Elf fantasy fair

Discussie in 'Fotografie' gestart door Shiver911, 27 apr 2009.

1. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend was weer de Elf fantasy fair.
    De meeste jaren komen er toch aardig wat Dierenforummers naar dit evenement toe. Ik ben wel erg benieuwd wie er nog meer hebben rondgelopen en of jullie verkleed waren en hoe.

Zaterdag ben ik met mijn zus en haar vriend naar de fair geweest. Hier mijn outfit:

Close-up:

Toen ik de rugzak onder mijn cape deed kwamen we er achter dat ik wel wat weg had van een kiwi:

En hier nog een foto van mij en mijn zus (als zigeunerin):

2. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoere foto's :ok:

Ik ben niet geweest, had geen geld helaas, maar mijn buurvrouw, Martine is wel geweest, Heb je die niet gezien?
    Heb je verder ook nog sfeer foto's gemaakt?

3. Elysa

Lid geworden:
    17 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat je goed zo n masker :stuck_out_tongue_winking_eye:

4. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Ik weet niet of ik dat nou als een compliment moet zien of als een belediging, haha. Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik maar voor die eerste :wink:

Zelf had ik geen camera mee (hoe is het mogelijk), maar we hebben allemaal wel enkele foto's gemaakt met de camera van mijn zwager. Ik zal kijken of er nog wat sfeer foto's tussen zitten.
    Ik heb Martine niet gezien, maar met mijn masker en hood heb ik wel enorme tunnel-visie, dus de helft ontgaat mij :blush:

5. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Op verzoek wat omgeving foto's:

6. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn zus is gister geweest voor de eerste keer. Ze vond het erg leuk, en heeft een schouderdraakje gekocht :smiley: Die is echt heel leuk :smiley:

7. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Leuke outfit Shiver! Maarehhh... ik heb je dus niet herkend dit weekend :laughing:

Ik was trouwens met deze club op pad:

8. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zagen er ook erg leuk!
    Wel schandalig dat je me niet herkende :stuck_out_tongue_winking_eye:

9. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Spreek de volgende keer de persoon aan die vast zit aan een sheltie met 'Free Hugs' op het tuigje, dan zal ik nog een poging doen om je te herkennen :grinning:

10. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, da's wel herkenbaar (ik zie trouwens geen sheltie op de foto, of nam het hondje de foto :stuck_out_tongue_winking_eye: ).
    Zal ik doen!

11. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Salina zat aan mij vast, we staan er daarom samen niet op :wink: Na 2 dagen Elf en vele keren poseren voor wildvreemden heb ik nog niet 1 foto waar ik zelf op sta met mijn zelfgemaakte mega hoge viltmuts en bijbehorende kleding. Een volgende keer toch Ralf maar eens de camera in handen geven...

Salina is uiteraard wel op meerdere foto's te zien. De foto hieronder heb ik zelf gemaakt, maar online kwam mijn moeder er ook van een andere fotograaf tegen. De Free Hugs heb ik geborduurd om mensen niet zo te laten schrikken als Salina begint te piepen en springen aan de riem om bij een kandidaadknuffelaar te komen :eyes: Pas als de reactie van het slachtoffer positief is geef ik haar de ruimte om de knuffel in ontvangst te nemen.

Heb je op de Elf ook het spel 'bloodball' gezien? Een droom om te fotograferen! De foto's zijn niet helemaal goed gelukt, maar volgend jaar ga ik er weer lekker op schieten :laughing:

12. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er weer gezellig uit. Wat zijn jullie toch altijd mooi verkleed :ok:
    Ik zou Jordi ook niet herkennen :stuck_out_tongue_winking_eye:

13. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het echt heeeel jammer dat ik niet kon. Net een verhuizing achter dd rug en een smak collegegeld dat ik moest betalen, dus ik had geen geld. Maar in september wil ik wel naar de EFF in Arven (in Limburg, woehoe!!! :dancer: ).
    Wel weer leuk, al die foto's :smiley:

Deel Deze Pagina