Dierenforummers aan de lijn

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Annemarie, 9 jul 2004.

1. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet ik echt proberen veel te gaan drinken zodra ik honger krijg

2. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
  3. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
  4. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat klopt. Recent (afgelopen zomer?) is er zelfs een student aan overleden :pensive: Dacht men goed bezig te zijn door de bierspelletjes door waterspelletjes te vervangen en dan nog overlijdt er iemand aan gevolgen van een introductieweek!

Ik denk dat dat een les is dat je eerst naar je lichaam moet luisteren en dan pas mag doen wat een ander je adviseert...

6. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Jetje is wakker geschut en zal (proberen) niet meer zo veel te drinken..
    Maar aan de andere kant... ik doe het best al lang zo veel drinken, en kheb er nog nooit last van gehad!

7. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Je lichaam is nu aan die sloot per dag gewend, dus rustig afbouwen. Ineens een eet/drinkgewoonte omgooien is (bijna) nooit goed :wink:

8. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha sloot per dag.. pff ik kom bijna niet verder als 3 kopjes thee per dag, maar ik probeer meer hoor haha ik at smorgens nooit, nu eet nou ja probeer ik 1 broodje te eten :grinning:

9. iris13

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel handig voor andere mensen :notes: maar ik heb het niet nodig ik eet niet echt veel :arrow_right:

10. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me vandaag maar weer eens gewogen heb de groote stap genomen :wink:

ik ben 2 kilo afgevallen (laatste keer dat ik me gewogen heb was zo begin november toen woog ik 62 kilo en nu 60 :smiley: ben zoo blij :grinning: nu nog die andere 5 en hopelijk voelt het dan goed

11. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang ben je shesannie?

Ik ga eind deze maand naar de dieettiste toe. Ik heb nu eindelijk de stap genomen om er serieus iets aan te gaan doen.

12. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met Sonja Bakker, dus eigenlijk gewoon normaal gezond eten. Maar ik heb gewoon dat steuntje in m'n rug nodig.
    Ben nu bijna 2 weken bezig en 3,5 kilo afgevallen :smile:

Goed van je Manon!

13. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed van jullie beide, Manon en Miranda! :ok:

14. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Sandra, waarom wil je nog 5 kilo afvallen dan, als je nu al maar 60 bent :pensive: . Is helemaal niet nodig hoor!

Jij bent toch ongeveer even lang als ik (dat is 1.70), of iets langer misschien? Dan is alles tussen de pakweg 58 kilo en 72 kilo gezond gewicht als ik het me goed herinner, dus hoef je echt niet nog verder af te vallen!

15. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    1,70m en 60 kilo is toch gewoon een gezond gewicht?

16. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook, daarom vroeg ik ook hoelang ze is. Volgens mij is ze een beetje geobserdeerd door haar gewicht en slaat ze nu een beetje door.
    Sorry voor mijn woorden, maar ik vind je niet gezond bezig zo.

17. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1.70 ben en 60 kilo ben je volgens mij aardig slank hoor :S
    Ik ben 1.75 en ik weeg 76 kilo en ik ben niet dik ofzo
    Er mag wel iets vanaf maar als ik 60 kilo zou wegen zou ik echt heel slank zijn..

18. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk zeggen !
    Als jij mij zo ziet (alleen voor ellie dan he die weet hoe ik eruit zie :wink: ) zou jij dan denken/zien oh dat is een goed figuur? dat heb ik dus namelijk helemaal niet als ik in de spiegel kijk ,en ik moet nu nog niet aan de zomer denken! wil eerst iets slanker worden en dan kan ik eventueel een rokje of een kort truitje aan..
    Maar misschien is 55 wegen te weinig, ligt er gewoon net aan hoe mijn figuur eruit ziet ben al elke dag bezig met sit up's en stukjes hardlopen..
    Ik eet gewoon avond eten hoor ben mezelf zeker niet aan het verhongeren ofzo..misschien dan eerst maar tot de 58 gaan als jij zegt dat het een goed gewicht is

19. Fabsje

Fabsje Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben eigenlijk altijd op gezond gewicht gelukkig. Ik loop wel geregeld te klagen dat dat vet op mijn dijen en daar en daar wel weg mag, maar dat heeft iedereen wel eens. Serieus lijnen doe ik ook niet, omdat ik geloof dat dat bij mij geen zin heeft. Wil je die plekken aanpakken dan zul je daar serieus een goed programma voor moeten hebben en het eventueel trainen. En dat doe ik toch niet, zo erg is het nu ook weer niet. :grinning:

20. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind voormezelf dat er nog wel een beetje afkan ik voel me er zo niet prettig bij

Laden...

Deel Deze Pagina