Dode sluitspier

Discussie in 'Katten' gestart door NaporiThoran, 29 mei 2004.

1. NaporiThoran

Lid geworden:
    29 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn katje van 7 maanden, kwam thuis met een slappe staart en poepen wil niet en plasje DOEN wil ook niet, maar hij laat het wel druppelsgewijs lopen. Ik ben wel al naar de dierenarts geweest, inj en pilletjes gehad voor dit weekend, maar de kans zit er in dat ie gecatheterd moet worden en/of misschien nog erger.
    Is er niet een manier om die dooie sluitspier te activeren?
    En hoeveel zou dat catheteren kosten? Ik heb een uitkering en heb al veel geld moeten betalen sofar.
    Bedankt alvast voor je antwoord en
    groetjes, Carla

2. sjaan

Lid geworden:
    13 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er even een apart topic van gemaakt.

Ik heb helaas geen tips of antwoorden voor je!
    Misschien toch maar weer contact opnemen met je DA..

Ik hoop dat je kat snel beter is!

3. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    helaas weet ik hier ook niks op.
    Misschein kan je een regeling treffen met je da, dat je bijv. per maand gaat afbetalen?

4. NaporiThoran

Lid geworden:
    29 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Kelly,

Dat doet geen ene dierenarts. Hoezo Dierenliefde. Ik ben nu bij de derde dierenarts hier, gelukkig de goedkoopste nu, want strakkies moet ik ze ook nog laten helpen. Denk dat het kiezen wordt tussen kat laten helpen en kinderkamp :-(

Groetjes,
    Carla

5. NaporiThoran

Lid geworden:
    29 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Even een update over Thoran, m'n arme poezel met die slappe spier. Nou DIE spier is intussen oke. Maar nog steeds een slappe staart en kan niet meer zelf plassen. Is bij de DA geweest een nachtje en gecatheteriseerd en gelijk gecastreerd. Maar nou moet ik iedere dag bij hem de blaas leegdrukken want dat gaat niet vanzelf en als ik het niet kan moet ik iedere keer terug naar de DA a raison van...
    Ik ga het morgen proberen en hoop iemand te vinden in Arnhem die eventueel zou kunnen helpen, want ik heb het geld niet om iedere dag of om de dag naar de DA te gaan ervoor. dus HEEEEELP.

Groetjes,
    Carla en Thoran

6. kitty4fun

Lid geworden:
    10 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

wat komt mij dit bekent voor, een blaas die het niet meer doet, een slappe staart..
    ik denk dat je kat een klap heeft gehad va n het een of ander waardoor de staart misschien verschoven is en je kat misschien wel verlamd kan zijn aan zijn blaas.
    MIJN EERSTE KAT HEEFT DAT OOK GEHAD, en helaas heb ik hem in moeten laten slapen.
    om de dag naar de dierenarts, onder narcose, blaas leeg dat wou niet meer.
    laat foto's maken van je kat en neem daarna een goede beslisisng voor je huisdier, niet voor jezelf, want een kat kan niet voor je praten, maar ik weet zeker dat je je huisdier geen pijn wil laten lijden.

veel sterkte

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Valerie
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    1.444
  2. Emma_
    Reacties:
    2
    Weergaven: