Dringend hulp weimaraner

Discussie in 'Honden' gestart door milla, 12 dec 2011.

1. milla

Lid geworden:
    12 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

Ik heb 2 weimaraners moeder ( 6 jaar ) en dochter ( 3 jaar ), de laatste 3 weken is de moeder hond heel anders in haar gedrag, ze maakt alles stuk voornamelijk dingen van plastic en ze vertoond aggresief gedrag.Als ze iets heeft gepakt en ik wil het afpakken dan wordt ze heel aggresief, laatst heeft ze naar me gebeten.
    Ik heb 2 kids 8 jaar en 11 jaar, ik ben natuurlijk bang dat er een dag komt dat ze naar de kinderen bijt.
    ze plast de laatste tijd ook in huis s nachts, als ze eten krijgt staat ze af en toe te kijken alsof ze de hele wereld niet begrijpt, ze eet dan eerst een beetje en begint dan te piepen, als ik haar dan de voerbak uit de standaard haal en de bak een beetje draai eet ze verder.

Herkend iemand dit probleem??????????????

2. kara

kara Dierenfanaat

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    17
    Er is niks medisch met haar aan de hand ? Heb je haar al na laten kijken door een dierenarts ?

3. milla

Lid geworden:
    12 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag heb ik een afspraak bij de Da voor een klinisch onderzoek, ook heb ik een afspraak een honden trainer, hij vermoed nadat hij mijn verhaal gehoord had dat ze waarschijnlijk iets aan de gewrichten heeft. Dit was vooral zijn opmerking nadat ik het over het eten verteld had.

Ben echt benieuwd of dit iets brengt anders moet ik maar een s een scan laten maken of zo, niet dat ze iets in haar hoofd heeft pfffffffffff

4. leetje

Lid geworden:
    10 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets gebeurd vlak voordat ze veranderde?
    Is ze loops geweest?
    Het kan bijvoorbeeld schijnzwangerschap zijn, maar dan na loopsheid.
    Of iets anders waarop ze reageert, wat bijvoorbeeld pijn kan zijn.

Het is lastig te beoordelen als ik niet kan zien wat ze doet etc. Maar dat zijn mijn eerste gedachten...

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. kiakim
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    1.808
  2. Afterbarnet
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    13