Een nestje wat nu?

Discussie in 'Knaagdieren en konijnen' gestart door Een groentje, 25 jun 2017.

1. Een groentje

Een groentje Nieuw Lid

Lid geworden:
    25 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik heb sinds dinsdag nacht een nestje. Mijn aller eerste nestje ooit! Aangezien ik 2 vrouwtjes gekocht heb die beide zwanger bleken te zijn. En 1 van de dames geeft volgens de dierenarts een miskraam en het ander is dus duidelijk bevallen. ze geeft haar babytjes boven in het huisje geplaatst. Nu ligt er af en toe een paar kleintjes beneden aan het trapje. We hadden eerst een plankje gehangen maar de moeder wou er niet meer bij. Wat is de reden dat de kleintjes daar liggen of is het omdat ze beginnen het nest te verlaten?

2. kiana100

kiana100 Nieuw Lid

Lid geworden:
    6 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    een konijk of over welk dier gaat het

3. kiana100

kiana100 Nieuw Lid

Lid geworden:
    6 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    0

4. kiana100

kiana100 Nieuw Lid

Lid geworden:
    6 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    als het een konijn was was het geen probleem want bij mij heb ik al 2 nesten gehad kom er niet te veel aan

5. kiana100

kiana100 Nieuw Lid

Lid geworden:
    6 jun 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    het is helemaal niet erg maar probeer met handschoenen ofzo ze terug in het huisje te zetten zonder dat de moeder er van het niet ziet kom ook eens aan de moeder voor de geur als ze een andere heur ruikt dazn stoot ze het af markijk naar et neusje om te kijken of het beweegt anders leven ze niet meer en als ze beneden ligt beteknt dat ze al proberen te stappen ik heb nu 5 konijnene een een 2ling baby konijn

Laden...

Deel Deze Pagina