En ja hoor... weer een koffiezetter naar zijn grootje

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door LenM, 30 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet te geloven.... WEER een koffiezetter half gaar :confused:

Mijn vorige Gustino, die ik gekocht had toen onze volautomatische koffiezetter het had begeven, was na 6 weken al kaduuk.

Die heb ik na veel ge-O.H. mogen omruilen voor een nieuwe en deze is nu dus ook kapot.
    Hij is zo lek als een zeef :imp: Ik heb continue een waterballet in mijn keuken door dat apparaat :confused:

Daar word je toch gek van :persevere:
    Nou.... ga ik deze ook maar weer terugbrengen dan.... maar ik hoef geen Gustino meer.... zucht..... :pensive:

En ik heb er niks mee gedaan. Ik heb deze zelfs minder intensief gebruikt dan dat ik anders mijn apparaten gebruik en dat komt omdat ik minder verslaafd ben geraakt, omdat ik iedere keer kapotte koffiezetters heb en omdat we ook nog een Nespresso apparaat hebben staan die we ook gebruiken.

Moedeloos word ik hiervan....

2. Calisto

Calisto Dierenfanaat

Lid geworden:
    30 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel apparaten heb jij dan zo op een jaar?
    Ik had al wel door dat je heel veel drinkt..

3. tinneke

Lid geworden:
    20 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat spook jij daar eigenlijk mee uit meisje. :smiley:

4. Laura

Laura Dierenkenner

Lid geworden:
    24 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oh oh... miranda toch!

5. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet het ook niet hoor.... Ik verzorg mijn apparaatjes toch goed :wink: Worden altijd keurig op tijd ontkalt, dus daar kan het niet aan liggen.

En dan moet je nagaan.... ik heb hier een gewone koffiezetter staan, 7 of 8 jaar geleden gekocht voor 19,- gulden, vergeet ik altijd te ontkalken en die doet het nog steeds :confused: En daar word minstens 1 x per dag een pot koffie mee gezet, al is het alleen maar voor Leon om mee te nemen naar zijn werk.

6. fieke

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zal je toch minder koffie moeten gaan drinken :wink:
    Ikzelf ben ook wel tamelijk verslaafd hoor :blush:

7. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hoe krijg je het voor elkaar? :laughing: Dat wordt overstappen op kraanwater. :grinning: Wij hebben een koffieapparaat die al 14 jaar is, nog nooit ontkalkt... Misschien ligt het daar wel aan. :laughing:

8. Marcha

Marcha Dierenkenner

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh, wat doe jij met die dingen Miranda :thumbsdown: :grinning: Ik ken niemand die zoveel koffiezetapparaten versleten heeft als jij! Ik zou zeggen, schrijf eens naar het guinness book of records, ik denk dat je aardig in de buurt komt van ''de grootste koffie-zet-apparaten-sloper-alle-tijden'' :grinning:

9. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik mij niet kan voorstellen dat ik ze sloop, ga ik het toch geloven, want dit is toch niet normaal meer.
    Of ik heb gewoon domme pech of ik doe iets verkeerds met die dingen. Ik kan mij alleen niet bedenken wat :eyes: Ik ben er juist zo voorzichtig mee, omdat ze iedere keer kapot gaan.
    Ik zet nog net niet met fluwele handschoentjes koffie, maar het scheelt niet veel.

10. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij heb jij een gave... Koffiezetapparaatjes raken al in de stress als je naar ze kijkt! :laughing:

Mijn oma had overgens iets vergelijkbaars met kopiëerapparaten :wink: Al liet ze een ander dat ding bedienen, wanneer het voor haar was ging het ding gewoon stuk :imp:

11. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja Miranda, die dingen schrikken gewoon van jou, bij jou moeten ze hard zo hard werken, harder dan de gemiddelde koffiezuipende nederlander, dus die dingen schrikken al als jij komt aanlopen in de winkel!

12. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof ik direct! Dat kan gewoon niet anders :grinning:

13. Sjoesjana

Lid geworden:
    16 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hangt er wel een grote donderwolk boven jullie huis! :flushed: Ik zou toch maar eens een kijkje gaan nemen :wink:

14. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ding is gewoon overbelast Koffi!
    je gaat er veel te ruig mee om :stuck_out_tongue_winking_eye:
    HAHAA nouja, gecondoleerd dan maar weer en suc6 met de volgende

15. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    De volgende.... ja, die zit er natuurlijk aan te komen. Maarre ik maak geen haast hoor om dat ding weg te brengen :raised_hand: Moet eerst zelf effe afkoelen ....... anders ga ik schelden in de winkel :grinning: En die man kan er ook niks aan doen :wink:

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina