Dode sluitspier

Discussie in 'Katten' gestart door NaporiThoran, 29 mei 2004.

1. NaporiThoran

Lid geworden:
    29 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn katje van 7 maanden, kwam thuis met een slappe staart en poepen wil niet en plasje DOEN wil ook niet, maar hij laat het wel druppelsgewijs lopen. Ik ben wel al naar de dierenarts geweest, inj en pilletjes gehad voor dit weekend, maar de kans zit er in dat ie gecatheterd moet worden en/of misschien nog erger.
    Is er niet een manier om die dooie sluitspier te activeren?
    En hoeveel zou dat catheteren kosten? Ik heb een uitkering en heb al veel geld moeten betalen sofar.
    Bedankt alvast voor je antwoord en
    groetjes, Carla

2. sjaan

Lid geworden:
    13 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er even een apart topic van gemaakt.

Ik heb helaas geen tips of antwoorden voor je!
    Misschien toch maar weer contact opnemen met je DA..

Ik hoop dat je kat snel beter is!

3. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    helaas weet ik hier ook niks op.
    Misschein kan je een regeling treffen met je da, dat je bijv. per maand gaat afbetalen?

4. NaporiThoran

Lid geworden:
    29 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Kelly,

Dat doet geen ene dierenarts. Hoezo Dierenliefde. Ik ben nu bij de derde dierenarts hier, gelukkig de goedkoopste nu, want strakkies moet ik ze ook nog laten helpen. Denk dat het kiezen wordt tussen kat laten helpen en kinderkamp :-(

Groetjes,
    Carla

5. NaporiThoran

Lid geworden:
    29 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,