Dierenfreaks gezocht voor TV-programma van BNN

Discussie in 'Algemeen' gestart door REDACTIEBNN, 25 mrt 2013.

1. REDACTIEBNN

Lid geworden:
    25 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo lieve forumleden!

Voor het televisieprogramma Je Zal Het Maar Zijn – gepresenteerd door Sophie Hilbrand – is BNN op zoek naar jongeren (15-35 jaar) die hun huis hebben omgetoverd tot een ware ‘dierentuin/slangenkuil/boerderij’. -

Heb jij extreem veel honden/katten/varkens/kippen/enz thuis omdat je er maar geen genoeg van kunt krijgen? En vindt jouw omgeving daar van alles van?
    - Of heb jij je slaapkamer/huis omgetoverd tot een ‘tropisch dierenwoud’ vol bijzondere slangen, reptielen of spinnen?
    - Of heb je misschien niet superveel dieren, maar slokken je dieren wel al je aandacht/tijd/geld op waardoor je niet meer echt uit kunt gaan met vrienden of tijd hebt voor een relatie?

Het kan zijn dat je helemaal happy bent met al je dieren. Maar misschien zie je stiekem door alle bomen het bos niet meer… In beide gevallen zijn wij op zoek naar jou! Zou jij het leuk vinden om Sophie op tv jouw verhaal te vertellen? Stuur zo snel mogelijk een mail naar suzanne@pim-tv.nl. Zet in de mail in elk geval je naam, leeftijd, telefoonnummer en welke dieren je hebt. (Foto’s zijn altijd welkom!) Voor de duidelijkheid: als je mailt zit je nog nergens aan vast, maar dan kan ik je iets meer vertellen over wat de bedoeling is. Oók als je iemand kent die je herkent in bovenstaand verhaal: laat het ons weten! Wie weet zien we jou binnenkort terug op televisie…

Ik hoor heel graag van je!

2. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Één oproep, geschreven met een normale kop is genoeg. Ik verwijder de overige reclame.

3. Nonsy

Nonsy Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    ooh waarom willen mensen hier toch steeds van die programma's over maken... Als je mensen wil helpen, die een verzamelwoede hebben.. help ze dan, maar dan gewoon zonder die camera...

Laden...

Deel Deze Pagina