus wel iets anders systeem).
    Eerste is net achter de rug, 27 juni is m'n laatste.

Veel succes voor iedereen.

8. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al klaar met mijn examens (havo) :smile:
    Vorige week heb ik examen gedaan in: Nederlands, geschiedenis, engels, economie en duits. En gisteren had ik mijn laatste examen, namelijk biologie. Voor mijn gevoel is het wel redelijk gegaan, maar ik durf ze eigenlijk niet na te kijken :eyes: Als ik dan zie dat ik ze slecht heb gemaakt loop ik de hele tijd met een rot gevoel rond. Nu ben ik nog optimistisch :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Maar ja, nu maar wachten tot 12 juni. Als ik tussen 5 en 7 wordt gebeld ben ik gezakt, anders is het tijd om te feesten :smiley:.

Iedereen die nog examens heeft, veel succes :ok:

9. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag biologie examen gehad.. ging niet zo goed naar mij gevoel :blush: ik heb minstens een 4.7 nodig om nog een voldoende te staan.. hmz.. dat zou misschien nog wel moeten lukken!
    Gisteren had ik examen Engels.. die is erg goed gegaan.. zelf streng nagekeken en kom ongeveer uit op 34 van de 49 punten.. wel voldoende dus :smile:
    Nog maar 1 toets te gaan en dat is donderdag het vak natuuscheikunde! best een rot vak maar moet opzich wel lukken! :eyes:

10. Melanie.

Lid geworden:
    24 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend doet gymnasium examen, met profiel NT. Hij hoeft morgen alleen nog maar wiskunde. Zijn profielvakken (natuurkunde, scheikunde en biologie) heeft hij allemaal goed gemaakt, alleen nederlands, engels en latijn gingen voor zijn gevoel wat minder, maar tijdens het nakijken kwam hij toch allemaal op voldoendes uit :dancer:

Iedereen die nog examens moet maken: succes! :ok:

11. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindexamen havo gedaan met profiel NG. Ik ben nu klaar. Heb de vakken Nederlands, Engels, Natuurkunde 1, Wiskunde B1, Scheikunde en Biologie. Vandaag had ik de laatste. :smile: Nu is het afwachten tot de uitslag, 12 juni..

12. Sheela-4ever

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn zus had gister tekenen als laatste examen, dat was een keuze vak en nu moet ze tot 16 juni (dacht ik) wachten op de uitlsga.

13. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Examens zitten er ook weer op voor iedereen, nog even afwachten! :smile: Wat gaat men eigenlijk studeren hierna?

Zelf heb ik geen examen gedaan, maar ga hierna marketing&communicatie studeren.

14. Melanie.

Lid geworden:
    24 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend gaat naar Eindhoven, bouwkunde studeren. Een goede vriend van me gaat ook naar de TU/e maar dan voor technische scheikunde.

En als ik over twee jaar klaar ben, ga ik (als het goed is) diergeneeskunde studeren!

15. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm iets creatiefs wil ik doen, of iets met muziek. Weet nog niet helemaal, misschien ga ik volgend jaar havo doen op dezelfde school. Maar als het mbo wordt ga ik waarschijnlijk een opleiding Industrieel design doen.

16. Sheela-4ever

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn zus wil iets met kunstgeschiedenis doen.

17. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Cross media concepting volgen op het Saxion in Enschede :wink:
    Volgens mij heb ik dat al ergens een keer neer gezet. Maar het is om het maar in het kort te zeggen, een brede media opleiding. Hierdoor kan ik later nog allerlei kanten op :wink: Het liefst wil ik verder in de fotografie en/of journalistiek. Maar ook de kant van grafische vormgeving lijkt me erg mooi :smile: Ik ben al (na 2 procedures) toegelaten op de opleiding dus daar hoef ik niet meer bang voor te zijn. Nu alleen mijn havo diploma nog...

Het irritante is alleen dat ik 12 juni tot 5/6 uur 's avonds moet wachten voordat ik word opgebeld... dan zit ik daar de hele dag zenuwachtig te zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Eerst worden de mensen gebeld die gezakt zijn en vervolgens de geslaagden.
    Ik weet nu al dat er zo'n gigantisch vreugdegevoel door me heen gaat als mijn mentor me vertelt dat ik geslaagd ben :smiley: Dan schreeuw ik het echt wel uit :innocent:

18. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    *moet nog ongeveer 15 uur wachten...* :wink:

19. Sheela-4ever

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    M'n zus krijgt tussen 15.30 en 16.15 telefoon als ze NIET geslaagd is. En ze moet als ze geslaagd is om 17.00 op school zijn...

20. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAH!! :flushed: ik moet zo naar school (12 uur) en dan hoor ik of ik geslaagd ben of niet! Ben ontzettend nerveus!

Deel Deze Pagina